To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Kraków: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji.
Numer ogłoszenia: 6608 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301575 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu Małopolska platforma elektroniczna zintegrowanej komunikacji i zarządzania Komisariatów Policji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla SYSTEMU Małopolska Platforma w zakresie: 1) pełnego wsparcia w warstwie sprzętu i oprogramowania środowiska serwerowego 2) pełnego wsparcia w zakresie serwisu macierzy dyskowej HDS. 2. Zgłoszenia poprzez pocztę elektroniczną, telefon bądź faks, dokonywane będą przez upoważnioną osobę (lista osób będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy). 3. Usługi pogwarancyjne obejmują w szczególności: 1) reakcję na zgłoszony błąd w pracy SYSTEMU, w czasie nie dłuższym niż 4 godziny, która polega na podjęciu działań zmierzających do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania SYSTEMU w zakresie wymienionym w III.1.1 i 2 SIWZ. 2) usuwanie: a) błędów krytycznych - niezwłocznie, jednak w czasie nie dłuższym niż 6 godzin w przypadku awarii pamięci masowej oraz sieci SAN licząc od chwili zgłoszenia w pozostałych przypadkach czas ten nie może przekroczyć 8 godzin, b) pozostałych awarii - w czasie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia, przez siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. 3) Zamawiający za awarie krytyczne uznaje wszystkie awarie za wyjątkiem wymienionych: a) awaria serwera lub systemu MON, b) awaria serwera lub systemu AV/WSUS, c) awaria serwera lub systemu FAX, d) awaria jednego węzła klastra Exchange, e) awaria serwera lub systemu OUTPUB, f) awaria serwera lub systemu EV g) awaria jednego węzła systemu DB, h) awaria jednego węzła systemu PF, i) awaria jednego węzła systemu AP, j) awaria jednego z kontrolerów domeny w centrali, k) jednoczesna awaria do 5 serwerów lub systemów ST, l) awaria serwera lub systemu STDC, m) awaria napędu taśmowego w lokalizacji wyniesionej, n) awaria jednego fizycznego dysku pracującego w protekcji RAID 4) udzielanie informacji o dostępności nowych oprogramowań, nowych wersji oprogramowań oraz poprawionych wersji oprogramowań, 5) naprawy sprzętu, urządzeń, w celu przywrócenia ich sprawności poprzez wykonanie diagnostyki awarii i wymianę lub naprawę uszkodzonego elementu bądź całego zespołu, bez dostarczania materiałów eksploatacyjnych (takich jak: taśmy, tonery, dyskietki, CD-ROM), 6) w przypadku wystąpienia w okresie pogwarancyjnym uszkodzenia urządzenia, dysku lub innego nośnika informatycznego, urządzenie zwracane jest WYKONAWCY po pozbawieniu go nośnika danych. Czynność ta jest wykonywana w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO w obecności specjalistów Zamawiającego. Nośnik danych pozostaje u ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Serwis wykonywany jest w jednostkach w których jest zlokalizowany SYSTEM lub jego elementy zgodnie z załącznikiem Lokalizacja SYSTEMU - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku stwierdzenia wady, uszkodzenia lub nieprawidłowego funkcjonowania elementu, zespołu lub urządzenia WYKONAWCA według własnego wyboru dokona naprawy lub wymieni ten element, zespół lub urządzenie na wolny od wad. Jednakże funkcjonalność elementu, zespołu lub urządzenia zamiennego nie może być mniejsza niż funkcjonalność elementu, zespołu lub urządzenia podlegającego naprawie. Funkcjonalność określa dokumentacja techniczna urządzenia. Zapisy stosuje się również w przypadku jeżeli określona funkcjonalność nie jest obecnie wykorzystana w Systemie. 6. Jeżeli WYKONAWCA stwierdzi wadę, uszkodzenie lub nieprawidłowe funkcjonowanie elementu, zespołu lub urządzenia wówczas przed przystąpieniem do naprawy musi wykonać we własnym zakresie zabezpieczenie danych/systemu lub skontaktować się z administratorami KWP i upewnić się iż posiadają oni prawidłowo wykonany backup danych/systemu. 7. Serwis pogwarancyjny nie obejmuje uszkodzeń będących następstwem: 1) nieprzestrzegania zasad eksploatacji SYSTEMU, określonych w dokumentacji, instrukcjach oraz innych dokumentach przekazanych użytkownikowi, 2) niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania SYSTEMU, 3) celowego działania (uszkodzenia)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WASKO S.A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 374904,00
Oferta z najniższą ceną: 374904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 374904,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój e-usług i informatyzacja Opola Lubelskiego oraz gmin partnerskich drogą do transformacji cyfrowej dotyczący Gminy Stoczek Łukowski
- Odnowienie wsparcia dla zintegrowanego systemu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego.
- Usługa utrzymania i usługi rozwoju aplikacji do zarządzania danymi biznesowymi, MS Power BI oraz platformy integracyjnej WSO2
- Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.