Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Wałbrzych: Wykonanie szkolenia osób bezrobotnych z zakresu prac wykończeniowych w budownictwie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 66168 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadpracy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie szkolenia osób bezrobotnych z zakresu prac wykończeniowych w budownictwie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia dla uprawnionych kobiet i mężczyzn z Powiatu Wałbrzyskiego. W ramach zamówienia przeprowadzone zostanie jedno szkolenie grupowe. Łącznie szkoleniem objętych zostanie 10 osób i obejmować będzie zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić kursantów w szczególności w następującym zakresie: -prace malarskie, -montaż płyt kartonowo - gipsowych -wykonywanie okładzin z tworzyw sztucznych na powierzchniach ściennych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego na podstawie art. 20 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują: co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkoleń / kursów z zakresu przyuczenia do prac remontowo - budowlanych dla grupy minimum 5 osobowej. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia, nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą przeznaczoną do realizacji zajęć teoretycznych z zakresu nauki zawodu legitymowały się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla młodzieży lub osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej, z zakresu któregokolwiek z poniższych zagadnień - Przepisy BHP i ppoż. na stanowisku pracy; - Materiałoznawstwo; - Podstawowe pojęcia z zakresu budownictwa; - Posługiwanie się dokumentacją techniczną; - Rozpoznawanie podstawowych materiałów budowlanych; - Magazynowanie, składowanie i transportowanie materiałów budowlanych; - Dobieranie materiałów, narzędzi i sprzętu ; - Malowanie farbą klejową, emulsją i olejną; - Wykonywanie powłok lakierniczych; - Montaż płyt kartonowo - gipsowych; - Wykonywanie gładzi gipsowej; - Wykonywanie naściennych wykładzin z tworzyw sztucznych (wykładziny PCV - wykorzystywane w obiektach użyteczności publicznej);. Osoby, prowadzące zajęcia praktyczne muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą przeznaczoną do realizacji zajęć, która posiada doświadczenie w charakterze instruktora nauki w zawodach związanych z przedmiotem zamówienia lub doświadczenia w kierowaniu zespołem pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie prac wykończeniowych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza, aby w/w warunki dotyczące zajęć praktycznych jak i zajęć teoretycznych zostały spełnione przez tę samą osobę. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia, nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania poprzez oferowane usługi wymagań określonych przez zmawiającego wykonawcy zobowiązani są dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) kserokopię certyfikatu jakości usług, o ile go posiada: np.: certyfikat wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO lub inny znak jakości (z którego jednoznacznie wynika, że instytucja szkoleniowa jest certyfikowana w zakresie realizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia lub w ogóle w zakresie realizacji/świadczenia usług szkoleniowych); 2) Wzór zaświadczenia sporządzonego zgodnie z przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31, poz. 216) zawierającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010r. Nr 177, poz.1193) : a) numer z rejestru , b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) formę i nazwę szkolenia, d) okres trwania szkolenia, e) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji, f) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, g) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie h) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10
- 3 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
- 4 - Sposób realizacji zajęć praktycznych - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian dotyczących postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że m.in. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o konieczności wprowadzenia niniejszych zmian jak również przedstawi okoliczności powodujące konieczność ich wprowadzenia oraz uzyska pisemną zgodę Zamawiającego. Zmiany, o których mowa powyżej mogą dotyczyć: 1) oznaczenia stron zawartej umowy (np. zmiana nazwy, siedziby, NIP-u, REGON-u, osób reprezentujących firmę), 2) terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej), pod warunkiem dostarczenia Zamawiającemu planu zajęć szkoleniowych uwzględniającego niniejsze zmiany, sporządzonego zgodnie z pkt. 9 informacji uzupełniających (zmiana terminu nie może nastąpić w sytuacji braku dostępności kadry prowadzącej szkolenie), 3) miejsca realizacji szkolenia w sytuacji pojawienia się istotnych okoliczności, które uniemożliwią ich przeprowadzenie w miejscu określonym w złożonej ofercie (nowe miejsce w przypadku: a) zajęć teoretycznych winno spełniać wymagania określone przez Zamawiającego oraz być wyposażone w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne na poziome odpowiadającym ofercie, b) zajęć praktycznych winno odpowiadać założeniom jakie przyjęte zostały, aby zrealizować założone minimum programowe oraz umożliwić pełne wykorzystanie zabezpieczonych na obsługę szkolenia materiałów, narzędzi i urządzeń) 4) rachunku bankowego pod warunkiem dostarczenia dokumentu poświadczającego ten fakt, 5) kadry w razie niedostępności personelu określonego w wykazie kadry szkoleniowej przedstawionym w ofercie pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji prac przewidzianych w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego. 6) wzoru któregokolwiek dokumentu potwierdzającego zakończenie szkolenia w sytuacji kiedy np. zmianie ulegną obowiązujące w tym zakresie przepisy, 7) zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urzadpracy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych
pok. 401B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 12:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, w kancelarii (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- Świadczenie usług serwisu aparatury medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- "Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa zbiornika retencyjno - rozsączającego przy ul. Beethovena w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.