eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdańskiusługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Starogard w roku 2006



Ogłoszenie z dnia 2005-12-13

POZYCJA 65898

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starogard Gdański: usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Starogard w roku 2006

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Starogard, do kontaktów: Andrzej Schleser, Adam Góralski, ul. Gdańska 12, 83-200 Starogard Gdański, tel. 058 2624028, fax 058 5624028, e-mail: starogard@gdansk.lasy.gov.pl, www.gdansk.lasy.gov.pl/article/starogard. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Starogard w roku 2006 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Starogard w roku 2006. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren Nadleśnictwa Starogard, w szczególności Szkółka Leśna Jabłowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Poniżej 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 11; data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.12.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6819,80 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w okresie 3 ostatnich lat, tj. w latach 2003-2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej o wartości brutto nie mniejszej niż 50% wartości oferty na część zamówienia, o którą ubiega się wykonawca, 3) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w częściach zamówienia od nr 1 do nr 6, tj.: a) posiadają co najmniej 1 osobę nadzorującą z wykształceniem leśnym (min. średnim), b) w zakresie stosowania środków chemicznych dysponują co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych, 4) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w częściach zamówienia od 1 do 6, tj. dysponują: sprzętem do prac szkółkarskich w ilości co najmniej: 1 rozrzutnik obornika, 1 ciągnik rolniczy z przyczepą, 1 siewnik nasion drobnych, 1 wyorywacz klamrowy, 1 pług 1-skibowy, 1 pług 2-skibowy, 1 pług 3-skibowy, 1 pług 5- skibowy, 1 rozsiewacz nawozów, 1 kultywator, 1 glebogryzarka, 1 ładowacz, 1 brona aktywna, 1 szparownik, 1 opryskiwacz ciągnikowy, 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) zawrą umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy wobec osób trzecich na kwotę min. 200 000,00 zł i okres 12 miesięcy, b) posiadają zdolność kredytową na poziomie min. 60 000 zł. Status prawny -wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie - w przypadku konsorcjum. 5. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.01.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.01.2006, godzina 09:15, sala konferencyjna w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.