Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Świebodzin: Wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 65817 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1.1. Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.2. Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.3. Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.4. Zadanie 4: Oznakowanie pionowe i poziome zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.5. Zadanie 5: Remonty wiat na przystankach zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2, 45.21.33.15-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadają wiedzę i doświadczenie: 2.1.) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) Zadanie 1: co najmniej 2 roboty polegające na układaniu nawierzchni z masy bitumicznej co najmniej 100 t każda, b) Zadanie 2: co najmniej 3 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 200 m2 każda, c) Zadanie 3: co najmniej 2 roboty polegające na naprawie dróg gruntowych o powierzchni 5 000 m2 każda, d) Zadanie 4: co najmniej 2 roboty polegające na malowaniu poziomego oznakowania nawierzchni dróg, ulic o powierzchni co najmniej 600 m2 każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.) dysponują potencjałem technicznym na: a) Zadanie 1, co najmniej: - walcem statycznym - 1 szt., - układarką do mas bitumicznych - 1 szt. - płytą zagęszczającą - 1 szt., - samochodem ciężarowym do 6 t - 1 szt. b) Zadanie 2, co najmniej: - walcem statycznym - 1 szt., - płytą zagęszczającą - 1 szt., - samochodem ciężarowym do 6 t - 1 szt. c) Zadanie 3, co najmniej: - walcem - 1 szt., - równiarką - 1 szt., - samochodem ciężarowym min. 6 t - 1 szt. d) Zadanie 4, co najmniej: - malowarką samojezdną - 1 szt., - samochodem dostawczym - 1 szt. e) Zadanie 5, co najmniej: - samochodem dostawczym - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2.) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Zadanie 1: dysponują kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w kierowaniu takimi robotami budowlanymi. b) Zadanie 2: dysponują kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu takimi robotami budowlanymi. c) Zadanie 4: dysponują kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu takimi robotami budowlanymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1.) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość: a) Zadanie 1: co najmniej 100 000,00 zł, b) Zadanie 2: co najmniej 50 000,00 zł, c) Zadanie 3: co najmniej 30 000,00 zł, d) Zadanie 4: co najmniej 20 000,00 zł, e) Zadanie 5: co najmniej 10 000,00 zł, f) gdy oferta składana na kilka zadań - o wartości tyle co suma wymagana dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta. (Np. oferta składana na Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3 - to co najmniej 180 000,00 zł itd.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w zakresie zmiany wykonywania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, o ile zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości robót stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień w realizacji umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których Wykonawca w ofercie nie zadeklarował uczestnictwa przy realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 49. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 30,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1. Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1. Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1. Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Oznakowanie pionowe i poziome.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1. Zadanie 4: Oznakowanie pionowe i poziome zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Remonty wiat na przystankach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1. Zadanie 5: Remonty wiat na przystankach zgodnie ze wstępnym zakresem robót określonym w przedmiarze robót - zał. nr 1a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Modernizacja nawierzchni podwórza i remont zjazdu przy ul. Wałowej 14 w Świebodzinie
- Remont mieszkań z zasobu mieszkaniowego Gminy Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2025r.
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
więcej: Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.