To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Człuchów: Zakup, dostawa i montaż respiratora do terapii niewydolności oddechowej u dorosłych i dzieci.
Numer ogłoszenia: 66134 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51594 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, ul. Szczecińska 16, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342281 w. 307, faks 059 8342459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż respiratora do terapii niewydolności oddechowej u dorosłych i dzieci..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i montaż respiratora do terapii niewydolności oddechowej u dorosłych i dzieci. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawca musi uruchomić sprzęt oraz przeszkolić personel. Aparat opisany w załączniku nr 2 do SIWZ musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2010 oraz musi posiadać min. 12 miesięczny okres gwarancyjny. Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego sprzętu na następujących warunkach: - Miejscem świadczenia usług serwisowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - Każda naprawa trwająca powyżej 1 dnia w okresie gwarancji, przedłuża okres gwarancji o czas w jakim była dokonywana. - Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji , bez dodatkowej opłaty. Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia faksem na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie maksymalnie 24 godziny. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych lub wyższych parametrach. - W razie potrzeby wykonania naprawy transport sprzętu odbywa się na koszt Wykonawcy. - Okres gwarancji ulegnie odpowiednio przedłużeniu w przypadku naprawy sprzętu - o okres wykonywania naprawy: w przypadku dokonania wymiany - biegnie na nowo. - Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy autoryzowany serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. - Wykonawca przeprowadzi minimum dwa bezpłatne przeglądy w roku w okresie gwarancji. - Czas przystąpienia do usunięcia awarii - maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu do zgłaszania awarii aparatu. - Koszty materiałów zużytych do konserwacji i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca lub Gwarant, albo osoba przez nich upoważniona, po wezwaniu ich do wymiany sprzętu lub usunięcia wad i okazaniu dokumentu gwarancyjnego przez Zamawiającego, nie dopełni obowiązku wymiany na wolne od wad lub usunięcie wad w drodze naprawy w określonym w umowie terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad w drodze naprawy na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. - Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu umowy. - Przez wady fizyczne rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00 - Respiratory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: respirator do terapii niewydolności oddechowej u dorosłych i dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75595,50
Oferta z najniższą ceną: 75595,50 / Oferta z najwyższą ceną: 75595,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Człuchowskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na poprawie stanu siedlisk ekosystemów lądowych oraz zapewnieniu i dotrzymaniu dobrego stanu przyrody w OCHK Jezior Człuchowskich
więcej: przetargi w Człuchowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.