eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Zakup artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Biała Podlaska: Zakup artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Numer ogłoszenia: 66388 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, fax 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Blok z makulatury A4 50 kartek - szt. 95 2.Brulion A4 96 kartek oprawa twarda - szt. 200 3.Brulion A4 192 kartki oprawa twarda - szt. 80 4.Brulion A5 96 kartek oprawa twarda - szt. 250 5.Cienkopis czarny - szt. 700 6.Cienkopis czerwony - szt. 600 7.Cienkopis niebieski - szt. 700 8.Długopis z automatycznie chowanym wkładem, tusz koloru niebieskiego, obudowa przezroczysta - szt. 10000 9.Dziurkacz o metalowej konstrukcji min. do 10 kartek, z wysuwanym wskaźnikiem środka strony - szt.150 10.Dziurkacz o metalowej konstrukcji, masywny do min. 50 kartek, z wysuwanym wskaźnikiem środka strony - szt.70 11.Dziurkacz o metalowej konstrukcji, masywny do min. 100 kartek, z wysuwanym wskaźnikiem środka strony - szt. 30 12.Gumki do ścierania - szt. 200 13.Gumki recepturki średnie, op. a 1kg - op.6 14.Kalkulator biurowy, wyposażony w 12-sto pozycyjny wyświetlacz, zaokrąglanie wyników, podwójną pamięć, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, podwójne zasilanie - szt. 100 15.Karteczki samoprzylepne 76x102 mm, bloczek a 100 szt. - bl. 400 16.Karteczki samoprzylepne 76x76 mm, bloczek a 100 szt. - bl. 400 17. Kubik biały o wymiarach 85x85x80 mm, nie klejony w opakowaniu plastikowym - szt. 10 18. Klej butapren w tubce 40 ml - szt. 20 19. Klej w sztyfcie 15g - szt. 800 20. Klipsy biurowe do archiwizacji, op. a 100 szt. - op.37 21. Koperta B4 rozszerzana 250x353x38 mm, samoklejąca biała - szt. 8000 22. Koperta C6 z okienkiem 110x220 mm, samoklejąca biała - szt. 70000 23. Koperta C6 bez okienka 114x162 mm, samoklejąca biała - szt. 40000 24. Korektor w taśmie w ergonomicznej obudowie, wyposażony w przezroczystą obudowę pozwalającą na kontrolę zużycia taśmy oraz ruchomy mechanizm zabezpieczający chroniący taśmę przed zabrudzeniem lub uszkodzeniem, długość taśmy 25 m - szt. 10 25. Korektor w płynie 20ml z pędzelkiem - szt. 450 26. Korektor w długopisie, skuwka z klipsem, szybkoschnący. Końcówka ze stali nierdzewnej i kulka zapewniająca precyzyjne dozowanie środka korygującego - szt.20 27. Koszulka krystaliczna A4, op. a 100 szt. - op. 200 28. Linijka plastikowa 30 cm - szt. 120 29. Marker czarny wodoodpornyny, o gr. linii 2 - 5 mm - szt. 400 30. Marker wodoodporny do pisania na szkle, o gr. linii 0,8mm - szt. 2 31. Masa czyszcząca stemple metalowe - szt. 20 32. Nici lniane dratwa 25 dkg - szt. 130 33. Nożyczki biurowe 18 cm z rękojeścią plastikową - szt. 150 34. Nóż do papieru metalowy duży, szer. ostrza 18 mm - szt. 150 35. Ołówek - szt. 600 36. Papier kserograficzny A4 - ryza 8000 37. Papier faksowy w rolce o wym. 210mm / 30m - rolka 80 38. Papier samoprzylepny koloru białego format A4 - szt. 50 39. Pinezki srebrne, op. a 100 szt. - op. 50 40. Pinezki do tablicy korkowej, op. a 50 szt. - op. 30 41. Komplet czterokolorowych markerów suchościeralnych do białych tablic + gąbka, całość w obudowie plastikowej - kpl.7 42. Plastelina, op. a 6 szt. - op. 20 43. Płyn do zmywania tablic sucho ścieralnych - szt. 5 44. Podkładka na biurko, papierowa z kalendarzem w formie brulionu wielowarstwowego A2, z możliwością prowadzenia notatek - szt. 120 45. Podkładka gumowa do stempli metalowych o minimalnych wymiarach 20x15 cm - szt. 20 46. Poduszka do stempli metalowych, bankowo-pocztowa, średnica min 15 cm - szt. 110 47. Poduszki do stempli No 2 - szt. 50 48. Poduszki do stempli No 3 - szt. 100 49. Poduszka do zmaczania palców z gąbką - szt. 20 50. Pojemnik