Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Dąbrowa Białostocka: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych na okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 6634 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, faks 085 7121206 w. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych na okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do magazynu ogólnego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy ( wykaz pakietów).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów w zakresie tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów w zakresie tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów w zakresie tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów w zakresie tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów w zakresie tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679 z dnia 20 maja 2010r. ) i posiadają aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego - w przypadku składania oferty na wyroby medyczne. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania, tj. deklaracje zgodności wyrobu niemedycznego, certyfikaty CE, itd., które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego - w przypadku składania ofert na produkty nie będące wyrobem medycznym. W oświadczeniu należy wskazać wyroby niemedyczne podając numery pakietu i pozycji. 3. W przypadku materiałów obłożenia pola operacyjnego i fartuchów chirurgicznych (pakiet nr 6) wymagane są również: a. dokument wystawiony przez producenta włókniny potwierdzający, że materiał podstawowy obłożenia (włóknina) spełnienie normy EN 13795 - 1,2,3 (również w zakresie barierowości produktu tj. przenikania mikroorganizmów w stanie suchym i mokrym oraz czystości mikrobiologicznej); b. karty katalogowe zawierające wyczerpujące informacje o oferowanych wyrobach. 4. W przypadku materiałów z pakietu nr 3, pozycje: 62, 67, 68, 69, wymagane są również oświadczenia o zastosowanym plastyfikatorze i załączniki do oświadczenia w postaci Karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego. Karta ta musi zawierać wyszczególnienie składników, w tym również zastosowanych plastyfikatorów. 5. Wykaz dostarczonych wraz z ofertą próbek.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadku obniżenia cen jednostkowych przez Wykonawcę b) dopuszczalne będzie podwyższenie cen towaru wynikające ze zmian stanu prawnego, polegającego na: zmianie stawek podatkowych, zmianie stawek celnych, ustanowieniu nowych podatków - nowe ceny będą mogły być wprowadzone po złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie. Zasadność oraz wysokość podwyżki cen w okolicznościach wskazanych powyżej Wykonawca musi udokumentować. Nowa cena obowiązywać będzie po akceptacji wniosku o podwyższenie cen towaru tj, od dnia podpisania odnośnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. M.C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Sekretariat, ul. M.C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy w zakresie pakietu 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.