To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Poznań: Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 65702 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12062 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., ul. 28 Czerwca 1956 r. 400, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6686984, faks 61 6686992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Przedsięwzięcia p.n.: Przebudowa budynku biurowego położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 na potrzeby Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania. 2. Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje, w szczególności: 1) sporządzenie pełnobranżowej inwentaryzacji technicznej Segmentu B/aktualizacja Załącznika nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmującej wykonane roboty budowlane i instalacyjne - w zakresie niezbędnym do realizacji Przedsięwzięcia; 2) sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 3) aktualizacja scenariusza pożarowego i Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla Segmentu B, w związku z wykonanym podziałem funkcjonalnym; 4) sporządzenie projektu wyposażenia przeciwpożarowego kondygnacji 0 i +1 - w zakresie objętym aranżacją; 5) sporządzenie programu zapewnienia jakości; 6) sporządzenie projektów wykonawczych i warsztatowych, jakie wynikają z ST-00 i jakie Wykonawca uzna za niezbędne do prawidłowej realizacji Przedsięwzięcia, w tym AKPiA i BMS; 7) wykonanie wszelkich pełnobranżowych robót budowlanych wynikających z Załączników nr 2, 3 i 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz projektów wykonawczych i warsztatowych opracowanych przez Wykonawcę, a związanych z wydzieleniem na kondygnacji 0 i +1 pomieszczeń o funkcji biurowej, sal konferencyjnych i narad, serwerowni, komunikacji, dwóch toalet, pomieszczeń pomocniczych i socjalnych, w tym kuchni, itp., 8) weryfikacja/aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego stanowiącego Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część III do SIWZ); 9) inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Przedsięwzięcia; 10) ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Przedsięwzięciem; usunięcie w nich wszelkich wad; przeprowadzenie niezbędnych prób i uruchomień przez autoryzowane serwisy producenckie oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym aktualizacja dokumentacji powykonawczej Segmentu B - zgodnie z wymaganiami ST-00; 11) aktualizacja Instrukcji Serwisu oraz Eksploatacji i Konserwacji Obiektów Kubaturowych dla Segmentu B; 12) szkolenie pracowników w zakresie urządzeń technicznych i wyposażenia budynku; 13) przygotowanie kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia zakończenia robót, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Zamówienie ostało podzielone na dwa zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia i obu Zadań oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia w zakresie poszczególnych Zadań i sposób współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorach umów, stanowiących Część II do SIWZ - Zadanie nr 1 i Część II do SIWZ - Zadanie nr 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 38.80.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania 32.57.30.00 - Komunikacyjny system sterowania 32.58.00.00 - Sprzęt do obsługi danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie niniejsze stanowi Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet I, Działanie 1.4.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1. Roboty budowlane w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (silnoprądowej).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "BUDOPOL - POZNAŃ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe BUDOPOL - POZNAŃ sp. z o.o., Dziadoszańska 104, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 888328,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1088615,90
Oferta z najniższą ceną: 1088615,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3075000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadnie nr 2. Roboty budowlane w zakresie instalacji słaboprądowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "BUDOPOL - POZNAŃ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe BUDOPOL - POZNAŃ Sp. z o.o., Dziadoszańska 104, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185730,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 275048,91
Oferta z najniższą ceną: 224967,00 / Oferta z najwyższą ceną: 491325,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.