eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ownoZakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2018-12-21



Og³oszenie nr 663672-N-2018 z dnia 2018-12-21 r.

Centrum Medyczne Sp. z o.o w G³ownie: Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostêpno¶ci do us³ug diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w G³ownie" wybrany do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Sp. z o.o w G³ownie, krajowy numer identyfikacyjny 100835747, ul. Kopernika   19 , 95-15  G³owno, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 42 719 15 00, 696 425 969, e-mail dkozlowska@remedium.glowno.pl, esitkiewicz@remedium.glowno.pl, faks 42 710 85 00.
Adres strony internetowej (URL): www. remedium.glowno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www. remedium.glowno.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie oferty mo¿na sk³adaæ za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 18.2188 z pó¼n. zm. ), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Centrum Medyczne Sp. z o.o. w G³ownie, , ul. Miko³aja Kopernika 19, 95-015 G³owno, pokój 110


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania
Numer referencyjny: 2/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania wraz z transportem, instalacj±, konfiguracj± i uruchomieniem realizowany w ramach Projektu pn. "Rozwój opieki koordynowanej oraz poprawa dostêpno¶ci do us³ug diagnostycznych w placówce Centrum Medycznego Sp. z o.o. w G³ownie" wybranego do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020 na podstawie Uchwa³y podjêtej przez Instytucjê Zarz±dzaj±c± w dniu 6 wrze¶nia 2018 r. nr 1268/18 na podstawie umowy nr UDA-RPLD.07.02.00-10-0027/18-00. Przedmiot niniejszego zamówienia zosta³ podzielony na piêæ Czê¶ci, tj.: 1. Czê¶æ nr 1 obejmuje dostawê komputera serwera pó³kowego w ilo¶ci 1 szt.; 2. Czê¶æ nr 2 obejmuje dostawê zestawu komputerowego stacji roboczej (jednostka centralna, monitor, system operacyjny, antywirus) w ilo¶ci 29 szt.; 3. Czê¶æ nr 3 obejmuje dostawê Switcha 48x 10/100/1000 2 x SFP w ilo¶ci 3 szt., szafy monta¿owej 19" w ilo¶ci 1 szt. oraz Firewall VPN IPSec w ilo¶ci 1 szt.; 4. Czê¶æ nr 4 obejmuje dostawê UPS 2000VA + bateria rack do serwera w ilo¶ci 1 szt. oraz UPS 800VA do stacji roboczej w ilo¶ci 29 szt.; 5. Czê¶æ nr 5 obejmuje dostawê urz±dzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, fax) w ilo¶ci 3 szt. oraz dostawê drukarki w ilo¶ci 26 szt. Szczegó³owy opis urz±dzeñ sk³adaj±cych siê na poszczególne Czê¶ci przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Ww. za³±czniki stanowi± jednocze¶nie okre¶lenie minimalnych parametrów, wymagañ Zamawiaj±cego w odniesieniu do dopuszczonego przez niego zakresu równowa¿no¶ci rozwi±zania równowa¿nego o czym mowa w pkt. 3.9. SIWZ. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w rozdziale 3 SIWZ oraz w tre¶ci Wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30200000-1
30230000-0
30232100-5
30236000-2
30237410-6
30237460-1
31682530-4
48822000-6
48900000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-02-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie min. jedn± dostawê sprzêtu informatycznego o warto¶ci odpowiednio: - Dla Czê¶ci nr 1 min. 5.000,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 2 min. 60.000,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 3 min. 5.500,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 4 min. 10.500,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 5 min. 19.500,00 PLN brutto. W przypadku gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± Czê¶æ wskazan± powy¿ej, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e wykonanie min. jednej dostawy sprzêtu informatycznego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ kwota odpowiadaj±ca najwy¿szej wymaganej warto¶ci ze wszystkich Czê¶ci, na które Wykonawca sk³ada ofertê. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ po ¶rednim kursie walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (BZP). Je¿eli w tym dniu NBP nie publikuje kursów walut, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z najbli¿szego dnia, w którym NBP publikuje kursy walut, przed publikacj± og³oszenia w BZP.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokumentu potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U.18.1445 z pó¼n. zm.).