eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUs³uga wykonania p³ytek pod³ozowych



Og³oszenie z dnia 2018-12-21



Og³oszenie nr 663310-N-2018 z dnia 2018-12-21 r.

Instytut Technologii Materia³ów Elektronicznych: Us³uga wykonania p³ytek pod³ozowych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Materia³ów Elektronicznych, krajowy numer identyfikacyjny 000039025, ul. Wólczyñska  133 , 01-919   Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 8353041 w. 407, , e-mail jaroslaw.lizinczyk@itme.edu.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.itme.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.itme.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.itme.edu.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
siedziba Zamawiajacego: ITME, ul. Wólczyñska 133, 01-919 Warszwa, bud. 2, Dzia³ Organizacyjno - Prawny, pokój nr 115


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Us³uga wykonania p³ytek pod³ozowych
Numer referencyjny: ZP/24/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wykonania p³ytek pod³o¿owych dla zak³adów naukowych ITME. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ przez Zamawiaj±cego podzielony na 2 odrêbne czê¶ci: Czê¶æ nr 1 - P³ytki pod³o¿owe krzemowe typu n/n+; Czê¶æ nr 2 - P³ytki pod³o¿owe monokrystaliczne 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objêtego prawem opcji, obejmuj±cego ten sam zakres rzeczowy co zamówienie podstawowe. 4. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynno¶ci wykonywane przez pracowników Wykonawcy, które s± bezpo¶rednio zwi±zane z procesem technologicznym prowadz±cym do wykonania przedmiotowego zamówienia, by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z pó¼n. zm.) z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. 2017 r., poz. 847 z pó¼n. zm.), przez ca³y okres realizacji zamówienia. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy). 6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresy ilo¶ciowe sk³adaj±ce siê na zamówienie podstawowe oraz prawo opcji zosta³y wskazane w Formularzu cenowym -za³±cznik nr 2 i 2a do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 71.35.00.00 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany przez okres 12 miesiêcy liczony od dnia zawarcia Umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentów: dokumenty, o których mowa powy¿ej, musz± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3 pkt 3.1. SIWZ, sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ust. 3. stosuje siê. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 570 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX. ust. 3 pkt 3.1 SIWZ, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê dokumenty. 7. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX. ust. 3 i 4 SIWZ. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w §2, § 5 i § 7 Rozporz±dzenia, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, nastêpuj±cego o¶wiadczenia: 1. O¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798 z pó¼n. zm.) - Za³±cznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Dokument, o którym mowa powy¿ej musi byæ z³o¿ony w formie orygina³u. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 2.3. Wzór tre¶ci o¶wiadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiaj±cego wraz z informacj±, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany tre¶ci Umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci w zakresie wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug VAT (w tym przypadku kwota wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a zmianie ulegnie kwota brutto); 2) zmiany terminu realizacji umowy, o ile bêdzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczno¶ci, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni; 3) inne zmiany, których wprowadzenie jest niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia, które wyniknê³y podczas realizacji umowy i których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ; 4) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 5) je¿eli wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) si³y wy¿szej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: P³ytki pod³o¿owe krzemowe typu n/n+
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wykonania p³ytek pod³o¿owych dla zak³adów naukowych ITME. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objêtego prawem opcji, obejmuj±cego ten sam zakres rzeczowy co zamówienie podstawowe. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresy ilo¶ciowe sk³adaj±ce siê na zamówienie podstawowe oraz prawo opcji zosta³y wskazane w Formularzu cenowym - za³±cznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71350000-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia cz±stkowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Ocena punktowa z³o¿onych ofert dla poszczególnych kryteriów oceny ofert dokonana zostanie zgodnie z poni¿szymi zasadami. 2. W kryterium cena (C) najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 60 pkt., otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto spo¶ród zakwalifikowanych ofert, czyli niepodlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert, a ka¿da nastêpna wed³ug poni¿szego wzoru: C = (najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród zakwalifikowanych ofert : cena brutto badanej oferty) x 60 pkt. Ocenie podlegaæ bêdzie cena ca³kowita brutto. 3. W kryterium Termin realizacji zamówienia cz±stkowego (T) (liczony w dniach kalendarzowych) oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt. Najwy¿sz± liczbê punktów tj. 40 pkt, otrzyma oferta zawieraj±ca najkrótszy termin realizacji zamówienia spo¶ród zakwalifikowanych ofert, czyli niepodlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert, a ka¿da nastêpna wed³ug poni¿szego wzoru, z tym ¿e oferta z maksymalnym terminem realizacji otrzyma 0 pkt. T = (najkrótszy termin realizacji zamówienia cz±stkowego spo¶ród zakwalifikowanych ofert : termin realizacji zamówienia cz±stkowego badanej oferty) x 40 pkt. Dla czê¶ci nr 1 1) Termin realizacji zamówienia cz±stkowego (rozumiany tak¿e jako oferowany termin dostawy cz±stkowej) nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 140 dni kalendarzowych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego i nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 70 dni kalendarzowych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. 2) W przypadku braku wpisania w ofercie terminu realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje maksymalny 140-dniowy termin realizacji zamówienia i otrzyma 0 pkt. 3) W przypadku wpisania wiêcej ni¿ 140 dni lub mniej ni¿ 70 dni Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp. 4) Zamawiaj±cy wymaga podania terminu realizacji zamówienia w pe³nych dniach kalendarzowych. W przypadku podania przez wykonawcê terminu realizacji w niepe³nych dniach, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp. 4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta nie podlegaj±ca odrzuceniu i ta, która uzyska najwy¿sz± sumê punktów przyznanych w kryterium ceny i termin realizacji zamówienia cz±stkowego. 5. Ocena bêdzie dokonana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê. 6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).


