To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 66539 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Białystok: "Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31520 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38009 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny
20074317200000, ul.
ul. Włókiennicza
4,
15465
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 665 28 78, faks
85 665 28 71, e-mail
adabrowska@bosir.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miejskoaktywni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowy zakład budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C, w trybie "zaprojektuj i wybuduj", wykonane zgodnie z ofertą Wykonawcy, opisem przedmiotu zamówienia, Programem funkcjonalno-użytkowym i SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w podziale na dwa etapy: 1)ETAP I, którego zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej; 2)ETAP II, którego zakres obejmuje wykonanie prac obejmujących roboty branży budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych, instalacji siłowych i niskoprądowych w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania obiektu po modernizacji, według ogólnego podziału zadania, tj.: a)wykonanie prac w obiegu I - wentylacja hali basenowej, tj.: odemontażu czerpni powietrza, systemu kanałów wentylacyjnych wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z kratkami i urządzeniami towarzyszącymi na poziomie hali basenowej, odemontażu kanałów wentylacyjnych nawiewnych zlokalizowanych w podbaseniu, odemontażu centrali wentylacyjnej wewnętrznej zlokalizowanej w pomieszczeniu wentylatorni, omontażu kompletnej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej umożliwiającej uzyskanie właściwych parametrów powietrza, owykonanie prac budowlano-remontowych niezbędnych do wykonania zadania (rozkucia umożliwiające demontaże, uzupełnienie tynków po montażu), ofragmentu instalacji wody basenowej umożliwiającej wykorzystanie ciepła ze sprężarki osuszającej powietrze do podgrzewu wody basenowej, b)wykonanie prac w obiegu II - wentylacja szatni i natrysków, tj.: odemontażu czerpni powietrza, systemu kanałów wentylacyjnych wentylacji nawiewnej w obrębie wentylatorni - do miejsca połączenia z instalacją w pomieszczeniach szatniowo-natryskowych, odemontażu wentylatora dachowego wywiewnego wraz z podstawą i kanałami wywiewnymi do miejsca połączenia z wyremontowana odrębnym zadaniem instalacją wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach szatniowo-natryskowych, owykonanie fragmentu wentylacji wywiewnej umożliwiającej połączenie istniejącej wentylacji z projektowaną centralą obiegu II, owykonanie wyrzutu powietrza zużytego, omontażu centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej obiegu II, oprac budowlanych i remontowych - m.in. zasklepienia i zabezpieczenia otworu w dachu po demontowanym wentylatorze, rozkuć umożliwiających wykonanie instalacji wentylacji obiegu II, zamurowania, zatynkowania i pomalowania otworów powstałych w trakcie prac demontażowych i montaży i innych), omontażu kompletnej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej umożliwiającej uzyskanie właściwych parametrów powietrza, c)wykonanie prac w obiegu III - wentylacja jacuzzi, tj.: omontażu nagrzewnicy wodnej kanałowej pomiędzy czerpnią a centralą wentylacyjną, omontażu przewodów zasilających nagrzewnice z istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w bezpośrednim sąsiedztwie nagrzewnicy, d)wykonanie prac w obiegu IV - wentylacja pomieszczenia kierownika, tj.: owykonanie wentylacji nawiewnej do pokoju kierownika poprzez montaż kratki nawiewnej ściennej i włączenie do wentylacji nawiewnej hali basenowej, owykonanie otworu w stropie pomieszczenia, omontażu wywiewu z pomieszczenia z dachową nasadą wentylacyjną wspomaganą elektrycznie (typu turbowent hybrydowy), oprac budowlanych i naprawczych w obrębie rozkuć, tynkowania i uszczelniania otworów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia. 5.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z instrukcji użytkowania poszczególnych urządzeń, w tym warunków technicznych obsługi urządzeń, zasad eksploatacji i instrukcji postępowania w razie awarii; 2)zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy na koszt wykonawcy; 3)dopuszczenie na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych wykonawców wskazanych przez Zamawiającego przy jednoczesnym koordynowaniu prac przez Wykonawcę; 4)umożliwienie wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom; 5)przygotowanie jako element dokumentacji powykonawczej "Zbiorczego zestawienia wymaganych w okresie gwarancji - przeglądów i serwisów zastosowanych urządzeń" z szczegółowym określeniem zakresu poszczególnych przeglądów i terminów ich wykonania; 6)zorganizowanie placu budowy własnym staraniem i zapewnienie ochrony mienia; 7)ponoszenie kosztów zużytej podczas wykonywania robót energii elektrycznej (rozliczenie za zużycie prądu przez Wykonawcę nastąpi za pomocą założonego przez niego podlicznika prądu). 6.Zamawiający - stosownie do art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy - wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.): 1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)wykonywanie robót branży budowlanej, b)wykonywanie robót branży sanitarnej, c)wykonywanie robót branży elektrycznej; 2)sposób dokumentowania zatrudnienia osób - w dniu przekazania placu budowy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 1, zawierający imię i nazwisko tych osób oraz rodzaj wykonywanych czynności (na lub według załącznika nr 9 do SIWZ); w przypadku zmiany osób zatrudnionych w trakcie realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany będzie przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób (na lub według załącznika nr 9 do SIWZ); niezłożenie wykazu lub niedotrzymanie terminu rozumiane będzie jako niedopełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na umowę o pracę; 3)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, wskazanych w art. 29 ust. 3a ustawy - Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia poprzez weryfikację, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę lub podwykonawcę, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów; 4)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, wskazanych w art. 29 ust. 3a ustawy - Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, w wysokości określonej w umowie. 7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji umowy oraz sposób realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9.Zamawiający wyłącza z wykonania objęte Programem Funkcjonalno Użytkowym roboty budowlane, polegające na wymianie terakoty wokół basenu. 10.Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastępcą kierownika ds. Pływalni Kameralnej - Panem Andrzejem Kowalskim, tel. nr (85) 742 17 08.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45331200-8
Dodatkowe kody CPV:
45232460-4,
45331210-1,
45331000-6,
45310000-3,
71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT365466.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 447597.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.