Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Krasnobród: wykonanie usług związanych z promocją niżej wymienionych projektów:
- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. (Projekt nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-043/10).
- Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. (Projekt nr 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152/08).
- Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. (Projekt nr 04/10-WND-RPLU.06.01.00-06-038/10).
Numer ogłoszenia: 65839 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług związanych z promocją niżej wymienionych projektów: - Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. (Projekt nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-043/10). - Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. (Projekt nr 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152/08). - Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. (Projekt nr 04/10-WND-RPLU.06.01.00-06-038/10)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z promocją niżej wymienionych projektów: - Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. (Projekt nr 06/10-WND-RPLU.07.01.00-06-043/10). - Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. (Projekt nr 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152 / 08). - Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. (Projekt nr 04/10-WND-RPLU.06.01.00-06-038 / 10). ZAKRES RZECZOWY USŁUG: Część zamówienia nr 1 Jednokrotna emisja w prasie lokalnej lub regionalnej trzech artykułów promujących projekty: a) Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. b) Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. c) Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. zakres części zamówienia: (emisja trzech artykułów promocyjnych o wielkości do 20 modułów każdy ) Część zamówienia nr 2 1. Przygotowanie projektu oraz wydruk kalendarza ściennego trójdzielnego z fotografią inwestycji zrealizowanej w ramach projektu: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 2. Przygotowanie projektu oraz wydruk foldera promującego projekt Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II: 3. Przygotowanie projektu oraz wydruk bannera promującego projekt Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. zakres cześci zamówienia: (wydanie kalendarzy -250 sztuk, wydanie foldera - 20 000sztuk, banner - 1 szt.) Część zamówienia nr 3 1. Opracowanie książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 2. Opracowanie oraz wydruk książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. zakres części zamówienia: (dwie książeczki w formacie PDF, wydruk jednego rodzaju książeczki: 300 sztuk). Część zamówienia nr 4 Wydanie broszury z płytą kompaktową promującą projekt: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. zakres części zamówienia: (wydruk broszury 400 sztuk, wytłoczenie płyt CD -400 sztuk) Część zamówienia nr 5 Usługi gastronomiczne kateringowe związane z promocją projektów: 1) Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. 2) Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. Zakres części zamówienia: (Organizacja stołu szwedzkiego dla 40 osób, organizacja stołu szwedzkiego na 50 osob, posiłki regeneracyjne dla wolontariuszy - 46 zestawów).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w częściach zamówienia nr 2 nr 3, nr 4. Zamówienie uzupełniające może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu zamówień z zakresu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. W części zamówienia nr 2 zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć dodruku kalendarza ściennego trójdzielnego z fotografią inwestycji zrealizowanej w ramach projektu: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. W części zamówienia nr 3 zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć dodruku książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród. W części zamówienia nr 4 zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć dodruku broszury z płytą kompaktową promującą projekt: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9, 79.97.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części zamówienia nr 1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W części zamówienia nr 2 Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi związanej z zaprojektowaniem oraz wydaniem kalendarza ściennego oraz przynajmniej jednej usługi związanej z opracowaniem i wydrukiem foldera reklamowego lub broszury reklamowej lub innej publikacji reklamowej. Wartość wykazanej usługi związanej z zaprojektowaniem oraz wydaniem kalendarza ściennego nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł brutto. Wartość wykazanej usługi związanej z opracowaniem i wydrukiem foldera reklamowego lub broszury reklamowej lub innej publikacji reklamowej nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł brutto. Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W części zamówienia nr 3 Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi związanej z opracowaniem i wydrukiem książeczki kolorowanki dla dzieci. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 2.000,00 zł brutto. Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W części zamówienia nr 4 Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi związanej z wydaniem publikacji (broszury) reklamowej zawierającej płytę CD lub DVD. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł brutto. Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W części zamówienia nr 5 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w żadnej z części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wykonawcy zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług mogą być: 1) Poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w punkcie 1. Wykonawca w miejsce poświadczeń o których mowa w pkt.1 może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W umowie na Część zamówienia nr 1 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1.Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2.Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego materiałów - to jest fotografii i tekstów artykułów promocyjnych do których udostępnienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązał się w umowie z Wykonawcą. W umowie na Część zamówienia nr 2 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1. Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2. Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego W umowie na Część zamówienia nr 3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1.Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2.Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub b) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego materiałów niezbędnych Wykonawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia - to jest dobrej jakości fotografii, propozycji tematycznych kart do kolorowania i gotowych opracowań tekstowych, do których udostępnienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązał się w umowie z Wykonawcą. W umowie na Część zamówienia nr 4 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1.Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2.Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego materiałów niezbędnych Wykonawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia - to jest fotografii sprzętu komunalnego będącego w posiadaniu Zamawiającego a który zaangażowany jest w zintegrowanym systemie gospodarki odpadami Gminy Krasnobród, gotowych opracowań tekstowych do których udostępnienia Wykonawcy Zamawiający zobowiązał się w umowie z Wykonawcą. W umowie na Część zamówienia nr 5 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1. Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2. Konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub b) zmianą terminów przeprowadzenia konferencji podsumowujących projekty oraz festynu które są dofinansowywane z EFRR. c) zmianie ilości wydawanych posiłków dla wolontariuszy w przypadku gdy ilość wolontariuszy będzie mniejsza niż wskazana w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 14:25, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa V TRANSPORT działanie 5.2. Lokalny układ transportowy. Projekt pod nazwą: Rozbudowa Infrastruktury Turystycznej w Krasnobrodzie etap II jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa VII. Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna. Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki. Projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa VI. Środowisko i czysta energia Działanie:6.1. Ochrona i kształtowanie środowiska I Kat. II. Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia nr 1 Jednokrotna emisja w prasie lokalnej lub regionalnej trzech artykułów promujących projekty: a) Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. b) Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. c) Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części zamówienia: (emisja trzech artykułów promocyjnych o wielkości do 20 modułów każdy ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Przygot. projektu oraz wydruk kalendarza ściennego trójdzielnego z fotografią inwestycji zrealizowanej w ramach projektu: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 2.Przygot. projektu oraz wydruk foldera promującego projekt Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II: 3.Przygot. projektu oraz wydruk bannera promującego projekt Rozbud. Infrastrukt. turyst. w Krasnobrodz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części zamówienia: (wydanie kalendarzy -250 sztuk, wydanie foldera - 20 000sztuk, banner - 1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Opracowanie książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 2. Opracowanie oraz wydruk książeczki reklamowej (kolorowanki) promującej projekt pod nazwą: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części zamówienia: ( dwie książeczki w formacie PDF, wydruk jednego rodzaju książeczki: 300 sztuk)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9, 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydanie broszury z płytą kompaktową promującą projekt: Zintegrowany system gospodarki odpadami Gminy Krasnobród..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres części zamówienia: (wydruk broszury 400 sztuk, wytłoczenie płyt CD -400 sztuk).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi gastronomiczne kateringowe związane z promocją projektów: 1. Rozbudowa Infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie etap II. 2. Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części zamówienia: (Organizacja stołu szwedzkiego dla 40 osób, organizacja stołu szwedzkiego na 50 osob, posiłki regeneracyjne dla wolontariuszy 46 zestawów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
- Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- U/06/2025 Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych
- Organizacja praktycznych warsztatów z edukacji przyrodniczo - ekologicznej
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.