Czê¶æ nr: 2Nazwa: P³ytki pod³o¿owe monokrystaliczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga wykonania p³ytek pod³o¿owych dla zak³adów naukowych ITME. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objêtego prawem opcji, obejmuj±cego ten sam zakres rzeczowy co zamówienie podstawowe. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresy ilo¶ciowe sk³adaj±ce siê na zamówienie podstawowe oraz prawo opcji zosta³y wskazane w Formularzu cenowym -za³±cznik nr 2a do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71350000-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia cz±stkowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Ocena punktowa z³o¿onych ofert dla poszczególnych kryteriów oceny ofert dokonana zostanie zgodnie z poni¿szymi zasadami. 2. W kryterium cena (C) najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 60 pkt., otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto spo¶ród zakwalifikowanych ofert, czyli niepodlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert, a ka¿da nastêpna wed³ug poni¿szego wzoru: C = (najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród zakwalifikowanych ofert : cena brutto badanej oferty) x 60 pkt. Ocenie podlegaæ bêdzie cena ca³kowita brutto. 3. W kryterium Termin realizacji zamówienia cz±stkowego (T) (liczony w dniach kalendarzowych) oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt. Najwy¿sz± liczbê punktów tj. 40 pkt, otrzyma oferta zawieraj±ca najkrótszy termin realizacji zamówienia spo¶ród zakwalifikowanych ofert, czyli niepodlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert, a ka¿da nastêpna wed³ug poni¿szego wzoru, z tym ¿e oferta z maksymalnym terminem realizacji otrzyma 0 pkt. T = (najkrótszy termin realizacji zamówienia cz±stkowego spo¶ród zakwalifikowanych ofert : termin realizacji zamówienia cz±stkowego badanej oferty) x 40 pkt. Dla czê¶ci nr 2 1) Termin realizacji zamówienia cz±stkowego (rozumiany tak¿e jako oferowany termin dostawy cz±stkowej) nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni kalendarzowych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego i nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 7 dni kalendarzowych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. 2) W przypadku braku wpisania w ofercie terminu realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje maksymalny 21-dniowy termin realizacji zamówienia i otrzyma 0 pkt. 3) W przypadku wpisania wiêcej ni¿ 21 dni lub mniej ni¿ 7 dni Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp. 4) Zamawiaj±cy wymaga podania terminu realizacji zamówienia w pe³nych dniach kalendarzowych. W przypadku podania przez wykonawcê terminu realizacji w niepe³nych dniach, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp. 4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta nie podlegaj±ca odrzuceniu i ta, która uzyska najwy¿sz± sumê punktów przyznanych w kryterium ceny i termin realizacji zamówienia cz±stkowego. 5. Ocena bêdzie dokonana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê. 6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.