Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Więcbork: Zakup, dostawa oraz montaż mebli, sprzętu RTV i AGD, pomocy dydaktycznych, stanowiacych wyposażenie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Małej Cerkwicy, będącej filią Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Więcborku, al. 600-lecia 9
Numer ogłoszenia: 66108 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna , Aleja 600-lecia 9, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 389 54 55, faks 52 389 54 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa oraz montaż mebli, sprzętu RTV i AGD, pomocy dydaktycznych, stanowiacych wyposażenie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Małej Cerkwicy, będącej filią Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Więcborku, al. 600-lecia 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa oraz montaż mebli, sprzętu RTV i AGD, pomocy dydaktycznych, stanowiacych wyposażenie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Małej Cerkwicy, będącej filią Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Więcborku, al. 600-lecia 9. Zakres dostawy obejmuje: Lp Asortyment ilość 1 Łóżeczko Wymiary: 50cm x 80 cm 5 2 Szafka zamykana Wymiary: 80 cm / 82 cm / 42 cm 5 3 Krzesło tapicerowane 27 4 Krzesło chromowo-tapicerowane 35 5 Krzesło metalo-tapicerowane 24 6 Lampa bakteriobójcza 4 7 Lampka nocna 31 8 Żaluzje 17 9 Pojemnik na brudną bieliznę 1 10 Szafka zamykana na pieluchy 1 11 Szafka zamykana na środki czystości 1 12 Przewijak Długość: 90 cm, Szerokość : 60 cm Wysokość : 80 cm 1 13 Biurko 26 14 Zestaw mebli pokojowych 11 16 Radio 11 17 Dywan 15 18 Lustro 6 19 Szafka łazienkowa 5 20 Telewizor 3 21 Komputer + oprogramowanie 2 22 Narożnik 5 23 Ława szklana 2 24 Kojec dla dzieci 2 25 Regał na zabawki 1 26 Materac dla dzieci 2 27 Zestaw zabawek edukacyjnych 1 28 Sterylizator 1 29 Pojemnik do moczenia butelek 1 30 Pojemnik na czyste butelki 1 31 Pasteryzator 1 32 Podgrzewacz do mieszanek 1 32 Szafa do przechowywania mieszanek 1 33 Stół ze stali nierdzewnej 1 34 Lodówka do przechowywania produktów mlecznych 1 35 Zestaw mebli kuchennych z kuchenką elektryczną i pochłaniaczem 3 36 Stół kuchenny 3 37 Zmywarka z wypażarką 3 38 Lodówko-zamrażarka 3 39 Mikser 3 40 Zestaw naczyń kuchennych 3 41 Zestaw sztućców 3 42 Wieszak na ręczniki 3 43 Stolik do odrabiania lekcji 3 44 Szafa ubraniowa 2 45 Szafa/regał 2 46 Zestaw garnków 3 47 Termos obiadowy 3 48 Mikrofala 3 49 Ława do bawialni 1 50 Meble pokojowe do matki z dzieckiem 1 51 Łóżeczko drewniane 1 52 Przewijak 6 53 Szafka łazienkowa 4 54 Lustro (71x100x3,5) 3 55 Łóżko piętrowe z materacem 14 56 Kanapa 3 57 Fotel 1 58 Stolik 2 59 Biurko lekarskie 1 60 Kozetka 1 61 Szafka na leki 1 62 Szafka do pokoju lekarskiego 1 63 Waga lekarska 1 64 Szafa dwudrzwiowa 1 65 Pralka 1 66 Żelazko parowe 1 67 Magiel 1 68 Suszarka do bielizny 2 69 Stół prasowalniczy 1 70 Wózek głęboki 3 71 Wózek spacerówka 3 72 Dywan (wymiary: 140x190) 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poww-wiecbork.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna , Aleja 600-lecia 9, 89-410 Więcbork, pokój nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna , Aleja 600-lecia 9, 89-410 Więcbork, pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.05.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest związane z realizacją projektu Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły w Małej Cerkwicy na placówkę opiekuńczo-wychowawczą wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach działania 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Raegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy znamionowej 95-110 KM
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Świadczenie usług w zakresie naprawy instalacji elektrycznych i konserwacji sprzętu na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- D/94/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia w pomieszczeniach OnkoCWBK w Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.