Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Przemyśl: Dostawa protez i implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 66553 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa protez i implantów ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Proteza stawu biodrowego bezcementowa - 13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Cement kostny i system cementowania - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 3 - System gwoździ blokowanych oraz DSB I DSK - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 4 - Połowicze protezy stawu biodrowego typu Austin Moore - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 5 - System protez cementowych, bezcementowych i bipolarnych stawu biodrowego - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 6 - Protezy bipolarne stawu biodrowego - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 7 - Proteza cementowa stawu kolanowego - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 8 - System protez bezcementowych stawu biodrowego - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń - załącznik nr 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń - załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń - załącznik nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń - załącznik nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń - załącznik nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 2. Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego - dot. wyr. med. - w przypadkach wymaganych prawem. 3. W przypadku jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie producenta danego asortymentu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - bud. D - Dział Zamówień publicznych - pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:45, miejsce: Siedziba zamawiającego - bud. D - Biuro podawcze - pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Proteza stawu biodrowego bezcementowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cement kostny i system cementowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System gwoździ blokowanych oraz DSB I DSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Połowicze protezy stawu biodrowego typu Austin Moore.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System protez cementowych, bezcementowych i bipolarnych stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: bipolarne stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Proteza cementowa stawu kolanowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System protez bezcementowych stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
- Dostawy endoprotez
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.