Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Gliwice: Organizacja kolonii śródrocznych dla klas trzecich Zielona Szkoła uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 65800 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka , ul. ks. Marcina Strzody 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2314369, faks 032 2314369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp28-gliwice.ugu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświatowa jednostka budzetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii śródrocznych dla klas trzecich Zielona Szkoła uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ORGANIZACJA KOLONII ŚRÓDROCZNYCH NAD MORZEM 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: miejscowość nadmorska, ośrodek położony w odległości do 600 m od brzegu morskiego, ilość miejsc 63 uczniów + 5 opiekunów, teren ośrodka ogrodzony. 2. Termin pobytu: od 17.05.2010r. do 30.05.2010 r. ilość dni - 14 (13 osobodni). 3. Warunki zakwaterowania: budynek murowany, zakwaterowanie w estetycznych pokojach 2-5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z umywalką, natryskiem, wc ) i bieżącą ciepłą wodą wyjścia z pokoi dzieci nie mogą prowadzić bezpośrednio na zewnątrz budynku, stołówka, sala do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz świetlica w budynku zakwaterowania dzieci, miejsce do prowadzenia zajęć na powietrzu (ogniska, zajęcia edukacyjne, gry i zabawy itp.). 4. Dodatkowe warunki: boiska sportowe (do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki), plac zabaw, miejsce na ognisko, świetlica z wyposażeniem TV + video, sala do prowadzenia zajęć dydaktycznych z tablicą, wyposażona w stolikii krzesła (do 20 osób), nieodpłatne korzystanie ze sprzętu RTV, sportowego, sala z możliwością zorganizowania dyskotek, 5. Warunki żywienia: 4 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość warzyw i owoców (zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia), kompleksowa obsługa przez personel Wykonawcy, suchy prowiant na drogę powrotną. 6. Dodatkowe usługi: 1 wycieczka autokarowa w pobliską okolicę połączona z edukacją proekologiczną, elementy profilaktyki zdrowotnej i edukacja ekologiczna, bilety wstępu w cenie skierowania. 7. Opieka medyczna: pielęgniarka - całą dobę, lekarz dochodzący na wezwanie, koszty podstawowych lekarstw zawarte w cenie usługi. 8. Przejazd wyjazd w dniu 17.05.2010 r. w godzinach rannych spod budynku Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach do ośrodka, powrót z ośrodka w dniu 30.05.2010 r. w godzinach rannych po śniadaniu do Gliwic pod budynek szkoły. Autobusy klasy lux : klimatyzacja, wc, video w należytym stanie technicznym i sanitarnym. Każdy autokar obsługiwany przez dwóch kierowców. Kierowcy mają obowiązek posiadać wszystkie wymagane przepisami dokumenty przewozowe na kraj oraz aktualne badania techniczne pojazdów. W przypadku awarii autokarów przed lub w trakcie imprezy lub w innych sytuacjach uniemożliwiających kontynuowanie usługi wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innych autokarów o identycznym standardzie i bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty wszelkich napraw w okresie realizacji zadania oraz dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego, które wynikają z winy Wykonawcy. 9. Bezpłatny pobyt jednego opiekuna na 12-15 uczniów. CZĘŚĆ II ORGANIZACJA KOLONII ŚRÓDROCZNYCH W GÓRACH 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: miejscowość górska, ilość miejsc 19 uczniów + 2 opiekunów, teren ośrodka ogrodzony. 2. Termin pobytu: od 17.05.2010r. do 30.05.2010 r. ilość dni - 14 (13 osobodni). 3. Warunki zakwaterowania: budynek murowany, zakwaterowanie w estetycznych pokojach 2-5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z umywalką, natryskiem, wc ) i bieżącą ciepłą wodą, wyjścia z pokoi dzieci nie mogą prowadzić bezpośrednio na zewnątrz budynku, stołówka, sala do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz świetlica w budynku zakwaterowania dzieci, miejsce do prowadzenia zajęć na powietrzu (ogniska, zajęcia edukacyjne, gry i zabawy itp.). 4. Dodatkowe warunki: boiska sportowe (do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki), sala gimnastyczna o wymiarach 30mx18mx7 do drużynowych gier zespołowych i ćwiczeń ogólnorozwojowych do dyspozycji grupy co drugi dzień po 1,5 godz., basen kryty o długości 25m do dyspozycji grupy codziennie po 1,00 godz., plac zabaw, miejsce na ognisko, świetlica z wyposażeniem TV + video, sala do prowadzenia zajęć dydaktycznych z tablicą, wyposażona w stolikii krzesła (do 20 osób), nieodpłatne korzystanie ze sprzętu RTV, sportowego, sala z możliwością zorganizowania dyskotek, 5. Warunki żywienia: 4 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość warzyw owoców ( zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia) kompleksowa obsługa przez personel Wykonawcy, suchy prowiant na drogę powrotną. 6. Dodatkowe usługi: 1 wycieczka autokarowa w pobliską okolicę połączona z edukacją proekologiczną, elementy profilaktyki zdrowotnej i edukacja ekologiczna, bilety wstępu w cenie skierowania. 7. Opieka medyczna: pielęgniarka - całą dobę, lekarz dochodzący na wezwanie, koszty podstawowych lekarstw zawarte w cenie usługi. 8. Przejazd wyjazd w dniu 17.05.2010 r. w godzinach rannych spod budynku Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach do ośrodka, powrót z ośrodka w dniu 30.05.2010 r. w godzinach rannych po śniadaniu do Gliwic pod budynek szkoły. Autobusy klasy lux : klimatyzacja, wc, video w należytym stanie technicznym i sanitarnym. Każdy autokar obsługiwany przez dwóch kierowców. Kierowcy mają obowiązek posiadać wszystkie wymagane przepisami dokumenty przewozowe na kraj oraz aktualne badania techniczne pojazdów. W przypadku awarii autokarów przed lub w trakcie imprezy lub w innych sytuacjach uniemożliwiających kontynuowanie usługi wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innych autokarów o identycznym standardzie i bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty wszelkich napraw w okresie realizacji zadania oraz dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego, które wynikają z winy Wykonawcy. 9. Bezpłatny pobyt jednego opiekuna na 12-15 uczniów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Doświadczenie zawodowe: wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali jako główni wykonawcy co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. w przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, 4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne zaświadczenie o czystości ekologicznej miejscowości (nie obiektu) wydane przez terenową stację sanitarno epidemiologiczną lub wydział odpowiedniego urzędu gminy zajmujący się ochroną środowiska. Informacja o kontroli obiektu/terenu przeprowadzonej przez Komendę Powiatową (Miejską) Państwowej Straży Pożarnej: ostatnia opinia (lub protokół z okresowej kontroli) Ostatni protokół z kontroli obiektu przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp28-gliwice.ugu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 28, ul. ks. Marcina Strzody 4, 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 28, ul. ks. Marcina Strzody 4, 44-100 Gliwice - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO NAD MORZEM BAŁTYCKIM W FORMIE KOLONII LETNICH Z ELEMENTAMI PROFILAKTYKI DLA 100 DZIECI Z TERENU GMINY MIASTO SOCHACZEW
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
- WYPOCZYNEK LETNI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.