Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego drogi powiatowej Nr 5128 E w m. Emilia gm. Zgierz
Numer ogłoszenia: 66095 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego drogi powiatowej Nr 5128 E w m. Emilia gm. Zgierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E w m. Emilia gm. Zgierz. Obejmującej kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. Dz. U. Z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu art. 24 ust 1 i 2 Ustawy- wg załącznika nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych usług min. 2 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na prowadzeniu czynności nadzorowania robót budowlanych pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy za kwotę brutto mini. 3 000,00 zł każda, z podaniem, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku realizacji usług na rzecz Zamawiającego należy je ująć w wykazie; 4) Dokumenty min. 2 referencjepotwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ - wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w wymaganej branży oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.5., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli dla prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia niezbędne jest uczestnictwo w wykonywaniu zamówienia innych osób niż wymienione w wykazie, Wykonawca zapewnia udział tych osób, we własnym zakresie i na własny koszt. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt 5.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A w godzinach od 9:00-15:00 pok. 318 lub za.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.:"Remont drogi gminnej nr292956K w km od 0+000 do 0+276 w m. Muszyna, gmina Muszyna"
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.