eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) zasilania stanowisk laboratoryjnych umiejscowionych w hali laboratoryjnej H01 i pomieszczeniu C01 budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG przy ul. Sobieskiego 7 w ramach projektu Modernizacja i Rozbudowa Laboratoriów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Infrastruktura edukacyjna i naukowo dydaktyczna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) zasilania stanowisk laboratoryjnych umiejscowionych w hali laboratoryjnej H01 i pomieszczeniu C01 budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG przy ul. Sobieskiego 7 w ramach projektu Modernizacja i Rozbudowa Laboratoriów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Infrastruktura edukacyjna i naukowo dydaktyczna.
Numer ogłoszenia: 66052 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 17 75, faks +48 58 347 17 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) zasilania stanowisk laboratoryjnych umiejscowionych w hali laboratoryjnej H01 i pomieszczeniu C01 budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG przy ul. Sobieskiego 7 w ramach projektu Modernizacja i Rozbudowa Laboratoriów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Infrastruktura edukacyjna i naukowo dydaktyczna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Opracowanie schematów wykonawczych nowych rozdzielnic do zasilania stanowisk laboratoryjnych na podstawie załączonego projektu i wytycznych, z wykorzystaniem wskazanych zespołów i urządzeń wytwórczych, kabli zakupionych przez zamawiającego oraz kabli i przewodów odzyskanych z demontażu, w szczególności: a) schematu zasilania z wykazem wyposażenia i szkicem jego rozmieszczenia, b) schematu sterowania z wykazem wyposażenia i szkicem jego rozmieszczenia, c) szczegółowego kosztorysu. Schematy powinny być wykonane w wersji wydrukowanej w 3 egzemplarzach. 2. Wykonanie czterosekcyjnej rozdzielnicy zasilającej RZ do posadowienia w pomieszczeniu C01: sekcja A - dla napięcia 3x400V 50Hz (z rozdzielnicy 4R); sekcja B - dla regulowanego napięcia 3x(60-640V) 50Hz z istniejącego regulatora indukcyjnego M5 oraz dla regulowanego napięcia 3x(80-500V) 20-65Hz z istniejącego generatora synchronicznego G1; sekcja C - dla napięcia 230V DC z istniejącego prostownika niesterowanego U2; sekcja D - dla regulowanego napięcia 0-440V DC z istniejącej maszyny prądu stałego M1 i z nowego prostownika sterowanego U1; U1 - nowy prostownik sterowany 150kW; U3 - nowy regulator wzbudzenia z funkcją automatycznej synchronizacji generatora synchronicznego; U4 - nowy przemiennik częstotliwości 0,75kW; Maksymalne wymiary rozdzielnicy RZ szer.7m x wys.2m x gł. 1m. 3. Wykonanie rozdzielnic (komutacyjnych) RK1 i RK2 do zasilania studzienek przyłączeniowych w hali H01. Maksymalne wymiary rozdzielnicy RK1 i RK2 szer. 2,4m x wys.2m x gł. 0,8m. 4. Demontaż istniejącej w pomieszczeniu C01 rozdzielnicy 1RL (28 pól), pulpitu sterowniczego i prostownika sterowanego (TUN) V1 oraz posadowienie rozdzielnicy RZ. 5. Demontaż istniejących w hali H01 rozdzielnic K1 i K2 oraz posadowienie rozdzielnic RK1 i RK2. 6. Przebudowę połączeń kablowych i podłączenie dostarczonych rozdzielnic RZ, RK1, RK1 z torami zasilania, urządzeniami i zespołami wytwórczymi oraz studzienkami przyłączeniowymi. 7. Dostawę wykonanych rozdzielnic RZ, RK1 i RK2. 8. Posadowienie i podłączenie rozdzielnic RZ, RK1 i RK2. 9. Wymianę wentylatora maszyny prądu stałego M1 na cichobieżny. 10. Odtworzenie posadzki w miejscach po zdemontowanych rozdzielnicach i pulpicie, wyłożenie dywaników elektroizolacyjnych przy stanowiskach laboratoryjnych (10 par stanowisk, dywanik na każdą parę stanowisk o wymiarach 8mx1m). 11. Oprogramowanie i uruchomienie całościowe zmodernizowanego systemu zasilania. 12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji zasilania sali C01 i hali H01. Prace powinny być wykonane zgodnie z normą N SEP - E - 004. Po zakończeniu robót Wykonawca musi dostarczyć dokumentację powykonawczą wykonanych prac wraz z niezbędnymi pomiarami zgodnie z normą N SEP - E - 004. Dokumentacja powykonawcza musi być dostarczona w wersji drukowalnej w 3 egzemplarzach oraz elektronicznej edytowalnej za pomocą programu EPLAN Electric P8 lub SEE Electrical Expert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będąca załącznikiem nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 31.21.31.00 - Rozdzielnie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi 8 000 PLN. 3. Dopuszczalne formy wniesienia wadium (do wyboru przez Wykonawcę): a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w zakresie wykonywania robót remontowo- budowlanych budynków w szczególności w zakresie instalacji elektrycznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie: wykonał przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy, co najmniej 1 robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia - remont (modernizacja) zasilania na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia: a. co najmniej 1 osobą na funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia eksploatacyjne do 1kV, c. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d. co najmniej 1 osobą na funkcję kierownik budowy - branży konstrukcyjno - budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną - zawierające zakres rzeczowy i termin jego ważności. 2.Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: Terminu Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), e) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku, f) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Zakresu i wartości umowy Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe, jeśli: a) jest korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w okresie eksploatacji, b) stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku, lub błędów w dokumentacji projektowej, c) pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, d) dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe, jeśli: a) są one następstwem zleconych robót dodatkowych, b) konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy c) zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunki, jakie określił Zamawiający. Zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy, Strony dokonają stosownych zmian w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki 80-216 Gdańsk, ul. Sobieskiego 7, pok. 30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki 80-216 Gdańsk, ul. Sobieskiego 7, pok. 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu: Modernizacja i Rozbudowa Laboratoriów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Infrastruktura edukacyjna i naukowo dydaktyczna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.