Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Zamość: dostawa:podłoży mikrobiologicznych, odczynników do reakcji biochemicznych, podłoży i materiałów pomocniczych do systemu Colilert i Enterolert, surowic, testów lateksowych, filtrów membranowych, zestawów do wymazów, materiałów pomocniczych.
Numer ogłoszenia: 66176 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu , ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6271059, faks 084 6271059.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa będaca podmiotem leczniczym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa:podłoży mikrobiologicznych, odczynników do reakcji biochemicznych, podłoży i materiałów pomocniczych do systemu Colilert i Enterolert, surowic, testów lateksowych, filtrów membranowych, zestawów do wymazów, materiałów pomocniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zamościu przy ul. Peowiakow 96, 22-400 Zamość : produktów w rodzajach i ilościach wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do siwz). Załącznik ten zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Termin ważności dostarczanych produktow nie powinien być krótszy niż 80 % terminu ważności ustalonego przez producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 24.95.60.00 - Peptony i substancje białkowe 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, oceny warunku Zamawiający dokona w oparciu o oświadczenie złożone na podstawie art. 22 ust.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, oceny warunku Zamawiający dokona w oparciu o oświadczenie złożone na podstawie art. 22 ust.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymienione wyżej wymagania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, oceny warunku Zamawiający dokona w oparciu o oświadczenie złożone na podstawie art. 22 ust.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymienione wyżej wymagania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, oceny warunku Zamawiający dokona w oparciu o oświadczenie złożone na podstawie art. 22 ust.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymienione wyżej wymagania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, oceny warunku Zamawiający dokona w oparciu o oświadczenie złożone na podstawie art. 22 ust.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymienione wyżej wymagania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) uzupełniony formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 1 do siwz), 2) uzupelniony formularz ofertowy, 3) pełnomocnictwo- w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodnośc z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) nie wymienioną (e) w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kserokopia pełnomocnictwa - potwierdzona notarialnie, 4) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, 5) kartę charakterystyki dla produktu zawierajacego substancje niebezpieczne.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) 2) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę,3)zmiana oferowanych produktów na produkty o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania ich z rynku lub wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane),4)zmiana nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów produktu, 5)zmiana cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata. 7)zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie.Zmiana stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy nie wymaga zmian w treści umowy w formie aneksu. Od dnia obowiązywania przepisów zmieniających stawkę podatku VAT podstawą rozliczenia nowej ceny brutto będzie cena netto, do której zostanie dodana wartość podatku VAT wynikająca z nowej stawki. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) zmiana danych teleadresowych, 2)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssezamosc.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu, ul. Peowiaków 96,
22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu, ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość, pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki (16 części) dla Grupy Odporności Wrodzonej na podstawie umów ramowych
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.