Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Łódź: dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pola operacyjnego
Numer ogłoszenia: 66394 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego , ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 2563604, faks (042) 2563609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pola operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pola operacyjnego - 15 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawcy posiadający osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego, winni dołączyć do oferty uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych im warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: Lp. Rodzaj dokumentu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawca o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy3 sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy). 7. Uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty - w przypadku wykonawców posiadających osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego. 8. Dokumenty (aktualne, kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP. 2.Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem kopii dokumentu wchodzącego w skład oferty musi być potwierdzona (za podpisem) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy). 3.Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.Dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych, z wyjątkiem ulotek, broszur dotyczących przedmiotu zamówienia. 5.Dokumenty składane przez wykonawca mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, być przetłumaczone na język polski (z wyjątkiem broszur, ulotek dotyczących przedmiotu zamówienia) oraz poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6.Brak któregokolwiek z dokumentów lub niespełnienie warunków stawianych wykonawcom wymienionych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Podstawa prawna: art. 24 ust. 4 w zw. z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Ponadto, do oferty powinny zostać dołączone bezpłatne próbki oferowanego asortymentu, w oryginalnym opakowaniu, po 1 sztuce z każdej zaoferowanej pozycji. Próbki te nie będą zwrócone Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radlinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 13 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet VIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet IX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obłożenia pola operacyjnego - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet X.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obłozenia pola operacyjnego - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet XI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obłożenia pola operacyjnego - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet XII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obłożenia pola operacyjnego - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa leków: Zad. 1. Tofersen r-r d/wstrzyk .-RDTL
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
- Dostawa produktów leczniczych.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.