Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Warszawa: świadczenie usług wywozu nieczystości stałych
i odbioru odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych
z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 65729 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i odbioru odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest; - wywóz nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, - odbiór odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektów Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy i w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie - wywóz nieczystości stałych przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie 4 pojemników typu PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzonych, z pokrywą), w których gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemników - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8.00 - 16.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie. Zadanie częściowe nr 2: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08 z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Lininie 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie. Odpady podlegające przepisom rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi. Wywóz odpadów przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie dwóch specjalistycznych pojemników o pojemności 70 litrów. Częstotliwość odbioru odpadów - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany będzie się do wykonania dodatkowej usługi opróżnienia pojemników, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego. Zadanie częściowe nr 3: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08 z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie. Odpady podlegające przepisom rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego. Wywóz odpadów przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie dwóch specjalistycznych pojemników o pojemności 70 litrów. Częstotliwość odbioru odpadów - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany będzie się do wykonania dodatkowej usługi opróżnienia pojemników, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne, wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, pokój nr 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie - wywóz nieczystości stałych przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie 4 pojemników typu PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzonych, z pokrywą), w których gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemników - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8.00 - 16.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Lininie 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08 z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Lininie 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie. Odpady podlegające przepisom rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi. Wywóz odpadów przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie dwóch specjalistycznych pojemników o pojemności 70 litrów. Częstotliwość odbioru odpadów - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany będzie się do wykonania dodatkowej usługi opróżnienia pojemników, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08 z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie. Odpady podlegające przepisom rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego. Wywóz odpadów przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie dwóch specjalistycznych pojemników o pojemności 70 litrów. Częstotliwość odbioru odpadów - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany będzie się do wykonania dodatkowej usługi opróżnienia pojemników, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Sułoszowa
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- "Utrzymanie i eksploatacja instalacji do przetwarzania odpadów zielonych w Kętach w 2025 r."
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.