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca jest zobowi±zany udokumentowaæ wykonanie min. jednej dostawy sprzêtu informatycznego o warto¶ci odpowiednio: - Dla Czê¶ci nr 1 min. 5.000,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 2 min. 60.000,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 3 min. 5.500,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 4 min. 10.500,00 PLN brutto; - Dla Czê¶ci nr 5 min. 19.500,00 PLN brutto. (wzór dokumentu stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych urz±dzeñ, opisy lub karty katalogowe zawieraj±ce informacje na temat parametrów technicznych sprzêtu, który ma zostaæ dostarczony, potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego. Specyfikacje techniczne, opisy lub karty katalogowe musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Na potwierdzenie zgodno¶ci oferty z tre¶ci± SIWZ Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia: a) Formularza Ofertowego, b) Za³±cznika nr 1B Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. 2) O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ww. o¶wiadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert. 3) Pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika, w przypadku sk³adania ofert przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika do podpisania oferty, je¶li z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do dzia³ania w firmie. 4) Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt. III.1.3) polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - szczegó³y w pkt. 5.4., 5.5. i 5.6. SIWZ. 5) Informacja o dokumentach sk³adanych przez Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarta jest w podrozdziale 6.A. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zmiany tre¶ci umowy oraz mo¿liwo¶ci odst±pienia od umowy: 1. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy w nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu. 2. Strony zgodnie o¶wiadczaj±, ¿e odst±pienie od umowy w przypadku okre¶lonym w pkt. 1. nast±pi w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach, bez naliczania kar umownych. 3. Ponadto Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w przypadkach okre¶lonych w § 6 ust. 5 - ust. 7 oraz § 7 ust. 3 Wzoru umowy. 4. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na przewidzieæ na etapie wszczêcia postêpowania, m.in. w sytuacji dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na prawa i obowi±zki Stron umowy, lub w sytuacji opó¼nieñ w dostawie komponentów potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia niezale¿nych od Wykonawcy. 6. Zamawiaj±cy ponadto zastrzega zmianê terminu realizacji zamówienia w przypadku przed³u¿aj±cego siê niniejszego postêpowania m.in. poprzez wnoszenie przez Wykonawców ¶rodków odwo³awczych powoduj±cych, ¿e umowa miêdzy Zamawiaj±cym a wy³onionym w postêpowaniu Wykonawc± nie zostanie podpisana do dnia 01.02.2019 r. Zamawiaj±cy mo¿e tak¿e odst±piæ od podpisania umowy w niniejszych okoliczno¶ciach, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i zrzeka siê jakichkolwiek roszczeñ z tego tytu³u. 7.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzêtu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ model bêd±cy technicznym nastêpc± sprzêtu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model bêd±cy nastêpc± bêdzie posiada³ gorsze parametry lub nie bêdzie posiada³ wszystkich cech u¿ytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ inny, to¿samy model o identycznych lub lepszych parametrach. 8. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa w 7., Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o braku mo¿liwo¶ci dostarczenia wskazanego w ofercie sprzêtu wraz z uzasadnieniem powsta³ej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzêtu proponowanego oraz o¶wiadczeniem, i¿ sprzêt to¿samy spe³nia wymagania Zamawiaj±cego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiaj±cego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania o¶wiadczenia Wykonawcy, uznaje siê za zgodê na zmianê sprzêtu. 9. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany tre¶ci umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 10. Zamawiaj±cy zastrzega odst±pienie od umowy w trybie natychmiastowym z wy³±cznej winy Wykonawcy, tj. m.in. w sytuacji nie podjêcia przez Wykonawcê czynno¶ci koniecznych do rozpoczêcia realizacji przedmiotu zamówienia lub w sytuacji stwierdzonych trzech przypadków nienale¿ytej realizacji przez Wykonawcê obowi±zków wynikaj±cych z umowy, wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób sprzeczny z postanowieniami umowy, co zostanie potwierdzone w formie pisemnej, z jednoczesnym naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci 20% od ceny ofertowej brutto. 11. