To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Janowice Wielkie: Odbudowa uszkodzonych murów oporowych wraz z odbudową przyległych przepustów przy ul. Partyzantów w Janowicach Wielkich (nr dz. 649/3) o długości 300 m [powódź lipiec 2012 r.
Numer ogłoszenia: 65835 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41677 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515124, faks 075 7515124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa uszkodzonych murów oporowych wraz z odbudową przyległych przepustów przy ul. Partyzantów w Janowicach Wielkich (nr dz. 649/3) o długości 300 m [powódź lipiec 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie pn.: Odbudowa uszkodzonych murów oporowych wraz z odbudową przyległych przepustów przy ul. Partyzantów w Janowicach Wielkich (nr dz. 649/3) o długości 300 powódź lipiec 2012 r.4.1.1 Odbudowa muru oporowego przy ul. Partyzantów w Janowicach Wielkich o długości 300 m.Zakres rzeczowy zadania został określony w:- projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr A do SIWZ,- dokumentacji przetargowej przedmiar robót stanowiącym załącznik nr B do SIWZ,- szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik nr C do SIWZ.4.2. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa ustalona w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również zawierająca wynagrodzenie za czynności związane z robotami przygotowawczymi, które wykonawca musi wykonać własnym staraniem, a w szczególności koszty urządzenia placu budowy, wykonania i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu uporządkowania terenu po wykonaniu robót, właściwego gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2013.21). Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie, jako materiał pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielkości, jako wielkości orientacyjne, które nie mogą stanowić podstawy do przyszłych rozliczeń wykonanych ilości robót oraz roszczeń.4.3. Zamawiający będzie wymagał załączenia do protokołu odbioru robót dokumentów potwierdzających prawidłowe zagospodarowanie, powstałych podczas realizacji inwestycji odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2013.21).4.4. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2010.113.759 z późn. zm.) jeżeli opis przedmiotu zamówienia lub załączona dokumentacja zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wszystkie przywołane w dokumentacji projektowej i ST znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.4.5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do akceptacji, w dniu podpisania umowy, harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 odpowiednio dla części zamówienia z podaniem zakresu rzeczowego (jednostek miar, ilości, liczby), kosztu całkowitego netto i brutto, terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót. Koszt całkowity netto i brutto podanych pozycji oraz zakres rzeczowy w w/w harmonogramie powinien wynikać z kosztorysu ofertowego.4.6.Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu należy traktować, jako informację uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.4.7.4.7. Obowiązki Wykonawcy:4.7.1.prace należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, umową, wytycznymi i poleceniami inspektora nadzoru; 4.7.2. sprzedaż pozyskanego złomu z demontażu urządzeń i instalacji i rozliczenie się z zamawiającym;4.7.3. na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb;4.7.4.na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót;4.7.5. na własny koszt zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy;4.7.6. opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem w przypadku występowania takiej potrzeby. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu;4.7.7. zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach;4.7.8. sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę;4.7.9.informowanie z wyprzedzeniem minimum 3 dni inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego;4.7.10. powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót;4.7.11.udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; 4.7.12. po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym dla odbioru końcowego robót; 4.7.13. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami;4.7.14. ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi;4.7.15.na własny koszt na bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy;4.7.16.na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót;4.7.17.natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót;4.7.18.przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem;4.7.19.przeprowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401 z późno zm.);4.7.20.protokolarnie przejąć teren budowy w terminie wskazanym w dniu podpisania umowy;4.7.21.wykonać zamówienie z materiałów, odpowiadających wymogom, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji technicznej.4.7.22. przedstawić na etapie realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia; 4.7.23.zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; 4.7.24.wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym;4.7.25.uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; 4.7.26.zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady.4.8. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej.4.9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom.4.10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami). 4.11. Wymaga się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. 4.12. Warunki prowadzenia robót: 4.12.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymogom wyrobów określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami). Koszt wymienionych powyżej zobowiązań Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej przyjmując ten koszt, jako narzut kosztorysowy.4.12.2.Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.4.12.3.Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: - segregować i właściwie utylizować odpady,- w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6,- stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.25 - Roboty budowlane w zakresie węzłów drogowych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska SA, Ul. Generała Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 955384,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 955384,01
Oferta z najniższą ceną: 955384,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1452944,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.