Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Jelenia Góra: Likwidacja osuwisk w pasie drogi powiatowej nr 2491D w Siedlęcinie w km 18+113 do 18+220 i 18+745 do 18+836,17
Numer ogłoszenia: 66355 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze , ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja osuwisk w pasie drogi powiatowej nr 2491D w Siedlęcinie w km 18+113 do 18+220 i 18+745 do 18+836,17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dwóch osuwisk poprzez naprawę korpusu gruntowego drogi i stabilizację skarpy, budując sztywną przyporę wykonaną z systemu wielokomórkowego, wypełnionego kruszywem łamanym, wraz z przebudową konstrukcji nawierzchni jezdni. 2. Osuwiska zlokalizowane są na odcinkach: od km 18+113,00 do km 18+220,00 oraz od km 18+745,00 do km 18+836,17 drogi powiatowej nr 2491D w miejscowości Siedlęcin. Kilometraż - zgodnie z długością projektowanych przypór. 3. Roboty budowlane będą prowadzone w pasie drogowym drogi powiatowej i przyległym na długości osuwisk terenie po stronie południowej drogi, na terenie działek nr 967, 28, 12/3 - AM3, obręb 0007 Siedlęcin. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy, stanowiący Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Kosztorys ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższa dokumentacja udostępniona jest do wglądu w Wydziale Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze w pokoju nr 17 (I piętro), w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: http://zp.powiat.jeleniogorski.pl. 5. Do realizacji robót budowlanych dopuszcza się użycie produktów równoważnych, co do ich parametrów, jakości i docelowego przeznaczenia, a także spełnianych funkcji i walorów użytkowych - pod warunkiem ich zgodności z produktami określonymi w Projekcie budowlano-wykonawczym oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Przedmiar robót oraz Kosztorys ofertowy stanowią element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie weryfikuje czy ilości podane w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym są prawidłowe. 3) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaniechanie przez Wykonawcę przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa powyżej, następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 4) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 5) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zatwierdzony Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 6) Przed przystąpieniem do realizacji robót wybrany Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych rodzajów robót i ich koszt brutto. 7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót (tożsamy z okresem gwarancji). 8) Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji - na zasadach określonych w Dziale XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny okres gwarancji, jaki Wykonawca może zaoferować w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 72 miesiące.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 29.500,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca w w/w wykazie robót wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie konstrukcji i nawierzchni drogi, w zakres której wchodziło co najmniej wykonanie robót ziemnych, takich jak wykopy i nasypy, a także budowa lub przebudowa elementów odwodnienia drogi (w tym: rowów przydrożnych i przepustów). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - mającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie konstrukcji i nawierzchni drogi, w zakres której wchodziło co najmniej wykonanie robót ziemnych, takich jak wykopy i nasypy, a także budowa lub przebudowa elementów odwodnienia drogi (w tym: rowów przydrożnych i przepustów). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający określa minimalną wartość ubezpieczenia na kwotę: 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie robót Wykonawca zobowiązany jest wskazać wykonanie takiej ilości i rodzaju robót budowlanych jak zostało to określone w pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - jako dokument pomocniczy (informacyjny), wymagany przez organ udzielający Zamawiającemu dotacji na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. 5) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - na potwierdzenie, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), każdy z tych Wykonawców (członków konsorcjum) jest zobowiązany odrębnie złożyć dokumenty wymienione w pkt. III.4.2 niniejszego ogłoszenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 88
- 2 - OKRES GWARANCJI - 6
- 3 - SKRÓCENIE TERMINU ZAKOŃCZENIA ROBÓT - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany: 1) wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany w trakcie trwania umowy przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji każda ze stron umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących powyższe zmiany może zwrócić się z pisemnym wnioskiem do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy zamówienia; 2) terminu wykonania zamówienia - przy czym zmiana ta może wynikać wyłącznie z okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie zamówienia w wymaganym terminie, np. w razie: a) wystąpienia siły wyższej, takiej jak katastrofa naturalna, warunki atmosferyczne, w szczególności: burze, huragany, długotrwałe lub intensywne opady deszczu, powodzie lub podtopienia - uniemożliwiające prowadzenie prac na terenie budowy; b) zmiany spowodowanej warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w tym istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów, które nie były ujawnione na etapie podpisywania umowy; c) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przyjętej do realizacji dokumentacji projektowej - o czas niezbędny na wprowadzenie stosownych korekt; d) działań osób trzecich, np.: akty wandalizmu i chuligaństwa albo roszczenia grup społecznych lub zawodowych; e) działań organów administracyjnych w związku z koniecznością uzyskania wymaganych decyzji, zezwoleń czy uzgodnień w związku z błędami w dokumentacji projektowej - o czas niezbędny na wydanie przez właściwy organ wymaganych przepisami prawa dokumentów; f) konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu; 3) zakresu realizowanych - na podstawie dokumentacji technicznej i projektowej - robót budowlanych, w związku z koniecznością zastosowania innych rozwiązań, niż przewidziane w dokumentacji technicznej i projektowej, ze względu na stwierdzone wady tej dokumentacji albo możliwość zastosowania zamiennych rozwiązań technologicznych, które nie wpłyną na zmianę przeznaczenia wykonywanego zadania w sposób istotny, a które poprawią parametry techniczne obiektu drogowego. Wszelkie zmiany treści zawartej umowy lub jej uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.powiat.jeleniogorski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (I piętro, pokój nr 15).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, Punkt kancelaryjny, pokój nr 7 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.