eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćModernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 66249 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Zamość: Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020, Oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna", Działanie 13.2 "Infrastruktura usług społecznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27256-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35845-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 950368747, ul. Rynek Wielki  13, 22-400   Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 84 677 23 37, faks 846 393 054, e-mail zamowienia@zamosc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu - II etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.15.2017.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu przy ulicy Kamiennej 4 na działce nr 118/2, polegająca na remoncie i przebudowie budynku w celu pozyskania pomieszczeń dla utworzenia nowych miejsc dziennej opieki nad dziećmi w ramach zadania "Modernizacja Żłobka Miejskiego w Zamościu". 2. Pomieszczenia, w których zostało przewidziane prowadzenie prac budowlanych w ramach II etapu modernizacji Żłobka Miejskiego (branża konstrukcyjna, architektoniczna, elektryczna) zostały oznaczone na rysunkach A2 (parter) i A3 (piętro) kolorem czerwonym, stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Zestawienie pomieszczeń objętych zakresem robót: a) parter: - 1.15 - zmywalnia wstępna, not- 1.16 - wydawalnia posiłków, - 1.17 - sala zabaw, - 1.18 - sypialnia, - 1.20 - korytarz, - 1.21 - łazienka dzieci, - 1.22 - WC personelu, - 1.23 - przygotowanie warzyw, - 1.24 - magazyn warzyw, - 1.25 - magazyn, - 1.26 - korytarz, - 1.27 - klatka schodowa, - 1.28 - odpady, b) piętro: - 2.11 - zmywalnia, - 2.12 - wydawalnia, - 2.13 - kuchnia, - 2.14 - intendentura, - 2.15 - magazyn kuchni, - 2.16 - pom. socjalne kuchni, - 2.17 - WC personelu, - 2.18 - pom. porządkowe kuchni, - 2.19 - klatka schodowa, - 2.20 - korytarz, - 2.21 - WC administracji, - 2.26 - dział adm.- techn., - 2.27 - magazyn czysty, - 2.28 - prasowalnia, - 2.29 - pralnia, - 2.30 - magazyn brudny, 4. Zakres robót: a) branża budowlana: Roboty rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej, - rozbiórka ścianek działowych, - wykucia i poszerzenia otworów dla nowej stolarki drzwiowej, - rozebranie okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, - rozebranie okładzin podłogowych w pomieszczeniach przeznaczonych do zmiany sposobu wykorzystania, - rozbiórka czapek kominowych i kominów wolnostojących, -rozbiórka pokrycia z papy. Roboty murowe: - ściany nośne - bloczki gazobetonowe gr. 24cm na zaprawie cementowej, - ścianki działowe - bloczki gazobetonowe gr. 12 cm na zaprawie cementowej, - kominy wolnostojące, - nakrywy ścian ogniowych i kominów. Roboty wykończeniowe: not ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane, sufity - tynki + malowanie farbami dyspersyjnymi, not klatki schodowe - ścianki aluminiowe systemowe, not posadzki - gres, terakota, wykładzina termozgrzewalna, not stolarka drzwiowa zgodnie z zestawieniem stolarki (drewniane, stalowe, aluminiowe). Zakres prac branży budowlanej w tym demontaż i montaż stolarki drzwiowej (II etap modernizacji) dotyczy pomieszczeń określonych w pkt 3. Roboty izolacyjne: - stropodach izolacja granulatem z wełny mineralnej. Roboty dekarskie: - pokrycie z papy termozgrzewalnej. Dostawa i montaż dźwigu: - dźwig osobowy (2 przystanki), - dźwig kuchenny. b) branża sanitarna: - instalacja wody zimnej, ciepłej, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wentylacji mechanicznej, - wewnętrzna instalacja c.o., - instalacja gazowa. Zakres prac w branży sanitarnej (II etap modernizacji) dotyczy wszystkich pomieszczeń obiektu. c) branża elektryczna: - oświetlenia ogólnego podstawowego, - oświetlenia awaryjnego, - gniazd wtyczkowych 1-faz, 230V. Zakres prac w branży elektrycznej (II etap modernizacji) dotyczy pomieszczeń określonych w pkt 3. 5.Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 6. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie: a) robót budowlanych branży konstrukcyjno - budowlanej; b) robót związanych z wykonaniem instalacji sanitarnych; c) robót związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), z wyjątkiem przypadków określonych w obowiązujących przepisach prawa. 8. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się w trakcie realizacji zamówienia utrzymać stan zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 7, przez czas niezbędny do wykonywania przez nich tych czynności. 9. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 7, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, c) przeprowadzania kontroli na placu budowy. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 7, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 11. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 7, Zamawiający wezwie Wykonawcę do naprawienia wadliwej sytuacji w wyznaczonym terminie, a w przypadku jego bezczynności nałoży na niego karę umowną zgodnie z postanowieniami umownymi. 12. W przypadku niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt 9, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej zgodnie z postanowieniami umownymi. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 15. Lokalizacja robót budowlanych: 22-400 Zamość, ulica Kamienna 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223500-1, 45262520-2, 45320000-6, 45261000-4, 45421100-5, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT944959.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wiesław Wilczyński,  ,  ul. Reja 22/38,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 825196.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 825196.95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1159890.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.