Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Warszawa: Realizacja w Tokio autorskiego projektu artystycznego - interaktywna multimedialna przestrzeń wizyjno - dźwiękowa Chopin 2.0 - New paradygmat. Nr sprawy: ZP/EG/341/II-74/10.
Numer ogłoszenia: 66035 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja w Tokio autorskiego projektu artystycznego - interaktywna multimedialna przestrzeń wizyjno - dźwiękowa Chopin 2.0 - New paradygmat. Nr sprawy: ZP/EG/341/II-74/10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie autorskiego projektu artystycznego - interaktywna multimedialna przestrzeń wizyjno-dźwiękowa Chopin 2.0 - new paradygmat podczas festiwalu La Folie Journee na terenie Tokyo International Forum w Tokio, w Japonii, w dniach 2-4 maja 2010 r. przy założeniach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.13 - Usługi autorów technicznych 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 92.31.22.50 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedza i doświadczenie Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na realizacji projektów artystycznych (eventów) od strony organizacyjno-technicznej na rynku w Polsce lub zagranicą o wartości nie mniejszej niż 450 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie potencjał techniczny Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują następującymi urządzeniami technicznymi: a) min. 6 monitorami plazmowymi HD o przekątnej 42 cale, b) systemem do realizacji wizji z możliwością projekcji na wszystkich (min. 6) monitorach plazmowych tego samego obrazu i na co drugim monitorze plazmowym innego obrazu, np. Mikser FOLSOM SCREEN PRO lub równoważny c) min. 6 monitorami plazmowymi HD o przekątnej 50 cali, d) systemem wizyjnym do realizacji projekcji panoramicznej standard HD na minimum 6 ekranach plazmowych z możliwością płynnego przenikania obrazu z ekranu na ekran, np. Mikser Christie Vista Spyder lub równoważny e) systemem miksowania obrazu w konfiguracji - na wszystkich ekranach ta sama projekcja - projekcja panoramiczna na minimum 6 ekranach - dwie różne wyseparowane projekcje na co drugim ekranie, np. konfiguracja- Mikser Panasonic MX70 i Mikser Christie Vista Spyder lub równoważne f) min. 1 projektorem multimedialnym z szerokim obiektywem 0,8 - rozdzielczość 1400x1050 - jasność świecenia minimum 10.000 Ansi, g) min 1 ekranem okrągłym o średnicy ok. 5 m, h) min. 1 kamerą w systemie HD, i) min 1 mikserem do realizacji kamerowej min. 2 wejścia-2 wyjścia, j) peryferia multimedialne pozwalające na realizację wizji zgodnie z założeniami scenariusza i założeniami scenograficznymi, /konwertery, splitery, miksery okablowanie, itp. k) ruchomymi głowicami typu Spot i Wash oraz Pixel Pary w ilości i mocy odpowiedniej do właściwego oświetlenia przestrzeni eventowej, powierzchnia minimalna -110 m.kw., wysokość konstrukcji - min. 6m l) peryferia oświetleniowe pozwalające zrealizować oprawę świetlną zgodnie z założeniami scenariusza i założeniami scenograficznymi, stół mikserski typu MA Lighting; Kontroler; GrandMA lub równoważny, okablowanie,itp. m) nagłośnieniem dla 3 fortepianów oraz nagłośnieniem przestrzeni eventowej w konfiguracji przestrzennej 360 stopni, n) peryferia dźwiękowe pozwalające zrealizować oprawę dźwiękową zgodnie z założeniami scenariusza i założeniami scenograficznymi. o) 3 szt. klasycznych fortepianów koncertowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują pięcioosobowym zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającym poniższe wymagania: a) Trzech pianistów legitymujących się ukończeniem Akademii Muzycznej, b) Jeden twórca aranżacji, który w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej trzy autorskie aranżacje utworów muzyki klasycznej, c) Jeden kierownik produkcji, zarządzający ekipą techniczną i odpowiadający za przygotowanie i realizację projektu, który posiada doświadczenie w przygotowaniu i kierowaniu co najmniej 5 projektami artystycznymi (eventami) od strony organizacyjno-technicznej realizowanymi w Polsce lub zagranicą w ostatnich 5 latach, w tym co najmniej dwa zagranicą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 SIWZ i pkt 13 SIWZ, a w szczególności z zapisem pkt 13.3. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zapewnienie (oświadczenie), iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy danego urządzenia, że są to materiały o parametrach i właściwościach równych lub lepszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy w przypadkach: a) zmian w przepisach prawa, b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a skutkujących bezpośrednio lub pośrednio - znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 17, 00-095 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorskiej 36, IV piętro, pok. nr 17, 00-950 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w ww. siedzibie w dniu 02.04.2010 r. o godz.11:00 w sali nr 16..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1)w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Grzegorz Wolff, główny specjalista w Biurze Promocji Miasta Urzędu m.st. Warszawy - tel. (022) 656-76-21; 2)w zakresie formalno - prawnym: Pani Ewa Górska , Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: (022) 443-14-14. Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwaną w ogłoszeniu ustawą..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
- Budowa kancelarii podwójnej Leśnictw Marynki - Lubień
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
- "Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach, gm. Tomice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.