Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-23
Barlinek: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Numer ogłoszenia: 66290 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462348, faks 095 7462348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.barlinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Barlineckie TBS.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje pełnienie przez Wykonawcę obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. /Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/, segment 1,2 w Barlinku Osiedle /Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek. 2. Pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /t.j Dz.U. z 2013 r. poz.1409 ze zm./, a podstawowe czynności wykonywane przez nadzór inwestorski to: a/protokolarny odbiór dokumentacji projektowej, b/ reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, c/ wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, d/ współpraca z nadzorem autorskim, g/ organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli użytkownika, h/ zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, i/rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, j/ rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych, k/ zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, l/ szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, ł/ sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, m/ organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, n/ uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót /min. raz do roku/ po zakończeniu robót /okres gwarancji na roboty budowlane - 60 m-cy/, o/zapoznanie się z terenem inwestycji , jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, p/ udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo- finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym, -reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, -sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów /do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja/, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, - sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót /ilość, jakość, wartość robót/, w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy / w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy, - rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, r/branie udziału w komisjach /technicznych/ powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, s/sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów /atestów, świadectw jakości, wyników badań/, dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany /wadliwego/ materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie, t/bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy, u/weryfikacja kosztorysów inwestorskich w przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających lub dodatkowych, wraz z późniejszym pełnieniem wszystkich obowiązków wynikających z niniejszej zakresu, v/pobyty na budowie, w którym wykonywane są roboty budowlane przez Wykonawcę robót budowlanych; każdą wizytę należy potwierdzić wpisem do dziennika budowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100/. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a/pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 51835500090000014320000074. b/poręczeniach bankowych; c/poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d/gwarancjach bankowych; e/gwarancjach ubezpieczeniowych; f/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm./, /tekst jednolity w dzienniku ustaw z 2014r. poz. 1804 ze zm./ 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, ul. Szpitalna 4; 74-320 Barlinek. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp 6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1/Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a/odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zgodnie z Art. 44 ustawy Pzp. na podstawie Oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu metodą graniczną spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -co najmniej 1 usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w budynkach mieszkalnych nie będących budynkami zabytkowymi (z wyłączeniem obiektów takich jak hale przemysłowe i magazynowe ) o kubaturze 11000 m3 i wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 4 000 000 zł brutto, -co najmniej 1 usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach dotyczących budynków użyteczności publicznej nie będących budynkami zabytkowymi o powierzchni całkowitej budynku co najmniej 3500 m2 i wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 5000 000 zł brutto.Ocena spełnienia warunku na podstawie Wykazu usług metodą graniczną spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zgodnie z Art. 44 ustawy Pzp. na podstawie Oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu metodą graniczną spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje: -Inspektorem nadzoru branży budowlanej - 1 osoba, uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, należącego do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5-cioletni okres doświadczenia zawodowego łącznie jako inspektor nadzoru branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;doświadczenie jako inspektor nadzoru branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji robót budowlanych w co najmniej dwóch budynkach użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1000 m2 każdy, - Inspektorem nadzoru branży sanitarnej- 1 osoba; uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, należącego do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzenia ciepłownicze ,wodno - kanalizacyjne, gazowe - Co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora branży sanitarnej w co najmniej jednym budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, -inspektorem nadzoru branży elektrycznej - 1 osoba , uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, należącego do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzenia elektroenergetyczne -Co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora branży elektrycznej w co najmniej jednym budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - Osobę z doświadczeniem w zakresie udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych - 1 osoba , minimum 5 letnie doświadczenie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Wykazu osób oraz oświadczenia Wykonawcy o uprawnieniach tych osób, metodą graniczną spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, - Wymagane jest, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności o minimalnej sumie gwarancyjnej 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku, metodą graniczną spełnia - nie spełnia, w oparciu złożoną przez wykonawcę kserokopię opłaconej Polisy OC, lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczanie wykonawcy w zakresie OC. Jeżeli z treści Polisy /lub innego dokumentu/ nie będzie wynikał fakt jej opłacenia, wykonawca zobowiązany jest dołączyć również dokument potwierdzający opłacenie Polisy OC.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu Doświadczenie 100%.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ilość pobytów na budowie - 20
- 3 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. w stosunku do treści oferty. 1/zmiana sposobu wykonania zamówienia oraz terminów wykonania umowy w tym: a/z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy, b/z powodu przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, c/z powodu konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, w trakcie realizacji roboty budowlanej podlegającej nadzorowi inspektorskiemu, e/z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g/z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, h/z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, i/z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, j/z powodu wyznaczenia nowego terminu zakończenia robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, l/zmiana personelu Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 , w tym: -z powodu konieczności zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji określonych w § 8 ust. 1 nowymi osobami; warunkiem wprowadzenia zmian jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż kwalifikacje osoby wskazanej do umowy - /wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia/, -zmiana sposobu, częstotliwości oraz terminu płatności Wykonawcy, o których mowa w umowie: z powodu zmian terminu zakończenia robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, z powodu zmian w terminach odbioru robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, -zmiana wynagrodzenia może nastąpić tylko w przypadku, zmiany stawki podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BTBS Sp. z o.o., ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: BTBS Sp. z o.o., ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek. Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczo wód termalnych Barlinek GT-1 w miejscowości Barlinek
- Zakup i dostawę kaniul, opatrunków i płynów.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacjami wewnętrznymi i instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dynowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1505K Ropa-Gródek-Biała Niżna w m. Biała Niżna
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy obrazowej- ponowione
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.