eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont klatek schodowych i korytarzy w 100% Gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Tyskiej 14 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Wrocław: Remont klatek schodowych i korytarzy w 100% Gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Tyskiej 14 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 65883 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3282021, 3282013, faks 0-71 3282027.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych i korytarzy w 100% Gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Tyskiej 14 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych i korytarzy w 100% Gminnym budynku mieszkalnym przy ul. Tyskiej 14 we Wrocławiu, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.45.30.00-7; 45.31.00.00-3. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty budowlane, roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej, roboty malarskie i szklarskie, roboty budowlane wykończeniowe, roboty elektryczne. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 4 do SIWZ). 4.Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od dnia podpisania umowy. 5.Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku na klatce schodowej i w obrębie budynku w trakcie prowadzonych robót oraz zasad porządku domowego. 6.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 100.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionego warunku - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionego warunku - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionego warunku - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionego warunku - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionego warunku - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wymienione w rozdziale IV SIWZ tj. oświadczenie na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Każda ze stron może wnieść o zmianę umowy w trybie pisemnym, jeżeli zmiana będzie prowadzić do: 1)obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztów użytkowania obiektu, 2)poprawy jakości robót przy braku zmiany ceny końcowej, 3)podniesienia wydajności urządzeń, 4)podniesienia bezpieczeństwa, 5)usprawnień w trakcie użytkowania obiektu. 2.Strony również mogą zmienić termin realizacji umowy lub termin realizacji poszczególnych etapów robót budowlanych na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia niżej wymienionych przesłanek, zawierający dokładny opis podstawy do zmiany terminu, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) nieterminowego przekazania terenu budowy, 2) braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, 3) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, 4) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych, 5) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, 6) epidemii, działań rządowych, 7) zmiany przepisów, 8) nieprzewidywalnych braków możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw, 9) siły wyższej, 10) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez zamawiającego lub dającej się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3.Zamawiający może odmówić zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych wyżej okoliczności nie mogło mieć wpływu na termin realizacji zamówienia. 4.Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Wykonawca może także przedłożyć zamawiającemu dodatkową ofertę, która będzie w jakikolwiek sposób korzystna dla zamawiającego w szczególności poprzez poprawienie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii, aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, zmianę wyposażenia, zmianę wymiarów. Zamawiający każdorazowo indywidualnie rozpatrzy okoliczności przemawiające za przyjęciem oferty wykonawcy. Zmiana technologii nie może prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej. 6.Zamawiający może w każdym przypadku zrezygnować z wykonania części robót, o ile będzie dotyczyło to nie więcej niż 30 % zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość wykonanych robót i materiałów, z których zamawiający zrezygnował. 7.Strony dopuszczają także możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy. Zmiana może być dokonana za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 63A, 50 - 369 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 08:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 63A, 50 - 369 Wrocław, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 10/II/Z/08 Prezydenta Miasta Wrocław z dnia 17.03.2008r...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.