eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-02

Ostrzeszów: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 66235 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7320679, faks 62 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. Wyciąg opisu technicznego z Dokumentacji Projektowej Projektowany kompleks obiektów przeznaczony ma być do użytkowania przez ok. 450 uczniów i 75 dzieci przedszkolnych. W związku z tym wydzielono dwa zespoły funkcyjne: -zespół wychowania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego dla dzieci w wieku 3-5 lat, zorganizowanych w 3 oddziałach (3 grupy po 25 dzieci - czyli ok. 75 dzieci) i dla uczniów klas I-III zorganizowanych w 9 oddziałach (9 klas po 25 uczniów - czyli ok. 225 uczniów) -zespół nauczania uczniów klas IV-VI zorganizowanych w 9 oddziałach (9 klas po 25 uczniów - czyli ok. 225 uczniów) Dla wyżej wymienionych zespołów przewidziano wspólny zespół administracyjno-socjalny wraz z blokiem żywieniowymi blokiem sportowym. Poszczególne zespoły i bloki tworzą zwartą zabudowę kompleksu szkolnego w formie 3 segmentów. Segment 1-szy stanowi dwukondygnacyjna część budynku położona w południowo-wschodniej części działki. Na parterze zaprojektowano przedszkole w skład, którego wchodzą 3 sale dydaktyczne, szatnia, pom. sanitarne. Zespół tych pomieszczeń posiada osobne wejście od strony placu przed budynkiem jak również bezpośrednie wyjście na teren wydzielonego placu zabaw. Komunikacyjnie połączona z przedszkolem jest świetlica szkolna, pokój nauczycielski wraz z zespołem sanitarnym dla nauczycieli oraz aula szkolna. Aula o elipsoidalnym rzucie znajduje się w północno-wschodnim narożu kompleksu i dostępna jest z holu wejściowego od strony placu przed szkołą. W pobliżu auli zaprojektowano klatkę schodową, prowadzącą na poziom I piętra, gdzie znajduje się zespół nauczania uczniów klas IIII. W skład w/w zespołu wchodzi 9 sal lekcyjnych w tym jedna pracownia komputerowa, szatnia, zespół toalet dla uczniów, osób niepełnosprawnych, toalet dla nauczycieli, sala gimnastyki korekcyjnej oraz przestronne doświetlone hole i korytarze. W sąsiedztwie sali do gimnastyki korekcyjnej zaprojektowano drugą klatkę schodową, stanowiąca bezpośrednie połączenie z częścią przedszkolną na 2 parterze. Segment 2-gi to dwukondygnacyjny budynek szkoły podstawowej dla uczniów klas IV-VI oraz dwa jednokondygnacyjne łączniki: pomieszczenia administracyjne oraz kuchenne i techniczne. W łączniku od strony auli i przedszkola znajdują się pomieszczenia gospodarcze i socjalne dla personelu technicznego szkoły oraz zespół pomieszczeń bloku żywieniowego (kuchnia, magazyny, zmywalnia, pom. intendenta, pom. socjalne itp.) wraz ze stołówką szkolną na ok. 40 os. W środkowej części segmentu przewidziano miejsce dla szatni uczniów klas IV-VI oraz pięciu sal lekcyjnych i dwóch klatek schodowych prowadzących na I piętro. W drugim łączniku znajduje się główne wejście do szkoły wraz z portiernią oraz pomieszczenia administracyjne (gabinety dyrektorów, sekretariat, archiwum, pokój logopedy, psychologa/pedagoda, higienistki) z indywidualnym zapleczem sanitarnym. Na I piętrze segmentu 2-giego zaprojektowano pięć sal lekcyjnych w tym jedną pracownię komputerową oraz toalety dla uczniów i osób niepełnosprawnych. Oprócz sal lekcyjnych na tej kondygnacji przewidziano przestronny pokój nauczycielski z aneksem socjalnym, toalety dla nauczycieli, pom. gospodarcze oraz bibliotekę szkolną wraz z czytelnią. Segment 3-ci to pomieszczenia bloku sportowego wraz z osobnym wejściem z zewnątrz. W skład nich wchodzą sala gimnastyczna, magazyn sprzętu sportowego, cztery szatnie dla uczniów wraz z umywalniami, pokój nauczycieli w-f z osobną łazienką, toalety ogólnodostępne, oraz pomieszczenia techniczne i pom. węzła ciepła. W sali sportowej o wym. wewnętrznych 24,85m x 37,75m przewidziano możliwość podziału areny rozsuwaną kotarą dla równoczesnego korzystania z sali przez dwie grupy uczniów. Wielkość areny (19x36m) umożliwia utworzenie w niej boiska do siatkówki 9x18m, boiska do koszykówki 14x28m, boiska do piłki ręcznej ok. 15x35m oraz dwóch mniejszych boisk do mini siatkówki; Parametry obiektu (wg PN-70/B-02365) -powierzchnia zabudowy 4.772,1 m -powierzchnia netto: - pow. użytkowa podstawowa 2.314,7 m2 - pow. użytkowa pomocnicza 1.800,7 m2 - powierzchnia ruchu i usługowa 1652,1 m2 Razem: 5.767,2 m2 Kubatura 3.6146 m3.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł. (słownie - dwieście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 24.06.2016 r. do godz. 12.