Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Toruń: SERWIS (KONSERWACJA I NAPRAWY) URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH (64 SZT.)
Numer ogłoszenia: 66096 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS (KONSERWACJA I NAPRAWY) URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH (64 SZT.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń klimatyzacyjnych w wymienionych poniżej lokalizacjach: 1.1) TORUŃ a) ul. Mickiewicza 33/39 - CWS 65 P, LG LS J0761 CL, CWS65 P, LG LS K2465 CL, LG LS K1860 HL, Agregat wody lodowej TRANE model ECGAL 260, b) ul. Mickiewicza 10/16 - MWM020FR/M4LC020BR, SAP-KR-93EH/SAP-CR-93 EH, ASH126RKA2, ASH0964DMO, 1.2) WŁOCŁAWEK a) Pl. Wolności 18/19 - ELECTRA WMN-A9RC, ELECTRA WMN-A9RC, ELECTRA WMN-16RC, ELECTRA WMN-A9RC, FUJI RSW-30A, ELECTRA WMN-A9RC, LG ESNH126LLAO, LG ESNH126LLAO, b) ul. Płocka 167 - DAIKIN FFQ25B, DAIKIN ATXS35D, DAIKIN ATXS35D, DAIKIN FFQ50B, DAIKIN FFQ60B, ASCON RCM20F, agregat A4LC20B, ASCON RCM40D, ASCON RCM20F, 1.3) LIPNO - ul. Mickiewicza 43 - LG LS F1260 HL, LG LS J0760 L, ES H096JLAO, AT C186FLCA, AT H126FLFC, 1.4) RYPIN - ul. Mławska 12 - LG LS J0960 HL, TRYNE MWW509GMORA2, LG NEO PLASMA AS-H0964DMO, LG NEO PLASMA AS-H0964DMO, 1.5) ALEKSANDRÓW KUJAWSKI - ul. Słowackiego 6a - LG LS F1260 HL, LG LS F1260 HL, 1.6) BRODNICA - ul. Mały Rynek 5 - LG LS F1260 HL, LG LS J0960 HL, LG LS K1860 HL, 1.7) GOLUB-DOBRZYŃ - ul. Tysiąclecia 25 - LG LS L1261 CL, 1.8) GRUDZIĄDZ a) ul. Wybickiego 39 - ARIAGEL SL 170C, LG LS K2465 CL, FUJI RS-30UC/R030UC, LG LS K1860 HL, LG LS L1261 CL, LG LS K1860 HL, LG LS K1860 HL, LG LS K1860 HL, FUJITSU ABY24RSA-W, LG LS J0963 CL, HIROSS HIFRANE 17A0021VB000, b) ul. Wybickiego 30 budynek A - BEST MARK KFR-25GW/X2B, BEST MARK KFR-25GW/X2B, c) ul. Wybickiego 30 budynek B - BEST MARK KFR-25GW/X2B. 2. Przez serwis Zamawiający rozumie wykonywanie konserwacji oraz napraw. Sprawowanie serwisu urządzeń klimatyzacyjnych ma na celu utrzymanie ich w stanie sprawności oraz zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji. 3. Minimalny okres gwarancji jakości jakiej zobowiązany jest udzielić Wykonawca na wykonywane naprawy oraz wymienione części i podzespoły nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 4. Zamawiający informuje, że zamówienie w zakresie serwisowania klimatyzatorów firmy LG nie może zostać powierzone podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.* * Zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 ze zm.) działalność polegającą na obsłudze technicznej, demontażu oraz naprawie urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji, przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie tymi substancjami, może prowadzić osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji albo podmiot zatrudniający taką osobę. W związku z powyższym za spełniającego warunek udziału w postępowaniu będzie uważany Wykonawca który: 2.1 Posiada kwalifikacje do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane, w rozumieniu ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową, lub zatrudnia co najmniej 1 osobę posiadającą kwalifikacje do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane; 2.2 Dysponuje wyposażeniem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz napraw urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2071); 2.3 Dysponuje wyposażeniem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz napraw urządzeń i instalacji zawierających powyżej 3kg czynnika chłodniczego wymienionym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2071); 2.4 W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują zamówienia polegające na naprawie i/lub konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto. ** ** Jeżeli naprawa i/lub konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych stanowiła część innego zamówienia wówczas należy podać tylko tą część wartości zamówienia, która dotyczyła napraw i/lub konserwacji. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści, złożonych z ofertą: a. Wykazu osób, w którym Wykonawcy wymienią osobę/y posiadającą kwalifikacje do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 2.1); b. Aktualnego świadectwa kwalifikacji do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane, wydanego przez podmiot, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową, stwierdzającego, że osoby/a wymienione w Wykazie osób, posiadają wymagane kwalifikacje; c. Wykazu wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2071), którym Wykonawca dysponuje, a jeżeli będzie dysponował, dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane; d. Wykazu wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3kg czynnika chłodniczego wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2071), którym Wykonawca dysponuje, a jeżeli będzie dysponował, dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3kg czynnika chłodniczego; e. Wykazu zamówień, polegających na naprawie i/lub konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto; f. Dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały zrealizowane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane; g. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 4. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonych z ofertą: a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wykaz osób, w którym Wykonawcy wymienią osobę/y posiadającą kwalifikacje do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia. 2. Aktualne świadectwo kwalifikacji do naprawy i konserwacji urządzeń zawierających substancje kontrolowane, wydane przez podmiot, o którym mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową, stwierdzające, że osoba/y wymieniona w Wykazie osób posiada wymagane kwalifikacje. 3. Wykaz wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2071), którym Wykonawca dysponuje, a jeżeli będzie dysponował, dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane; 4. Wykaz wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3kg czynnika chłodniczego wymienionego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2071), którym Wykonawca dysponuje, a jeżeli będzie dysponował, dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyposażenia technicznego stosowanego do obsługi technicznej oraz naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3kg czynnika chłodniczego. 5. Wykaz zamówień, polegających na naprawie i/lub konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto. 6. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały zrealizowane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 8. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odbierać także osobiście w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33/39 na piętrze III w pok. nr 325 w godzinach od 7:00 do 15:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33/39 - piętro III, pok. nr 325..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP
- Świadczenie usług kompleksowego serwisu pogwarancyjnego dwóch automatycznych mroźni osocza wraz z obsługą systemu informatycznego do nadzorowania operacji magazynowych HYDRA w okresie 12 m-cy.
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
- Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.