Og³oszenie z dnia 2017-04-13
Og³oszenie nr 66039 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Zambrów: Remont i modernizacja budynku P³ywalni Miejskiej w Zambrowie przy ul. Wyszyñskiego 6 B
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ywalnia Miejska w Zambrowie, krajowy numer identyfikacyjny
20066499800000, ul.
ul. Wyszyñskiego
,
18300
Zambrów, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
86 276 10 69, e-mail
biuro@basendelfin.com.pl, faks
86 276 10 70.
Adres strony internetowej (URL): http://plywalnia.zambrow.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
http://plywalnia.zambrow.bip-gov.info.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://plywalnia.zambrow.bip-gov.info.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie papierowej - poczta/kurier/z³o¿one osobi¶cie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont i modernizacja budynku P³ywalni Miejskiej w Zambrowie przy ul. Wyszyñskiego 6 B
Numer referencyjny: 271/1/ZP/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont budynku p³ywalni w zakresie: 1.1. Technologia basenowa: Wymiana z³ó¿ filtracyjnych w dwóch obiegach wody , modernizacja wyposa¿enia trzech obiegów, wymiana aparatury dozuj±cej i kontrolno-pomiarowej, monta¿ nowych szaf zasilaj±co-steruj±cych, opomiarowanie przemienników czêstotliwo¶ci, zaworów automatycznych i lamp UV, przebudowa strefy hydromasa¿u. 1.2. Instalacje elektryczne i teletechniczne. Wymiana i modernizacja rozdzielnic, wymiana o¶wietlenia na energooszczêdne, doprowadzenie nowych przy³±czy do zasilania urz±dzeñ, przebudowa sieci komputerowej i modernizacja sieci i urz±dzeñ CCTV. 1.3. Remonty, przebudowy, doposa¿enie. Przebudowa i doposa¿enie obiektu w zakresie: wanny hydromasa¿u, s³oneczna ³±ka, sauna fiñska i sauna IR, ³a¼nia parowa, le¿anki i ³awa podgrzewana, urz±dzenie do sch³adzania i strefy wypoczynku, nowe wykoñczenie pomieszczeñ w tej strefie. Wymiana szafek basenowych i stolarki drzwiowej, przebudowa w pomieszczeniach wêz³ów sanitarnych. Naprawa i odnowienie pomieszczeñ. Wymian folii PCV w basenie sportowym 25 x 12,5 m i zbiornikach przelewowych, wykonanie nowych ok³adzin ceramicznych w basenie do nauki p³ywania o wymiarach 12,5 x 6,5 m. Wymiana zje¿d¿alni wodnej (60 m). Naprawy ok³adzin ceramicznych (pla¿a basenowa, szatnie, natryski). Wymiana stolarki drzwiowej, sufitów (natryski). Wymiana napêdu drzwi przesuwnych, kurtyny z nagrzewnic± wodn±, tablicy ¶wietlnej, suszarek basenowych i wyposa¿enia szatni. 1.4. Instalacje sanitarne: Modernizacja i rozbudowa wentylacji mechanicznej: monta¿ centrali basenowej-23.000 m3/h oraz podbasenia-2.400 m3/h, wymiana automatyki steruj±cej prac± trzech central GOLD. Przegl±d i naprawy wêz³a cieplnego z wymian±: wymiennika CW (279kW), zu¿ytej armatury oraz automatyki steruj±cej, dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w przebudowanych pomieszczeniach.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:45111220-6, 45262100-2, 45400000-1, 45300000-0
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 05/06/2017
data zakoñczenia: 09/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, trzy roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu basenowego posiadaj±cego powy¿ej 300 m2 lustra wody o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 z³ brutto ka¿da, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,
2) Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia - kierownik budowy/kierownicy robót - posiadaj± odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 07.07.1994r - Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016r, poz.290 z pó¼n. zm.) w specjalno¶ciach robót wystêpuj±cych w zamówieniu, bêd±ce podstaw± do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej,je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert,( w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument ten sk³adaj± wszyscy Wykonawcy dzia³aj±cy na podstawie wpisu do rejestru) 2)aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenia ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Dokumenty podmiotów zagranicznych; 1) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2) Dokument, o którym mowa w pkt.I.4. ppkt.1) lit.a powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Dokument, o którym mowa w pkt.I.4. ppkt.1) lit.b powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. 4) Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt.1,2 zastêpuje siê dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie , w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym, albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust.4 stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-inne dokumenty ( wzór wykazu za³±cznik nr 5 do SIWZ) 2)o¶wiadczenie wykonawcy,¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia kierownik budowy/kierownicy robót posiadaj± odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 07.07.1994r.-Prawo budowlane(t.j. Dz.U z 2016r.poz.290 z pózn.zm.) w specjalno¶ciach wystêpuj±cych w zamówieniu , bêd±ce podstaw± do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert( w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie/listê podmiotów sk³ada ka¿dy wykonawca-uczestnik postêpowania. 2) wype³niony i podpisany Formularz ofertowy -za³±cznik nr 1 do SIWZ. 3) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej za³±czonych (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez notariusza) 4) pe³nomocnictwo ustanawiaj±cego Pe³nomocnika - gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego - w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów, sk³adanie o¶wiadczeñ woli i wiedzy itp. 5) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - je¿eli wykonawca dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu powo³uje siê na zasoby innych podmiotów - za³±cznik nr 7 do SIWZ. 6) dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 70.000,00 z³ PLN (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 16 8775 0009 0010 0101 3143 0004 z dopiskiem Remont i modernizacja budynku P³ywalni Miejskiej w Zambrowie przy ul. Wyszyñskiego 6B (za datê wniesienia wadium w pieni±dzu liczy siê datê wp³ywu pieniêdzy na konto Zamawiaj±cego),
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym:
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U Nr 109, poz. 1158, z pó¿.zm.)
3. Dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty w nastêpuj±cej formie;
1) potwierdzenie wp³aty lub przelewu pieniêdzy na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, w formie kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcê.
2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozosta³ych formach okre¶lonych w art.45 ust.6 w postaci orygina³u dokumentu do³±czonego do oferty.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z tre¶ci dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej ni¿ pieniê¿na, powinno wynikaæ, ¿e zleceniodawca dzia³a w konsorcjum.
5. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania oferta, wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiaj±cy zwróci, za¿±da ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach okre¶lonych w art.46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
GWARANCJA | 30 |
TERMIN REALIZACJI | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy w zakresie terminu realizacji, zakresu i warto¶ci zamówienia oraz wynagrodzenia umownego: 1. Strony ustalaj± mo¿liwo¶æ przed³u¿enia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy: 1) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej oraz konieczno¶ci wprowadzenia przez Projektanta korekt i u¶ci¶leñ w rozwi±zaniach projektowych, 3) z powodu konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp lub robót zamiennych opó¼niaj±cych lub wstrzymuj±cych realizacjê robót zasadniczych z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego lub organów administracji. Okre¶lenie warunków zmian: o w okoliczno¶ciach wy¿ej wymienionych Strony ustalaj± nowe terminy umowne, z tym, ¿e wielko¶æ zmian musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± powodowa³a, a termin mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z tego powodu. Okoliczno¶ci mog±ce spowodowaæ zmianê terminu, musz± mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru. o w przypadku dokonywania zmian polegaj±cych na przed³u¿eniu terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania aneksu do umowy zobowi±zany jest do przed³u¿enia terminu wa¿no¶ci wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli zabezpieczenie zosta³o wniesione w innej formie ni¿ pieni±dz. Zmiana terminu umownego bez wniesienia zabezpieczenia jest niewa¿na. 2. Strony ustalaj± mo¿liwo¶æ zmian zakresu i warto¶ci zamówienia: 1) Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i warto¶ci zamówienia mog± byæ roboty zamienne lub zaniechane. 2) Wprowadzenie robót zamiennych jest mo¿liwe je¶li: a) s± korzystne dla zamawiaj±cego na etapie realizacji umowy lub przynios± korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy. b) sta³y siê konieczne na skutek ujawnienia przeszkód technicznych lub b³êdów w dokumentacji projektowej, c) pozwol± osi±gn±æ obni¿enie kosztów, lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe, estetyczne od przyjêtych w dokumentacji projektowej, d) wyst±pi³a niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, e) pojawienie siê na rynku, czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3) Zaniechanie robót jest mo¿liwe je¶li: a) s± nastêpstwem zleconych robót dodatkowych , b) nast±pi³o ograniczenie zakresu prac objêtych niniejsz± umow±, w przypadku stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia. Okre¶lenie warunków zmian: o warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt.1 jest z³o¿enie wniosku przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, zawieraj±cego opis propozycji zmian i uzasadnienie zmian. o wprowadzenie robót zamiennych wymaga uzgodnienia z autorem projektu i mo¿e byæ powi±zane ze zmian± wynagrodzenia umownego odpowiednio i proporcjonalnie. o ograniczenie zakresu prac objêtych umow±, o których mowa w ppkt.3 powi±zane jest ze zmian± wynagrodzenia umownego odpowiednio i proporcjonalnie na podstawie kosztorysu ofertowego. 3. Strony ustalaj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT). 2) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania robót objêtych kosztorysem ofertowym, o których mowa w art.144 ust. 1 pkt. 2 lub w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt.3 i 6. Okre¶lenie warunków zmian: o w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. o w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczeñ wykonawcy, o którym mowa w art.144 ust.1 pkt.2,3 i 6 wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy ustalona zostanie odpowiednio i proporcjonalnie do zakresu zmiany ¶wiadczeñ wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Dostawa sprzêtu serwerowo-sieciowego, sprzêtu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Remediacja biologiczna zbiornika wodnego na rzece Jab³onka w Zambrowie w latach 2025- 2026
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dotycz±cej rozbudowy ulicy Kazimierza Pu³askiego w Zambrowie.
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Grabówka, gmina Zambrów.
wiêcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu ³azienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymian± poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi po¿arowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szko³y
- "REMONT POMIESZCZEÑ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PI£KAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeñ biurowych i dydaktycznych Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana ok³adziny schodów i remont posadzki w budynku szko³y
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.