To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65887 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Piaski: Budowa oraz przebudowa (modernizacja) dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26640
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31766, 32374,33699,33739, 33722
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach, krajowy numer identyfikacyjny
54910500000, ul.
ul. Lubelska
77,
21050
Piaski, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 821 020, faks
815 821 020, e-mail
um@piaski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oraz przebudowa (modernizacja) dróg gminnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są następujące zadania: A. Budowa drogi gminnej - ul. Braci Spozów - przedłużenie do drogi gminnej - ul. M. Reja wraz z remontem sieci wodociągowej (przyłączy) w związku z budową drogi oraz przebudowa (utwardzenie) placu (działka nr 1524/5) w Piaskach B. Przebudowa (modernizacja) dróg gminnych: ul. Spółdzielcza, ul. Braci Spozów, ul. Rynek w Piaskach oraz przebudowa włączenia ul. Braci Spozów do drogi wojewódzkiej nr 836 (dawny przebieg S17) oraz ul. Rynek do drogi wojewódzkiej nr 837 w Piaskach. C. Przebudowa (modernizacja) nawierzchni na drogach gminnych w miejscowościach: Kawęczyn nr 105684 L, Piaski Górne nr 105710 L, Wierzchowiska Drugie nr 105676 L, Kozice Dolne Kolonia nr 105687L o łącznej długości 3 330 m. Zadanie B realizowane będzie w ramach zadania: Poprawa bezpieczeństwa na drogach gminnych nr105832L, 105822L, 105838L w miejscowości Piaski. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia może zostać zmniejszony o zakres robót określony w przedmiarze robót dla zadnia B z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego. Jednak Wykonawca musi w formularzu ofertowym ująć koszty związane z robotami w zadaniu B. 2. Wymagania dotyczące robót oraz właściwości materiałów i wyrobów - DOTYCZY ZADANIA C. Wszystkie wykonane nawierzchnie (na drogach wymienionych powyżej) z mieszanek mineralno-asfaltowych muszą posiadać warstwę ścieralną o spadku daszkowym 2%. Zastosowane nawierzchnie ścieralne z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych wg. normy PN-EN 13108-1, AC 11S; Przy wykonaniu nawierzchni asfaltowych należy uwzględnić również skropienie emulsją asfaltową. Na wszystkich odcinkach dróg wjazdy na posesje należy uzupełnić mieszanką dla prawidłowego podjazdu bez progu, który powstanie po nałożeniu podbudowy i mieszanek. Zastosowane kruszywo (frakcji 0-31,5) na podbudowy oraz pobocza powinno odpowiadać normie: PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym oraz spełniać wymagania Wytycznych Technicznych WT-4:2010 wydanych przez GDDKIA. Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa "B", atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz Prawem budowlanym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów. Wykonawca przed zamówieniem materiałów musi przedstawić Inspektorowi Nadzoru dokumenty dopuszczające materiały do stosowania w budownictwie i dopiero po ich zaakceptowaniu może zamówić je oraz przystąpić do wykonania robót przy ich zastosowaniu. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie obiektów przed zalaniem i innymi warunkami atmosferycznymi w czasie prowadzenia robót. 3. Zadania A i B należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) oraz pomocniczo dołączone przedmiary robót w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiary robót budowlanych mają charakter pomocniczy przy wycenie zamówienia i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń finansowych. Zamawiający zastrzega, że przedmiary robót stanowią jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla wykonawców i mają być traktowane jako pomocnicze. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiary robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone przez Zamawiającego na własną odpowiedzialność i ryzyko. 6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a, informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Wykonawca złoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony do 5 dni od daty podpisania umowy, w przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu; 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 lit j-l umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 9. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 11. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiału lub urządzenia ofertowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1300017.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1599022.07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.