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; (wg wzoru zał. nr 2 do siwz);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez pojęcie najważniejszych robót, zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie od podstaw lub rozbudowie, remoncie, modernizacji w jednym ciągłym cyklu realizacyjnym na podstawie jednej umowy wykonawczej - obiektu kubaturowego wraz z infrastrukturą techniczną (instalacjami wewnętrznymi) o charakterze użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej netto nie mniejszej niż 5.000 m2 (pięć tysięcy). Zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, zamawiający uzna za budynek użyteczności publicznej obiekty mieszczące się w definicji par. 3 pkt 6 niniejszego rozporządzenia. Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; (wg wzoru zał. nr 2 do siwz);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym (osobami zdolnymi do wykonania zamówienia); Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności poniższym personelem kierowniczym a) co najmniej jedną osobą - wyznaczoną do funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych przy realizacji budynków użyteczności publicznej w tym wykaże, że nadzorował co najmniej 1 budynek z przeznaczeniem na cele - oświaty (np. budowa przedszkola, szkoły, zespołu szkół, itp.), szkolnictwa wyższego (np. campusy studenckie, akademiki, itp.), nauki lub wychowania; b) co najmniej jedną osobą - wyznaczoną do funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodnych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych; c) co najmniej jedną osobą - wyznaczoną do funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych; d) co najmniej jedną osobą - wyznaczoną do funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych. Wykonawca winien złożyć oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane personelu kierowniczego); Wykonawca wykaże, że średnie roczne zatrudnienie pracowników u wykonawcy oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wynosi minimum 30 osób w każdym roku, w tym personelu kierowniczego (inżynieryjno-technicznego) minimum 3 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca wykaże, przedstawi informację o posiadaniu środków finansowych w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 10.000.000,00 zł. (dziesięć milionów złotych); Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 8.000.000,00 zł. (osiem milionów złotych);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które wykonawca winien dołączyć do oferty Formularz ofertowy wraz z zestawieniem kosztów (wg wzoru zał. nr 1 do siwz) (Zaleca się aby formularz ofertowy został przedstawiony w ofercie wykonawcy na początku oferty na jej pierwszej i kolejnej stronie). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i w zawarciu umowy o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo-a winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu-kopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo-a winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu-kopii potwierdzonej notarialnie. Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych) W przypadku wniesienia wadium w formie - pieniądza - do oferty należy załączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu - dowodu wpłaty na wskazane konto zamawiającego - niepieniężnej - do oferty należy załączyć, oryginał tego zabezpieczenia w formie dopuszczonej przepisami ustawy Pzp przy czym zaleca się aby dokument ten nie był trwale połączony z ofertą oraz kserokopię tego dokumentu wniesionego zabezpieczenia w formie niepieniężnej potwierdzonej za zgodność z oryginałem, trwale połączonej z ofertą wykonawcy. Zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeśli dotyczy) (wg wzoru zał. nr 9 do siwz) Na podstawie art. 36 b ustawy Pzp, zamawiający żąda wykazu części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 (jeśli dotyczy) (wg wzoru zał. nr 8 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór umowy oraz możliwości dokonania istotnych zmian treści umowy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty. Umowa zostanie podpisana według treści i warunków ustalonych we wzorze stanowiącym (zał. nr 11 do siwz); wraz z jej załącznikami; Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie wskazanym w art. 94 ust. 1 pkt 2 oraz art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi pisemnie. Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: W zakresie zmiany kluczowego personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia; tj. kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonawstwa, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Wymagana jest wcześniejsza pisemna zgoda Zamawiającego, który dokonuje akceptacji tego specjalisty w oparciu o przyjęte warunki określone w siwz; W zakresie dokonanej zmiany wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; Dotyczyć to może np. zmiany stawki podatku VAT lub innych przepisów prawa na które Zamawiający i Wykonawca nie mają wpływu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; W zakresie dokonanej zmiany wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie zmian związanych z