eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaObsługa administracyjna związana z regulacją ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów w miejscowościachWiercica gm. Przyrów - zadanie 1, Łochynia gm. Mykanów - zadanie 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Częstochowa: Obsługa administracyjna związana z regulacją ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów w miejscowościach: Wiercica gm. Przyrów - zadanie 1, Łochynia gm. Mykanów - zadanie 2
Numer ogłoszenia: 66062 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa administracyjna związana z regulacją ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów w miejscowościach: Wiercica gm. Przyrów - zadanie 1, Łochynia gm. Mykanów - zadanie 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa administracyjna związana z regulacją ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów w miejscowościach: Zadanie 1 - Wiercica gm. Przyrów - ok. 140 ksiąg wieczystych, Zadanie 2 - Łochynia gm. Mykanów - ok.180 ksiąg wieczystych Prace te realizowane są w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Wyłoniony w drodze przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne podmiot, na zlecenie Zamawiającego, będzie prowadzić obsługę administracyjną w zakresie: 1. Skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego. 2. Sporządzenie wniosków do Sądu Rejonowego w Myszkowie - dla zadania 1 oraz Sądu Rejonowego w Częstochowie - dla zadania 2 (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) o wykreślenie ostrzeżenia o scaleniu z działu III ksiąg wieczystych, o sprostowanie księgi wieczystej lub o zamknięcie księgi oraz przygotowanie innych koniecznych pism kierowanych do Sądu w sprawie ujawniania nowego stanu prawnego w księgach wieczystych. 3. Przedłożenie przygotowanych wniosków i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego. 4. Złożenie wniosków i innych pism w Sądzie wraz z załącznikami, po uprzednim ich podpisaniu, opieczętowaniu i oklauzulowaniu. Wnioski i pisma powinny zostać złożone osobiście przez Wykonawcę lub przez osobę przez niego upoważnioną. Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu kopię pism, wniosków zawierających potwierdzenie wykonania czynności. 5. Systematyczne składanie w Sądzie wniosków o regulację ksiąg wieczystych lub pism dot. ujawnienia nowego stanu po scaleniu gruntów. Zaniechanie tego obowiązku traktowane jest jako nienależyte wykonanie umowy. 6. Usunięcie błędów i braków formalnych wniosków i pism na ewentualne wezwania Sądu lub Zamawiającego. 7. W przypadku odrzucenia przez Sąd wniosków o regulacje ksiąg wieczystych i w związku z tym koniecznością zastosowania innego trybu Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania stosownych pism w sprawie i dołączenia do nich załączników . Powyższe może mieć miejsce zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty Uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 5-go Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl , www.czestochowa.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa (pok. 229, II piętro) lub email: przetargi@czestochowa.powiat.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa (po. 101, I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.