Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-24
Świnoujście: DOSTAWA LEKÓW, OPATRUNKÓW, WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I PRODUKTÓW ODŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 66375 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW, OPATRUNKÓW, WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I PRODUKTÓW ODŻYWCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Mieszka I 7, leków, opatrunków oraz produktów odżywczych zwanych dalej przedmiotem dostawy, zawartych w 7 pakietach. Każdy pakiet zawiera dokładną specyfikację zapotrzebowania określającą jego rodzaj i ilość - załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 15.88.00.00 - Specjalne produkty odżywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie analizował dokumenty określone w pkt IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Umowa regulująca współpracę podmiotów, jeżeli występują wspólnie. Umowa ta winna zawierać: 1) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum (pełne nazwy i adresy firm), 2) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie oferty wspólnej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, 3) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum przy realizacji zamówienia - dołączyć umowę konsorcjum, 4) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, 5) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności formalno-prawnych wobec Zamawiającego (tzw. lider konsorcjum), 6) zakaz zmiany uczestników konsorcjum w czasie realizacji zamówienia. 3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 Oświadczenie o spełnieniu wymogów zgodnie z art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma formy aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikimen nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby farmaceutyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby odżywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/9/2025 Dostawy materiałów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowego leczenia ran z podziałem na 35 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa materiałów opatrunkowych - II postępowanie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Zakup i dostawę kaniul, opatrunków i płynów.
więcej: Specjalne produkty odżywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.