eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaKompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów jednostek budżetowych Miasta i Gminy Kańczuga

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6599 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Kańczuga: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów jednostek budżetowych Miasta i Gminy Kańczuga
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349235 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych /zamówienia wspólne/ przy założeniach: - zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i wyboru wykonawcy jest Miasto i Gmina Kańczuga: - podmiotami z którymi zostaną zawarte umowy są jednostki budżetowe Miasta i Gminy Kańczuga wymienione poniżej: - Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 7, 37-220 Kańczuga, NIP: 794-11-05-551, - Gimnazjum Jana Pawła II, ul. Szkolna 7, 37-220 Kańczuga, NIP: 794-15-50-713, - Zespół Szkolno Gimnazjalny w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158, NIP: 794-177-14-20 - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a, NIP: 794-177-14-08 - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Sieteszy, 37-206 Sietesz 329, NIP: 794-177-13-77, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Siedleczce, 37-225 Siedleczka 179, NIP: 794-177-14-37, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łopuszce Wielkiej 488, NIP: 794-177-13-83 - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Rączynie, 37-223 Rączyna 146, NIP: 794-177-14-14 - Miejsko Gminne Przedszkole, ul. W. Witosa 1, 37-220 Kańczuga, NIP: 794-16-86-200

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga, krajowy numer identyfikacyjny 65090060200000, ul. ul. M. Konopnickiej  2, 37220   Kańczuga, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 423 142, faks 166 426 630, e-mail sekretariat@kanczuga.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kanczuga.pl
Adres profilu: www.kanczuga.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów jednostek budżetowych Miasta i Gminy Kańczuga

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.271.41.2016.WS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wartość szacunkowa poniżej 30 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów dla których płatnikami są: - Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 7, 37-220 Kańczuga - taryfa C21, - Gimnazjum Jana Pawła II, ul. Szkolna 7, 37-220 Kańczuga - taryfa C11, - Zespół Szkolno Gimnazjalny w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158 - taryfa C11, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a - taryfa C11, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Sieteszy, 37-206 Sietesz 329, taryfa C11, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Siedleczce, 37-225 Siedleczka 179, taryfa C11, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łopuszce Wielkiej 488, taryfa C11, - Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Rączynie, 37-223 Rączyna 146, taryfa C11, - Miejsko Gminne Przedszkole, ul. W. Witosa 1, 37-220 Kańczuga, taryfa C11, w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych /zamówienia wspólne/ przy założeniach: - zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i wyboru wykonawcy jest Miasto i Gmina Kańczuga: - Podmiotami z którymi zostaną zawarte umowy są jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Kańczuga wymienione powyżej. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych: a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm), b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623), c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, d) Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), e) Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C11 - 114 558,00 kWh, Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C21 - 45 392,00 kWh, Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy energii elektrycznej określonej dla poszczególnych budynków. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających ze złożonej oferty oraz Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Taryfy Sprzedawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. punkty poboru opisane zostały w załączniku nr 1a do SIWZ Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego, najpóźniej na dzień podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych na każdy obiekt oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia więcej niż jednej umowy dostawy energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucyjnych na wskazane obiekty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT84980.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PGE Obrót SA,  sekretariat.obrotzam@gkpge.pl,  ul. 8-go Marca 6,  35-959,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104526.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104526.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33548572.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.