To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 66182 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Toruń: Usługa doradztwa, zorganizowanie i przeprowadzenie seminariów, spotkań edukacyjnych, szkolenia oraz kursu specjalistycznego wraz z usługą gastronomiczną i hotelarską oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych realizowanych w ramach projektu partnerskiego, pn. Rodzina w Centrum w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt partnerski, pn. Rodzina w Centrum w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326419 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny
36150201200000, ul.
ul. Słowackiego
114,
87100
Toruń, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, faks
0-56 657 14 61, e-mail
ropstor@to.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rops.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa doradztwa, zorganizowanie i przeprowadzenie seminariów, spotkań edukacyjnych, szkolenia oraz kursu specjalistycznego wraz z usługą gastronomiczną i hotelarską oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych realizowanych w ramach projektu partnerskiego, pn. Rodzina w Centrum w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DO.2721.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa, zorganizowanie i przeprowadzenie seminariów/spotkań edukacyjnych, szkolenia, kursu specjalistycznego wraz z usługą gastronomiczną i hotelarską oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych realizowane w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w Centrum" w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na części następująco: CZĘŚĆ NR 1 (załącznik 1 a do SIWZ): Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego "Trening zastępowania agresji" wraz z usługą hotelarską, cateringową i przygotowaniem materiałów szkoleniowych: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej, hotelarskiej i cateringowej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych na kurs specjalistyczny dla jednej grupy szkoleniowej liczącej 15 osób; b) Czas trwania kursu wynosi 5 dni, na które składają się dwa zjazdy - jeden zjazd trzydniowy i jeden dwudniowy; c) w zakresie tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - przygotowania i przeprowadzenia kursu zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ; - zapewnienia trenera spełniającego wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1a do SIWZ; - przygotowania materiałów dydaktycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ; - wydrukowania dla uczestników imiennych zaświadczeń o ukończeniu kursu; - zapewnienia usługi gastronomicznej spełniającej wymagania określone w załączniku nr 1a do SIWZ; - zapewnienia dla wszystkich uczestników kursu noclegów zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ; - przygotowania sprawozdania z przeprowadzonego kursu według wzoru określonego przez Zamawiającego; Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego "ADHD, bunt, opór - jak to opanować wśród dzieci" wraz z usługą hotelarską, cateringową i przygotowaniem materiałów szkoleniowych: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej, hotelarskiej i cateringowej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla jednej grupy szkoleniowej liczącej 20 osób; b) Czas trwania szkolenia wynosi 2 dni; c) w zakresie tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - przygotowania i przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ; - zapewnienia trenera spełniającego wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1a do SIWZ; - przygotowania materiałów dydaktycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ; - wydrukowania dla uczestników imiennych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia; - zapewnienia usługi gastronomicznej spełniającej wymagania określone w załączniku nr 1a do SIWZ; - zapewnienia dla wszystkich uczestników kursu noclegów zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 a do SIWZ; - przygotowania sprawozdania z przeprowadzonego kursu według wzoru określonego przez Zamawiającego; CZĘŚĆ NR 2 (załącznik nr 1 b do SIWZ): Zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium/spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci: a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednego seminarium/spotkania jednodniowego dla grupy liczącej 100 osób; b) w zakresie tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - przygotowania i przeprowadzenia seminarium/spotkania zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1b do SIWZ; - zapewnienia prelegentów oraz personelu seminarium/spotkania spełniającego wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 b do SIWZ; - przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym zaproszeń seminarium/spotkania oraz kart zgłoszeniowych oraz po akceptacji Zamawiającego do wydrukowania ich zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; - przygotowania materiałów dydaktycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1b do SIWZ; - przygotowania ankiet ewaluacyjnych według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego; - wydrukowania dla uczestników seminarium/spotkania zaświadczeń o jego ukończeniu; - zapewnienia usługi gastronomicznej spełniającej wymagania określone w załączniku nr 1b do SIWZ; - przygotowania sprawozdania z przeprowadzonego seminarium/spotkania według wzoru określonego przez Zamawiającego; Zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium/spotkania edukacyjnego w obszarze tworzenia rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci. a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednego seminarium/spotkania edukacyjnego jednodniowego dla grupy około 50 osób; b) w zakresie tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - przygotowania i przeprowadzenia seminarium/spotkania edukacyjnego zgodnie z programem ramowym zawartym w załączniku nr 1b do SIWZ; - zapewnienia prelegentów oraz personelu seminarium/spotkania edukacyjnego spełniającego wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1b do SIWZ; - przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym zaproszeń na seminarium/spotkanie edukacyjne oraz kart zgłoszeniowych oraz po akceptacji Zamawiającego do wydrukowania ich zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; - przygotowania materiałów dydaktycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1b do SIWZ; - przygotowania ankiet ewaluacyjnych według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego; - wydrukowania dla uczestników seminarium/spotkania edukacyjnego zaświadczeń o jego ukończeniu; - zapewnienia usługi gastronomicznej spełniającej wymagania określone w załączniku nr 1b do SIWZ; - przygotowania sprawozdania z przeprowadzonego seminarium/spotkania edukacyjnego według wzoru określonego przez Zamawiającego; CZĘŚĆ NR 3 (załącznik 1 c do SIWZ): Wykonanie usługi doradczej w formie spotkań grupowych oraz indywidualnych konsultacji: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradczej w formie spotkań grupowych dla maksymalnie 20 osób oraz indywidualnych konsultacji; b)Czas trwania usługi wynosi łącznie 167 godzin; c) w zakresie tej części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: - świadczenia usług doradztwa w formie spotkań grupowych i konsultacji indywidualnych zgodnie z załącznikiem 1 c do SIWZ; - zapewnienia doradcy spełniającego wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1c do SIWZ; - przygotowania materiałów dydaktycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1c do SIWZ; - przygotowania sprawozdania z przeprowadzonej usługi doradztwa według wzoru określonego przez Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
80522000-9,
55300000-3,
55110000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu specjalistycznego "Trening zastępowania agresji" wraz z usługą hotelarską, cateringową i przygotowaniem materiałów szkoleniowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 29332.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium/spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 Nr, poz. 2164 z późn. zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wykonanie usługi doradczej w formie spotkań grupowych oraz indywidualnych konsultacji |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 Nr, poz. 2164 z późn. zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- Kompleksowe ubezpieczenie dzieł sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.