To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Środa Śląska: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego oraz Gminnych Jednostek Organizacyjnych w roku 2012 .
Numer ogłoszenia: 65830 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39724 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego oraz Gminnych Jednostek Organizacyjnych w roku 2012 ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie i szacunkowych ilościach określa Załącznik Nr 1 - Formularz Asortymentowo - Cenowy do niniejszej Specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Serwis Zbigniew Graczyk, ul. Ścinawska11, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45060,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49908,35
Oferta z najniższą ceną: 49908,35 / Oferta z najwyższą ceną: 49908,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 Materiały eksplatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21861,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22289,51
Oferta z najniższą ceną: 22289,51 / Oferta z najwyższą ceną: 31560,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2066D NA ODCINKU MALCZYCE-CHOMIĄŻA W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKA NA DZIAŁCE NR 328 W MIEJSCOWOŚCI MALCZYCE
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.