Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-03-10
Lublin: ¦rodki do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni oraz artyku³y gospodarstwa domowego; UM-ZP-262-28/10
Numer og³oszenia: 66518 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Rac³awickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, faks 081 5328927.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦rodki do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni oraz artyku³y gospodarstwa domowego; UM-ZP-262-28/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa ¶rodków do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni oraz artyku³ów gospodarstwa domowego wg nastêpuj±cych zadañ: Zadanie nr 1: ¦rodki do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni; Zadanie nr 2: Artyku³y gospodarstwa domowego; Zadanie nr 3: Artyku³y gospodarstwa domowego; Zadanie nr 4: ¦cierki. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Dostawa ¶rodków do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni oraz artyku³ów gospodarstwa domowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ w wielko¶ci nie przekraczaj±cej 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.12.40-0, 39.22.00.00-0, 39.22.43.40-3, 39.22.43.30-0, 39.22.42.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.12.40-1, 39.22.53.00-8, 39.29.21.10-9, 39.51.44.00-2, 39.83.17.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. O¶wiadczenie Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ objêtych postêpowaniem. W szczególno¶ci Wykonawca musi: a) potwierdziæ wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, odpowiadaj±cej swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia w zakresie zadañ na które sk³adana jest oferta
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponowaæ odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Dokumenty (np. karty charakterystyki) potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty równowa¿ne posiadaj± parametry jako¶ciowe i u¿ytkowe nie gorsze od produktów wskazanych odpowiednio w za³. nr 6 i w poz. 1 ÷ 5 za³. nr 7 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, to zobowi±zany jest przed³o¿yæ: 1.1. Pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1.1. wycofanie z rynku lub zmiana nazwy lub zmiana wielko¶ci opakowania przez producenta ¶rodka(ów) do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni, artyku³u(ów) gospodarstwa domowego; 1.2. zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.3. zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obni¿enia stawki podatku od towarów i us³ug lub powiêkszeniu w przypadku podwy¿szenia stawki podatku od towarów i us³ug. 2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce uzasadnienie proponowanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu: Marlena ¯ytkowska tel. (81) 528-88-70, fax. (81)528-89-27, e-mail: m.zytkowska@umlub.pl.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Rac³awickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ¦rodki do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa ¶rodków do czyszczenia i pielêgnacji nawierzchni w ilo¶ci i asortymencie okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do specyfikacji oraz spe³niaj±cych wymagania zawarte w wymienionym za³±czniku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.12.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Artyku³y gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Artyku³y gospodarstwa domowego w ilo¶ci i asortymencie okre¶lonym w za³±czniku nr 7 do specyfikacji oraz spe³niaj±ce wymagania zawarte w wymienionym za³±czniku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.43.40-3, 39.22.43.30-0, 39.22.42.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.12.40-1, 39.22.53.00-8, 39.29.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Artyku³y gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Artyku³y gospodarstwa domowego w ilo¶ci i asortymencie okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do specyfikacji oraz spe³niaj±ce wymagania zawarte w wymienionym za³±czniku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.00.00-0, 39.51.44.00-2, 39.83.17.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: ¦cierki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦cierki w ilo¶ci i asortymencie okre¶lonym w za³±czniku nr 9 do specyfikacji oraz spe³niaj±ce wymagania zawarte w wymienionym za³±czniku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.51.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Us³uga zapewnienia zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego II
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Pogodnej w Lublinie oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
- "Dostawa miêsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa zielonego patio na terenie Szko³y Podstawowej Nr 18 przy al. Jana D³ugosza 8 w Lublinie...
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych mro¿onych
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci, rêczników papierowych i materia³ów do sprz±tania dla KWP i KMP/KPP
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci i higieny, oraz zakup i dostawa sprzêtu do higienizacji i sprzêtu gospodarczego
- "Dostawa opon, akumulatorów, czê¶ci zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzêtu in¿ynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie" Nr 15/25/P
- Dostawa ¶rodków i artyku³ów higieny osobistej w 2025 r - sprawa nr 34/2025
- Dostawy ¶rodków do zmywarek i urz±dzeñ gastronomicznych ZP 8/2025
- "Dostawa ¶rodków czysto¶ci i drobnego sprzêtu gospodarczego"
wiêcej: Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.