eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneZakładanie i utrzymanie rabat na terenie Gminy Łaziska Górne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Łaziska Górne: Zakładanie i utrzymanie rabat na terenie Gminy Łaziska Górne
Numer ogłoszenia: 65818 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 3248000, faks 32 3248006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakładanie i utrzymanie rabat na terenie Gminy Łaziska Górne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - groby wojenne i pomniki. 1. Pomnik Ofiar Faszyzmu - ul. Świerczewskiego 2. Mogiła 6-ciu Powstańców Śląskich - ul. Spokojna, cmentarz parafialny 3. Mogiła 12-tu żołnierzy niemieckich - ul. Wierzysko 4. Mogiła nieznanego żołnierza WP - ul. Spokojna, cmentarz parafialny 5. Mogiła 5-ciu żołnierzy WP - ul. Wyrska, cmentarz parafialny 6. Mogiła rodziny Bojdoł-Pająk - ul. Wyrska, cmentarz parafialny Opieka nad grobami wojennymi oraz Pomnikiem Ofiar Faszyzmu obejmować będzie: - mycie i sprzątanie wszystkich grobów (po okresie zimowym i każdorazowo przed świętami- 8.05, 1.09, 1.11, 11.11.) - odchwaszczanie terenu wokół pomnika (170m2) nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu - dostarczenie kompozycji z żywych kwiatów na każdy grób oraz na pomnik w terminach: 8.05, 1.09, 1.11, 11.11. - dostarczenie zniczy po minimum 3 sztuki na każdy grób oraz na pomnik w terminach: 8.05, 1.09, 1.11, 11.11. - w terminie do 10 dni po każdym święcie wymienionym w § 2 pkt lit a, Wykonawca uprzątnie groby wojenne oraz pomnik z kompozycji kwiatowych oraz zniczy. Zadanie II - prace sadzeniowe na istniejących rabatach i donicach. Zadanie obejmuje wykonanie: - wymiana istniejącej ziemi oraz dostarczenie nawozu osmocote o wielomiesięcznym działaniu, - zakupu materiału roślinnego oraz wykonanie 2 nasadzeń (okres wiosenny i letni) na rabatach i donicach, - podlewanie, odchwaszczanie, odnowa rabat, zwalczanie chorób i szkodników, usuwanie wypadów przez cały sezon. - po zakończeniu sezonu Wykonawca usunie materiał z rabat i donic. Łączna powierzchnia rabat: około 312m2 x 2 nasadzenia. Powierzchnia donic: około 0,4m2 (powierzchnia 1 donicy)x 27szt. = 10,8m2 Pierwsze nasadzenie rabaty - wiosna, termin od 2 kwietnia do 30 kwietnia 2013r.: Prace obejmują zakup materiału oraz stworzenie kompozycji kwiatowej na rabatach, pierwsze nasadzenie 27 szt. donic - wiosna, termin j.w.: Prace obejmują zakup materiału oraz nasadzenie kompozycji z kwiatów. Drugie nasadzenie rabaty - lato, termin od 3 czerwca do 28 czerwca 2013r.: Prace obejmują zakup materiału oraz stworzenie kompozycji kwiatowej, drugie nasadzenie 27szt. donic - lato, termin j.w. Letnie obsadzenie kompozycją kwiatową balkonu Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych- termin j.w Zadanie III - zakładanie nowych rabat kwiatowych w terminie od 2 kwietnia do 31 maja 2013r. Łączna powierzchnia nowych rabat: 385m2 Zadanie IV - zieleń przyuliczna -ronda, realizacja przez cały okres trwania umowy 1. Rondo przy Urzędzie Miejskim. 2. Rondo przy stacji paliw Shell wraz z 2 pasami roślin okrywowych. Przedmiotowe zadanie obejmować będzie utrzymanie wymienionych powyżej rond, odchwaszczanie, przycinanie krzewów przez cały okres trwania umowy. Transport materiału. - koszt transportu i rozładunku roślin wliczony jest w cenę materiału sadzeniowego, - wykonawca dostarczy materiał sadzeniowy własnym transportem na miejsce sadzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 03.12.12.10 - Kompozycje kwiatowe 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ( w ramach jednej umowy) w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na zakładaniu i utrzymaniu rabat, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8.2 specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - minimum jedną osobą posiadającą co najmniej średnie wykształcenie ogrodnicze lub uprawnienia kwalifikacyjne NOT SITO. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika zadania. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń opisanych w pkt 8.3 i 8.4 specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu polisy ubezpieczeniowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3 Harmonogram rzeczowo-finansowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jaki i Wykonawcy, takimi jak warunki atmosferyczne, b) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-05-13
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1 ,Punkt Obsługi Interesanta, cena 5 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1 ,Punkt Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.