eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia 3zamówienie publiczne ZP36/05 na dostawy zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych do podwozi gąsienicowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-14

POZYCJA 66156

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bogatynia 3: zamówienie publiczne ZP36/05 na dostawy zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych do podwozi gąsienicowych: zwałowarki ZGOT-11500.100, mostu zwałowarki oraz wózka zrzutowego WZGR-2000 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A., do kontaktów: Ryszard Błasiak - w sprawach formalnych, 59-916 Bogatynia 3, tel. +48 75 7735536, fax +48 75 7735598, e-mail: zp@kwbturow.bot.pl, www.kwbturow.bot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A., Roman Mandan - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, 59-916 Bogatynia 3, tel. +48 75 7735745, fax +48 75 7735573, e-mail: roman.mandau@kwbturow.bot.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A., Ryszarda Błasiak, 59-916 Bogatynia 3, tel. +48 75 7735497, fax +48 75 7735598, e-mail: ryszarda.blasiak@kwbturow.bot.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.A., Ryszarda Błasiak, 59-916 Bogatynia 3, tel. +48 75 7735497, fax +48 75 7735598, e-mail: ryszarda.blasiak@kwbturow.bot.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie publiczne ZP36/05 na dostawy zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych do podwozi gąsienicowych: zwałowarki ZGOT-11500.100, mostu zwałowarki oraz wózka zrzutowego WZGR-2000. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych, o łącznej masie 1.170.694 kg, do podwozi gąsienicowych: zwałowarki ZGOT-11500.100, mostu zwałowarki oraz wózka zrzutowego WZGR-2000. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S.a. Bogatynia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.60.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 43.60.00.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 170 694 kg zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych do podwozi gąsienicowych: zwałowarki ZGOT-11500.100, mostu zwałowarki oraz wózka zrzutowego WZGR-2000. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 13;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 300 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności za poszczególne dostawy realizowane będą przelewem, po odebraniu dostawy, w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie dostawy zespołów i/lub części maszynowo-konstrukcyjnych, o łącznej masie nie mniejszej niż 500 ton, do podwozi gąsienicowych o nośności jednej gąsienicy minimum 200T, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5) wykaz, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw zespołów i/lub części konstrukcyjno-maszynowych do podwozi gąsienicowych o nośności jednej gąsienicy minimum 200T z podaniem typów maszyn, do których podwozia były przeznaczone, nośności (T) tych podwozi, masy dostarczonych zespołów i/lub części (kg) oraz odbiorców i dat wykonania dostaw (dzień, miesiąc, rok), (UWAGA! W przypadku zrealizowanej dostawy kompletnego podwozia należy w wykazie określić masę zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych wchodzących w skład tego podwozia), 6) dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w p. 5, zostały wykonane należycie, 7) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w p. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu (takich dokumentów) oraz dokumentu, o którym mowa w p. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma wymaganych dokumentów Dokumenty, o których mowa w p. 1-7, składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, natomiast wszelkie inne wymagane dokumenty składa się w formie oryginału. Dokumenty w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Patrz p III.2.1.1.7. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Patrz p III.2.1.1.5 i III.2.1.1.6. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 139 - 137898 z dnia 21.07.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP36/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 13.01.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: "spełnia" bądź "nie spełnia". Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający, spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, zaprosi do negocjacji 7 wykonawców. 3. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7, zamawiający dokona zsumowania mas dostaw wskazanych w wykazie, o którym mowa w p III.2.1.1.5 - potwierdzonych dokumentami, że dostawy te zostały zrealizowane należycie - i zaprosi do negocjacji 7 wykonawców, którzy zrealizowali dostawy o największej łącznej masie. 4. Termin realizacji dostaw zespołów i części maszynowo-konstrukcyjnych do podwozi gąsienicowych zwałowarki ZGOT-11500.100 oraz wózka zrzutowego WZGR-2000 wynosi 10 m-cy, natomiast do podwozia mostu zwałowarki - 13 m-cy od dnia zawarcia umowy. 5. Podstawa prawna zastosowania tryb negocjacji z ogłoszeniem: art. 127 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może złożyć wniosek, oświadczenie oraz wykaz, o których mowa w p III.2.1.1, na formularzach dostępnych u zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.