na przybory biurowe - szt. 150 51. Półka na dokumenty A4 transparentna - szt. 300 52. Rozszywacz - szt. 200 53. Samoprzylepne etykiety do pudeł o wym. 10x7 cm w kolorze białym - szt. 6000 54. Segregator A4/70, wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV - szt. 10000 55. Segregator A4/50, wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV - szt. 400 56. Skoroszyt kartonowy A4 zwykły - szt. 1400 57. Skoroszyt kartonowy A4 z zawieszką - szt. 4500 58. Skoroszyt plastikowy A4 - szt. 3500 59. Skoroszyt plastikowy A4 z zawieszką - szt. 2000 60. Skorowidz alfabetyczny A4 96 kart - szt. 10 61. Spinacz metalowy R28, op. a 100 szt. - op. 300 62. Spinacz metalowy R50, op. a 100 szt. - op. 100 63. Tablica korkowa z drewnianą ramą o wym. 400x600 mm - szt. 20 64. Tablica korkowa z drewnianą ramą o wym. 800x1200 mm - szt.10 65. Taśma dwustronna samoprzylepna 50mm/10m - szt. 30 66. Taśma klejąca bezbarwna 48mm/50m - szt. 800 67. Taśma klejąca bezbarwna 24mm/20m - szt. 4000 68. Taśma pakowa szara 48mm/50m - szt. 2000 69. Teczka do podpisu w kolorze ciemnozielonym, grzbiet harmonijka - szt. 15 70. Teczka A4 na dokumenty z utwardzonego kartonu, pokryta okleiną w kolorze zielonym i folią polipropylenową, posiadająca mechanizm zamykający i rączkę - szt. 50 71. Teczka wiązana kartonowa A4 biała - szt. 1000 72. Temperówka - szt. 100 73. Tusz do stempli kauczukowych (czarny, czerwony, zielony) - szt. 500 74. Tusz do stempli metalowych czarny - szt. 100 75. Wąsy do skoroszytów w kolorze czarnym, wykonane z metalu z wytrzymałą, plastikową podkładką - szt. 200 76. Zakreślacze kolorowe (żółty, czerwony, zielony, różowy) o dł. ok. 10 cm, grubości linii 2-5 mm, końcówka ścięta - szt. 2500 77. Plastikowe zawieszki do kluczy, z zabezpieczonym przezroczystą folią okienkiem do wpisywania numeru lub nazwy pomieszczenia - szt. 10 78. Zszywacz metalowy o dużej wytrzymałości do min. 100 kartek, do zszywek od 23/6 do 23/13, wyposażony w ogranicznik głębokości zszywania - szt. 60 79. Zszywacz metalowy na zszywki 24/6 do 20 kartek zszywania, ładowany od góry, pojemność magazynka min. 100 zszywek, głębokość wsuwania kartek minimum 50 mm - szt. 350 80. Zszywki 23/10, op. a 1000 szt. - op. 230 81. Zszywki 23/13, op. a 1000 szt. - op. 400 82. Zszywki 24/6, op. a 1000 szt. - op. 3000 83. Zszywki 24/8, op. a 1000 szt. - op. 100 84. Zszywki 24/10, op. a 1000 szt. - op. 50 85. Zszywki 23/8, op. a 1000 szt. - op. 200 86. Zszywki 23/6, op. a 1000 szt. - op. 200 87. Koperta płacowa utajniona, uniwersalny druk samokopiujący na składance komputerowej. Posiada trwałe sklejenie dwóch warstw druku oraz specjalne zewnętrzne nadruki maskujące zapewniające poufność danych, wymiar koperty 240x100mm x 3 składki, typ NI4791 lub równoważny - szt. 20000

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy , b) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, c) spełniają wszystkie pozostałe warunki i wymagania, które zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, który: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy c) nie spełniają warunków i wymagań, które zostały określone w specyfikacji Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Dokumenty. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii dokumentu opatrzonego klauzulą za zgodność z oryginałem, datą i podpisem osoby uprawnionej. 2. Oświadczenia. 2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy. 2.2. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy. 2.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3.3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej Wydział Logistyki ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej Pokój nr 1 ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.