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê tre¶ci umowy na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa w odniesieniu do dostaw objêtych przedmiotem zamówienia, w tym m.in. zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-15, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Medyczne Sp. z o.o. w G³ownie , kod 95-015 G³owno, przy ul. Miko³aja Kopernika 19, reprezentowane przez Prezesa Zarz±du, kontakt telefoniczny (+48) 42 719 15 00,faks (+48) 42 710 85 00, adres e-mail: biuro@remedium.glowno.pl; o inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Medyczne Sp. z o.o. w G³ownie, jest Pani Daria Tyka-Kowalczyk adres e-mail: iodo@remedium.glowno.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania" nr sprawy 2/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; o Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia z zastrze¿eniem, ¿e je¿eli wskazany okres bêdzie krótszy ni¿ dwa lata od dnia 31 grudnia roku nastêpuj±cego po z³o¿eniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków , w którym ujêto ostateczne wydatki dotycz±ce zakoñczenia Projektu objêtego niniejszym zamówieniem to do zakoñczenia tego okresu. o obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; o nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa komputera serwera pó³kowego w ilo¶ci 1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa komputera serwera pó³kowego w ilo¶ci 1 szt. okre¶lona w Za³±czniku nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w tre¶ci SIWZ, Za³±cznika nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy oraz wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48822000-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-02-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto80,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji10,00
Zainstalowana dodatkowa pamiêæ RAM10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa zestawu komputerowego stacji roboczej (jednostka centralna, monitor, system operacyjny, antywirus) w ilo¶ci 29 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa zestawu komputerowego stacji roboczej (jednostka centralna, monitor, system operacyjny, antywirus) w ilo¶ci 29 szt. okre¶lona w Za³±czniku nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w tre¶ci SIWZ, Za³±cznika nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy oraz wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213300-8, 30230000-0, 30236000-2, 30237410-6, 30237460-1, 48900000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-02-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto90,00
Zainstalowana dodatkowa pamiêæ RAM10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa Switcha 48x 10/100/1000 2 x SFP w ilo¶ci 3 szt., szafy monta¿owej 19" w ilo¶ci 1 szt. oraz Firewall VPN IPSec w ilo¶ci 1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa Switcha 48x 10/100/1000 2 x SFP w ilo¶ci 3 szt., szafy monta¿owej 19" w ilo¶ci 1 szt. oraz Firewall VPN IPSec w ilo¶ci 1 szt. okre¶lona w Za³±czniku nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w tre¶ci SIWZ, Za³±cznika nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy oraz wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30230000-0, 30236000-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-02-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Dostawa UPS 2000VA + bateria rack do serwera w ilo¶ci 1 szt. oraz UPS 800VA do stacji roboczej w ilo¶ci 29 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa UPS 2000VA + bateria rack do serwera w ilo¶ci 1 szt. oraz UPS 800VA do stacji roboczej w ilo¶ci 29 szt. okre¶lona w Za³±czniku nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w tre¶ci SIWZ, Za³±cznika nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy oraz wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 31682530-4,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-02-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto90,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, fax) w ilo¶ci 3 szt. oraz dostawa drukarki w ilo¶ci 26 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, fax) w ilo¶ci 3 szt. oraz dostawa drukarki w ilo¶ci 26 szt. okre¶lona w Za³±czniku nr 1A do SIWZ - Specyfikacja zamawianego sprzêtu - Opis minimalnych parametrów oraz Za³±cznik nr 1B do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu na oferowane urz±dzenia. Wymagania jak i obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w tre¶ci SIWZ, Za³±cznika nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy oraz wzoru umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30232100-5, 30200000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-02-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto50,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji10,00
¦redni koszt wymiany materia³ów eksploatacyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.