eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckiePrzeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Wysokie Mazowieckie: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży
Numer ogłoszenia: 6645 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 86 275 86 12, faks 86 275 86 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-wysokiemazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych. 1. Asystent do spraw księgowości - 11 osób, 2. Magazynier - 12 osób, 3. Pracownik kancelaryjny - 11 osób, 4. Sortowacz surowców wtórnych - 5 osób, 5. Kasjer handlowy - 11 osób. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.pup-wysokiemazowieckie.pl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.) tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna zorganizowanie i przeprowadzenie na zamówienie z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osób, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, składając wykaz wykonanych zamówień z podaniem terminu realizacji, ich wartości, liczby przeszkolonych osób, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenie to zostało przeprowadzone należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się posiadaniem: Cześć nr 1 - Asystent do spraw księgowości: a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 11 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Cześć nr 2 - Magazynier: a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 12 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Cześć nr 3 - Pracownik kancelaryjny c) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 11 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Cześć nr 4 - Sortowacz surowców wtórnych a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 5 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia wyposażonego w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac określonych programem szkolenia. Cześć nr 5 - Kasjer handlowy a) sali do prowadzenia zajęć teoretycznych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającej wymagania bhp i ppoż, wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 11 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. b) dostępem do pomieszczenia dostosowanego do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia, uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanego do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory. Wyposażenie musi być zabezpieczone w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac, określonych programem szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oswiadczeń złozonych przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: Cześć nr 1 - Asystent do spraw księgowości a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie asystent do spraw księgowości lub pokrewnym, b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w księgowości lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako asystent do spraw księgowości. Cześć nr 2 - Magazynier a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie magazynier lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zawodzie magazynier lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako magazynier. Cześć nr 3 - Pracownik kancelaryjny a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie pracownik kancelaryjny lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zawodzie pracownik kancelaryjny lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako pracownik kancelaryjny. Cześć nr 4 - Sortowacz surowców wtórnych a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie sortowacz surowców wtórnych lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zakresie sortowania surowców wtórnych lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako sortowacz surowców wtórnych. Cześć nr 5 - Kasjer handlowy a) co najmniej 1 wykładowcę do prowadzenia zajęć teoretycznych, z wykształceniem wyższym, który wykaże się w ostatnich 5 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca, nauczyciel przedmiotów zawodowych, bądź prowadzący szkolenie w zakresie kasjer handlowy lub pokrewnym. b) co najmniej 1 osobę do prowadzenia zajęć praktycznych z wykształceniem średnim lub wyższym oraz co najmniej 2- letnim stażem pracy w zawodzie kasjer handlowy lub co najmniej 2- letnim doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności jako kasjer handlowy. W przypadku przedstawienia większej liczby osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, należy wykazać spełnianie przez te osoby powyższych warunków. W tym celu przedstawić należy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich poziomu i kierunku wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia zgodny z wymogami SIWZ. 2. Wzór dokumentu (zaświadczenie) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 3. Wzór ankiety oceniającej szkolenie. 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2012 prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm..) stanowiące Zał. nr 4 do SIWZ (dotyczy również podmiotów trzecich na zasobach których ewentualnie Wykonawca będzie polegał przy wykonaniu zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-wysokiemazowieckie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem ul.1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie Sekretariat pokój nr 16 (1 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Moja szansa, moja przyszłość - wsparcie bezrobotnej młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asystent do spraw księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 11 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem. Liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika - 75.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 12 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckie. Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 75..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownik kancelaryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 11 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckie. Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika 75..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sortowacz surowców wtórnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem.Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 75..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kasjer handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla grupy 11 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wysokiem Mazowieckiem. Liczba godzin szkolenia na 1 uczestnika - 75..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.