eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej oraz odnowienie wsparcia technicznego do urządzeń UTM Fortigate 100D dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Kielce: Dostawa urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej oraz odnowienie wsparcia technicznego do urządzeń UTM Fortigate 100D dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 66402 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego , ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3350502, faks 041 3350607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbrr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej oraz odnowienie wsparcia technicznego do urządzeń UTM Fortigate 100D dla Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I - Zakup urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej, Zadanie nr II - Zakup odnowienia wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Fortigate 100D na okres 4 lat, Zadanie nr III - Zakup odnowienia wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Fortigate 100D na okres 2 lata. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.21.00.00-3, 48.76.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, z podaną kalkulacją ceny, w którym należy podać parametry/symbol/producent - opis oferowanego produktu pozwalającego na jednoznaczną identyfikację, której wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Nastąpi zmiana terminu przewidzianego na zakończenie dostawy: wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego, niedostępność na rynku zaoferowanych urządzeń na dzień dostawy - należy dostarczyć oświadczenie dystrybutora / importera na Polskę. Nastąpi zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbrr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach, ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, III piętro, pok. 316, (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach, ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, III piętro, pok. 316, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 sztuki urządzenia do centralnego logowania i korelacji zdarzeń w sieci komputerowej. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.21.00.00-3, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup odnowienia wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Fortigate 100D na okres 4 lat,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odnowienia wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Fortigate 100D na okres 4 lat - obejmujące naprawę lub wymianę urządzenia, aktualizacje oprogramowania urządzenia UTM, antywirusa, IPS, WebFilter, AntySpam.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.21.00.00-3, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup odnowienia wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Fortigate 100D na okres 2 lata..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odnowienia wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Fortigate 100D na okres 2 lat - obejmujące naprawę lub wymianę urządzenia, aktualizacje oprogramowania urządzenia UTM, antywirusa, IPS, WebFilter, AntySpam..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.21.00.00-3, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.