To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Ełk: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Numer sprawy: 06/2012-DZP/PNO
Numer ogłoszenia: 66095 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29535 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Numer sprawy: 06/2012-DZP/PNO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Apteki Szpitala w podziale na 6 Grup asortymentowych. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określony niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia asortyment. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - Załączniki Nr 2-1 - Nr 2-6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych w podziale na następujące grupy asortymentowe: Grupa asortymentowa 1 - Leki 4. Grupa asortymentowa 2 - Leki 5. Grupa asortymentowa 3 - Asortyment RTG 6. Grupa asortymentowa 4 - Sprzęt jednorazowy 7. Grupa asortymentowa 5 - Materiały stomatologiczne i protetyczne 8. Grupa asortymentowa 6 - Wiertła stomatologiczne Miejsce dostawy leków: sukcesywne dostawy leków do Apteki 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku, przy ulicy Kościuszki 30. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości leków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania NA RATUNEK lub NA CITO w ciągu 24 godziny od złożenia zamówienia - Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2 Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie do 96 godzin (4 dni robocze) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon potwierdzony faxem). Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej niż podana wielkości - zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone, a ilość szt. w opakowaniach zgodna z zamówieniem (w przypadku wartości ułamkowych opakowania należy zaokrąglić je do pełnego w górę). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATUR PRODUKT ZDROVIT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NATUR PRODUKT ZDROVIT SP. Z O.O.
- Natur Produkt Zdrovit Sp. z.o.o., Nocznickiego 31, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15301,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16073,91
Oferta z najniższą ceną: 16073,91 / Oferta z najwyższą ceną: 16073,91
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Asortyment RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
jakie przetargi wygrała firma
UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
- UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne, Senatorska 18, Łomża, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1724,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2246,40
Oferta z najniższą ceną: 2246,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5594,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt jednorazowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COLOR TRADING Sp. z.o.o., Żołny 20, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13678,20
Oferta z najniższą ceną: 13678,20 / Oferta z najwyższą ceną: 13678,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Materiały stomatologiczne i protetyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOL-DENTAL Sp. j., Ostrobramska 73, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27591,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21332,00
Oferta z najniższą ceną: 21332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30653,98
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wiertła stomatologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
jakie przetargi wygrała firma
UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
- UNIMED Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne, Senatorska 18, Łomża, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5356,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3686,04
Oferta z najniższą ceną: 3686,04 / Oferta z najwyższą ceną: 3686,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.