To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 66538 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Maniowy: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49594-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Gorczańska
3,
34436
Maniowy, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 750 070, faks
, e-mail
gmina@czorsztyn.nowy.targ.pl
Adres strony internetowej (URL): www.Czorsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRG.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiot zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem" 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE: 1.Masa eksploatacyjna maszyny - min. 8000 kg. 2.Silnik wysokoprężny turbodoładowany, chłodzony cieczą, o mocy minimalnej 95 KM. 3.Układ napędowy na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś. 4.Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne. 5.Koła jezdne -przednie małe minimum 20 cali, tylne duże minimum 25 cali. 6.Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie. 7.Kolumna kierownicy regulowana w jednej lub dwóch płaszczyznach 8.Skrzynia biegów manualna z możliwością zmiany kierunku jazdy. 9.Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydatku min. 160l/min i ciśnieniu min. 250 bar. 10.Układ stabilizacji łyżki ładowarkowej w czasie jazdy. 11.Układ "powrót do kopania" łyżki ładowarkowej. 12.Układ przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego. 13.Zbiornik paliwa o pojemności minimum 120 l. PARAMETRY ROBOCZE: 1.Część ładowarkowa a)łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania, b)pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, c)łyżka ładowarkowa z zębami, widłami do palet o regulowanym rozstawie, uchem do podnoszenia, d)wysokość załadunku koparki minimum 3000 mm, e)wysokość wyładunku ładowarką minimum 2500 mm, f)sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticka lub dźwigni mechanicznych. 2.Część koparkowa a)sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni hydraulicznych, b)ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym, c)głębokość kopania z wysuniętym ramieniem minimum 5400 mm, d)szybkozłącze koparkowe do wymiany łyżek kopiących, e)łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze o szerokości 400 mm, f)łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze o szerokości 600 mm, g)łyżka skarpowa montowana na szybkozłącze o szerokości 1500 mm, h)stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z nakładkami gumowymi. INNE PARAMETRY: 1.Kabina a)instalacja ogrzewania i wentylacji, b)fotel obrotowy, regulowany z pasami bezpieczeństwa, c)lusterka zewnętrzne d)poziom hałasu wewnątrz kabiny spełniający normy w tym zakresie, e)oświetlenie zainstalowane na kabinie pojazdu z przodu i z tyłu, oświetlające miejsce pracy, f)wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, g)całkowicie otwierana szyba tylna, h)światło sygnalizacyjne (kolor pomarańczowy) zlokalizowane na dachu kabiny, i)radio CD, j)skrzynka narzędziowa z zestawem podstawowych narzędzi. 2.Błotniki kół przednich i tylnych. 3.Sygnał dźwiękowy cofania. 4.Zamykany korek paliwa na kluczyk. 5.Wyposażenie - gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy. 6.Koparko - ładowarka oznakowana znakami bezpieczeństwa informującymi o zagrożeniach. POZOSTAŁE WYMAGANIA: 1.Koparko-ładowarka musi posiadać certyfikat zgodności i jakości CE. 2.Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2015,2016,2017 3.Spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. 4.Wymagane dokumenty: deklaracja zgodności, zaświadczenie wystawione przez producenta dla handlowca stanowiące potwierdzenie pozwolenia na sprzedaż jego maszyn. 5.Dostawca winien załączyć oświadczenie, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 6.Minimalny okres gwarancji -24 miesięcy, a maksymalny 36 miesiące bez limitu motogodzin. 7.W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych przedmiotowych maszyny w czasie do 48h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 8.W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotowej maszyny w terminie 14 dni kalendarzowych, od momentu zgłoszenia uszkodzenia w okresie trwania gwarancji, Oferent zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczej maszyny o takich samych parametrach lub pokrycia kosztów wynajęcia maszyny przez Zamawiającego. 9.Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju koparki nieodpłatnie (w tym dojazd) z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie. 10.Odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 11.Dostarczenie wykazu części i układów, które nie są objęte gwarancją. 12.Wystawienie karty gwarancyjnej. 13.Przeprowadzenie szkolenia praktycznego w siedzibie Zamawiającego dla 2 pracowników w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu. 14.Wystawienie zaświadczeń imiennych dla przeszkolonych operatorów upoważniających do wykonania obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowego pojazdu. 15.Dostarczenie instrukcji obsługi zawierającej elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania oraz instrukcji konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim - 2 egzemplarze. 16.Dostarczenie przedmiotowego pojazdu do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór końcowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43261000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT263780.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 327649.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MANIOWY
więcej: przetargi MANIOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.