To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 66501 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Łomianki: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
3) stołówki Przedszkola Samorządowego w Dziekanowie Leśnym
4) stołówki Przedszkola Samorządowego w Dąbrowie
CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRZETWORY
CZĘŚĆ II - PIECZYWO
CZĘŚĆ III- OWOCE I WARZYWA
CZĘŚĆ IV - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36674-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach ul. Warszawska 73 05-92 Łomianki NIP 1181495329 ,
Przedszkole Samorządowe w Łomiankach ul. Szpitalna 1 05-092 Łomianki NIP 1181262430,
Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki NIP 1181262401,
Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie ul. Kolejowa 51 05-092 Łomianki NIP 1181262619
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, krajowy numer identyfikacyjny
015633558, ul.
Staszica
2,
05-092
Łomianki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227510474, faks
227515915, e-mail
zamowienia.publiczne@icds.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Umowę zawał Zamawiający Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 3) stołówki Przedszkola Samorządowego w Dziekanowie Leśnym 4) stołówki Przedszkola Samorządowego w Dąbrowie CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRZETWORY CZĘŚĆ II - PIECZYWO CZĘŚĆ III- OWOCE I WARZYWA CZĘŚĆ IV - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA.26.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach, 2) stołówki Przedszkola Samorządowego w Łomiankach, 3) stołówki Przedszkola Samorządowego w Dziekanowie Leśnym, 4) stołówki Przedszkola Samorządowego w Dąbrowie, w podziale na cztery części postępowania; 3.1.1 CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRZETWORY (kod CPV 1510000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne) 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu: 1) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach - w godz. 7.00-7.30 codziennie wg potrzeb, 2) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym - w godz. 7.00-7.30 codziennie wg potrzeb, 3) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie - w godz. 7.15-7.45 codziennie wg potrzeb, 4) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach - 7.00 - 7.15 - trzy razy w tygodniu. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Mięso, wędliny powinny być świeże nie mrożone. 6. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 7. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta. 8. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: 1) nazwę produktu, 2) termin przydatności do spożycia, 3) nazwę dostawcy - producenta, adres, 4) warunki przechowywania, 5) oznaczenie partii produkcyjnej, 6) oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. 3.1.2 CZĘŚĆ II - PIECZYWO ( kod CPV - 15810000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie) (kod CPV - 15812000-3 wyroby ciastkarskie i ciastka) 1. Przewidywana częstotliwość dostaw : codziennie od poniedziałku do piątku: 1) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach - w godz. 7.00-7.30 codziennie 2) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym - w godz. 7.00-7.30 codziennie 3) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie - w godz. 7.15-7.45 codziennie 4) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach - 7.00 - 9.00 - codziennie. 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. 3. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 4. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 5. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 6. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 7. Pieczywo powinno być świeże i wypieczone w dniu dostawy. 3.1.3 CZĘŚĆ III- OWOCE I WARZYWA (kod CPV 03222000-3 zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy) 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu: 1) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach - w godz. 7.00 poniedziałek, środa 2) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym - w godz. 7.00-7.30 poniedziałek, środa 3) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie - w godz. 7.15-7.45 codziennie wg potrzeb 4) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach - 7.00 - 9.00 - trzy razy w tygodniu 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na żądanie Zamawiającego. 3.1.4 CZĘŚĆ IV - RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE (kod CPV- 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane; 15300000-1 owoce warzywa i podobne produkty; 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi, i podobne produkty; 15800000-6 różne produkty spożywcze, (kod CPV-15896000-5 produkty głęboko mrożone, 15221000-3 ryby mrożone, 15234000-7 ryby wędzone), (kod CPV- 15500000-3 produkty mleczarskie), (kod CPV- 03142500-3jaja) 1. Przewidywana częstotliwość dostaw - codziennie od poniedziałku do piątku: 1) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach - w godz. 7.00-7.30 poniedziałek, środa 2) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym - w godz. 7.00-7.30 poniedziałek, środa. 3) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie - w godz. 7.15-7.45 poniedziałek, środa 4) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach - 7.00 - 13.00 - trzy razy w tygodniu 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15810000-9,
15812000-3,
03222000-3,
15200000-0,
15300000-1,
15400000-2,
15600000-4,
15800000-6,
15221000-3,
15234000-7,
15500000-3,
15234000-7,
15500000-3,
03145200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pieczywo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19645.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 16142.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: MIĘSO I PRZETWORY |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie dla I części zamówienia. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę DARKO-POL SP. Z O.O. ul. Warszawska 150, 05-092 Łomianki, treść Oferty nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54708.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: OWOCE I WARZYWA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie dla III części zamówienia. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustwy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę Punkt Handlowy Owoce-Warzywa-Kwiaty Jerzy Sławomir Mulak, treść Oferty nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w Formularzu Oferty zaoferował termin płatności 14 dni. Zgodnie zapisami pkt 13.1 SIWZ Wykonawca mógł zaoferować termin płatności 21 dni lub 30 dni. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73684.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie,nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139258.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki
- Zagospodarowanie terenu w celu utworzenia kompleksu rekreacyjnego przy Jeziorze Pawłowskim-w ramach zad. pn. Realizacja błękitno - zielonej infrastruktury na terenie gminy Łomianki-zad. 2021/03
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.