eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, z Komisariatu Policji w Bolkowie, z Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich, z Komisariatu Policji w Kamieńcu Ząbkowickim, z Komisar

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, z Komisariatu Policji w Bolkowie, z Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich, z Komisariatu Policji w Kamieńcu Ząbkowickim, z Komisariatu Policji w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 66533 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, z Komisariatu Policji w Bolkowie, z Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich, z Komisariatu Policji w Kamieńcu Ząbkowickim, z Komisariatu Policji w Ziębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, z Komisariatu Policji w Bolkowie, z Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich, z Komisariatu Policji w Kamieńcu Ząbkowickim, z Komisariatu Policji w Ziębicach. Miejsce wykonywania usług, ilość oraz pojemność pojemników, a także częstotliwość wywozu w miesiącu, określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Odpadami stałymi w rozumieniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są odpady powstałe w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub socjalne wytwarzającego odpady. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wywozu odpadów powstających w wyniku działalności produkcyjnej, budowlanej oraz złomu metali, a także odpadów szkodliwych dla środowiska i zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (punkty 1.1. w rozdziale VI SIWZ), Zamawiający żąda załączenia do oferty: 2.1.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ. 2.1.2. Ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi, wydanego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008). W przypadku, gdy okres ważności posiadanego przez Wykonawcę zezwolenia jest krótszy niż okres, na który zostanie zawarta umowa, Wykonawca będzie zobowiązany przed upływem terminu ważności posiadanego zezwolenia, do przedłużenia jego ważności bądź do uzyskania nowego zezwolenia, na okres obejmujący realizację umowy. 2.1.3. Ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, wydanego na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach 9 (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., nr 39 poz. 251). W przypadku, gdy okres ważności posiadanego przez Wykonawcę zezwolenia jest krótszy niż okres, na który zostanie zawarta umowa, Wykonawca będzie zobowiązany przed upływem terminu ważności posiadanego zezwolenia, do przedłużenia jego ważności bądź do uzyskania nowego zezwolenia, na okres obejmujący realizację umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (punkty 1.2. w rozdziale VI SIWZ), Zamawiający żąda załączenia do oferty: 2.1.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (punkty 1.3. w rozdziale VI SIWZ), Zamawiający żąda załączenia do oferty: 2.1.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (punkty 1.3. w rozdziale VI SIWZ), Zamawiający żąda załączenia do oferty: 2.1.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (punkty 1.4. w rozdziale VI SIWZ), Zamawiający żąda załączenia do oferty: 2.1.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzór określa załącznik numer 1 do SIWZ. 2. Popisany wzór umowy, który określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenia wykonawcy i dokumenty wymagane w rozdziale VI SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, to składa wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy o udziale podwykonawców w postępowaniu, którego wzór określa załącznik numer 5 do SIWZ. 5. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: 5.1. Jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 6.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy). Wymaga się, aby pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.3. Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, którego wzór określa załącznik numer 4 do SIWZ. Uwaga. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń wykonawcy lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia wykonawcy i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 2.1. W przypadku zmiany lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrębie tej samej miejscowości umowa uwzględnia zmianę w zakresie adresu jednostki a Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi na warunkach określonych w umowie. 2.2. W przypadku likwidacji jednostki organizacyjnej Policji lub ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy albo zaprzestania świadczenia usług objętych umową, umowa zostanie rozwiązana. 2.3. W przypadku, gdy obie strony umowy wyrażą na to zgodę możliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego. 2.4. W przypadku gdy obie strony umowy wyrażą na to zgodę umowa ulegnie zmianie w zakresie wskazanym w §3 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 zamówienia - usługa wywozu odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Jaworze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Jaworze Ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 zamówienia - usługa wywozu odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Bolkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komisariat Policji w Bolkowie Ul. W. Sikorskiego 28, 59-420 Bolków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 zamówienia - usługa wywozu odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, Ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, Ul. Niepodległości 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 zamówienia - usługa wywozu odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Kamieńcu Ząbkowickim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komisariat Policji w Kamieńcu Ząbkowickim; Ul. Złostocka 20, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 zamówienia - usługa wywozu odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Ziębicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komisariat Policji w Ziębicach 57-220 Ziębice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.