eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup APARATURY ENDOSKOPOWEJ DO BADANIA GÓRNEGO I DOLNEGO ODCINKA PRZEWODU POKARMOWEGO ORAZ DO SYSTEMU DO DEZYNFEKCJI WW. APARATURY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Warszawa: Zakup APARATURY ENDOSKOPOWEJ DO BADANIA GÓRNEGO I DOLNEGO ODCINKA PRZEWODU POKARMOWEGO ORAZ DO SYSTEMU DO DEZYNFEKCJI WW. APARATURY
Numer ogłoszenia: 66392 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów , ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, faks 022 5417270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup APARATURY ENDOSKOPOWEJ DO BADANIA GÓRNEGO I DOLNEGO ODCINKA PRZEWODU POKARMOWEGO ORAZ DO SYSTEMU DO DEZYNFEKCJI WW. APARATURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup APARATURY ENDOSKOPOWEJ DO BADANIA GÓRNEGO I DOLNEGO ODCINKA PRZEWODU POKARMOWEGO ORAZ DO SYSTEMU DO DEZYNFEKCJI WW. APARATURY w tym: 1. Videogastroskop - szt. 2 2. Videokolonoskop - szt.1 3. Videoprocesor - szt.1 4. Ksenonowe źródło światła - szt.1 5. Monitor medyczny LCD - szt.1 6. Wózek medyczny do zestawu endoskopowego - szt.1 7. Ssak endoskopowy - szt.1 8. Pompa do spłukiwania pola zabiegowego - szt.1 9. Automatyczna myjnia dezynfektor z dwoma stanowiskami do mycia endoskopów giętkich - szt.1 10. System do archiwizacji badań i obrazów endoskopowych - szt.1 11. Myjka ultradźwiękowa - szt.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.03.2009 r. do godz.10.00 2. Wadium może być wniesione w: ­ pieniądzu na rachunek Zamawiającego: ­ poręczeniach bankowych, ­ gwarancjach bankowych, ­ gwarancjach ubezpieczeniowych, ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z dalszego postępowania. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium określa art.45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dot. przedmiotu zamówienia, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż wartość oferty brutto; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zam. publ. z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.); 5. wnieśli wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) OŚWIADCZENIA o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w ust.1., potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dotyczy każdego podmiotu. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: OŚWIADCZENIA o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada do dyspozycji środki finansowe w kwocie zapewniające realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych, wyrażonych kwotowo, lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość sumy ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż wartość oferty brutto. W przypadku gdy termin ważności ww. polisy upływa przed datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności polisy przedłuży jej ważność na okres do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa OŚWIADCZENIA o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy, na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia wniesienia wadium , Wykonawca składa dowód wniesienia wadium 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w ust.1 stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 606 , z późn. zm.) 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: a) Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania, tj.: zgłoszenie lub wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych lub Produktów Biobójczych; b) Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. c) Foldery lub inne opracowania zawierające skróconą charakterystykę techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje niezbędne do potwierdzenia, że oferowany system spełnia wszystkie parametry techniczne określone w Zał. nr 3 do SIWZ 8. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony druk WARUNKI GWARANCJI I SERWISU - Zał. nr 4 do SIWZ. c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium - kopia przelewu (zał. do oferty), w przypadku innych form oryginalny dokument dostarczony do Zamawiającego i złożony w sekretariacie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. d) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz uzyskał od Zamawiającego konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty - Zał. nr 6 do SIWZ. e) Parafowany Wzór umowy - Zał. Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - warunki gwarancji i serwisu - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, sekretariat II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.