Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Grójec: Dostawa remontera do wykonywania remontów nawierzchni bitumicznych
Numer ogłoszenia: 65724 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu , Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6646466, faks 0-48 6646465.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa remontera do wykonywania remontów nawierzchni bitumicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonter fabrycznie nowy; rok produkcji maszyny - 2009; dopuszczalna masa całkowita urządzenia 13 000 kg, wraz z materiałami (grysy i emulsja asfaltowa); długość urządzenia 3700 - 3800 mm; szerokość urządzenia do 2400 mm; wysokość urządzenia do 2000 mm; zasobnik kruszywa dwusekcyjny min. 4,5 m3; podgrzewany zbiornik na emulsję min. 1100 litrów; zasilanie silnikiem wysokoprężnym; palnik gazowy lub olejowy do szybkiego podgrzewania emulsji; przepływowy podgrzewacz do ogrzewania emulsji w zbiorniku podczas jazdy transportowej i w czasie pracy - wykorzystujący ciepło spalin silnika samochodu; zastosowanie maszyny do materiałów o różnej ziarnistości; możliwość montażu remontera na podwoziu samochodu; pompa oraz układ zasilania do tłoczenia emulsji; wysięgnik umożliwiający pracę w promieniu min. 4,0 m; pulpit sterowniczy z programatorem dozowania emulsji i grysów, wskaźnikiem optymalnych warunków pracy maszyny obsługiwany przez jednego operatora; komputer kontrolujący wydatek emulsji, grysów i czas pracy maszyny, wraz z płynną regulacją w całym zakresie; wyposażenie w oświetlenie pola roboczego, wyposażenie w oświetlenie ostrzegawcze z tyłu maszyny; dmuchawa powietrza z wirującymi tłokami gwarantująca małą wibrację i pulsację tłoczenia; podawanie grysu do rury wylotowej za pomocą inżektora; praktyczna wydajność 1 - 2 m3 na 1h, zabezpieczenie zbiornika przed opadami; możliwość zamontowania podpór regulowanych typu BDF; maszyna pomalowana na kolor pomarańczowy drogowy z elementami w kolorze czarnym, wraz z oznakowaniem na żółtym tle czarne litery (SŁUŻBA DROGOWA) po str. lewej i prawej maszyny o wymiarach 170 cm x 20 cm; Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od zgłoszenia usterki, ewentualny transport do miejsca naprawy w okresie gwarancyjnym na koszt Wykonawcy; dojazd do siedziby Zamawiającego w okresie trwania gwarancji na koszt Wykonawcy (dotyczy serwisu gwarancyjnego wykonywanego w siedzibie Zamawiającego); przeszkolenie min. czterech pracowników do obsługi sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu, na koszt Wykonawcy; instrukcja obsługi w języku polskim; katalog części zamiennych w języku polskim; maszyna spełnia zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Dyrektywą 98 37WE; dostawa urządzenia wraz z montażem w miejscu stacjonowania sprzętu - Obwód Drogowy w Odrzywołku - Odrzywołek 8A 05-622 Belsk Duży na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, Wymagania dodatkowe: Udzielą gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia. 5. Zaakceptowany projekt umowy. 6. Pozostałe warunki określone w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec - cena 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec Sekretariat pok. Nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją dwóch zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1607 W Konie - Wilków
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Grójcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.