wynagrodzeniem Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy; Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub zwiększone, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy, określone roboty budowlane, materiały, urządzenia lub inne składowe wchodzące w pierwotny zakres umowny - nie zostały wykonane lub zostały wykonane w zwiększonym zakresie lub zaniechano ich realizacji, bądź wykonano roboty zamienne powodujące pomniejszenie lub zwiększenie wartości umownej; Zmiana wynagrodzenia określonego w umowie o realizację zamówienia publicznego - zostanie określona w oparciu o złożony kosztorys ofertowy/zamienny/powykonawczy na podstawie wskaźników cenotwórczych w nim zawartych; Wytyczne w zakresie sporządzenia kosztorysu określają przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (DZ.U. nr 130 poz. 1389) dla kosztorysów inwestorskich; Rozliczenie wykonanego przedmiotu umowy będzie się odbywało na podstawie złożonego kosztorysu ofertowego/zamiennego/powykonawczego, który zostanie sprawdzony przez inspektora nadzoru budowlanego i przedstawiciela zamawiającego - zatwierdzających końcową wartość przedmiotu umowy; Inspektor nadzoru budowlanego i przedstawiciel Zamawiającego dokonają stosownych zmian; W przypadku wykonania robót/pozycji zamiennych powodujących obniżenie lub zwiększenie ceny/lub zachowanie takiej samej ceny wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do jego wykonania i wskazania różnic w stosunku do swojego kosztorysu ofertowego; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy; Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększone, o różnicę pomiędzy wartością przedmiotu umowy a dodatkowymi robotami budowlanymi zleconymi przez Zamawiającego powodującymi wzrost wynagrodzenia umownego; Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 5% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zmiana wynagrodzenia większego niż określono w umowie o realizację zamówienia publicznego - zostanie określona w oparciu o złożony kosztorys ofertowy na roboty dodatkowe metodą szczegółową na podstawie wskaźników cenotwórczych podanych w złożonym kosztorysie ofertowym przed podpisaniem umowy; Wytyczne w zakresie sporządzenia kosztorysu określają przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (DZ.U. nr 130 poz. 1389) dla kosztorysów inwestorskich; W zakresie dokonanej zmiany jest wymagany Aneks do Umowy; W zakresie konieczności zmiany podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego swoje zasoby w zakresie określonym w ofercie wykonawcy; Sytuacja ta może mieć miejsce z konieczności zmiany podwykonawcy, którego Wykonawca wyznaczył do realizacji części zamówienia bądź podmiotu który udostępnił swoje zasoby w zakresie określonym w ofercie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; Wymagana jest pisemna zgoda zamawiającego na zmianę podwykonawcy po udokumentowaniu warunków niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W przypadku podmiotów które udostępniły zasoby w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu, odpowiedniego dokumentu potwierdzającego udostępnienie zasobów; W zakresie dokonanej zmiany podwykonawców wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie dokonanej zmiany podmiotów które udostępniły zasoby nie jest wymagany Aneks do Umowy tyko stosowne dokumenty określone w siwz; W zakresie konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Na wniosek zamawiającego lub wykonawcy za pisemną zgodą zmawiającego, dopuszcza się zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących okolicznościach: a) konieczności realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jeśli przyjęte w tych dokumentach rozwiązania groziłyby niewykonaniem lub nieprawidłowym zamówienia; b) konieczności realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) innych niż przyjęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji technicznej - warunków terenowych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej oraz warunków posadowienia obiektu (warunków geologicznych) w terenie, uniemożliwiających realizację zamówienia wg przyjętych założeń technologicznych; W zakresie dokonanej zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia nie jest wymagany Aneks do Umowy; W zakresie konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Na wniosek zamawiającego lub wykonawcy za pisemną zgodą zamawiającego, dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia polegającej na rezygnacji z wykonania części robót przedmiotu zamówienia w granicach zgodności z dokumentacją techniczną i interesem prawnym zamawiającego. W zakresie dokonanej zmiany wysokości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia nie jest wymagany Aneks do Umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów pok. 79. III p. UMiG Ostrzeszów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.