eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa wraz z montażem mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji i Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na trzy części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Białystok: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji i Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 66568 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Białymstoku, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji i Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na trzy części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli biurowych do poszcze-gólnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, wg nastę-pujących zadań: 1) Część Nr 1 - meble biurowe do Kliniki Rehabilitacji UMB, 2) Część Nr 2 - meble biurowe do Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej UMB 3) Część Nr 3 - meble biurowe do Kliniki Rehabilitacji i Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej UMB. UWAGA: Szczegółowy opis, ilości i wymagane parametry przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zawierają: - załącznik Nr 2 do SIWZ (formularze cenowe), - rysunki część nr 1, część nr 2 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ . 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp. 3. W przypadku złożenia oferty, w której zostaną zaoferowane meble o parametrach równo-ważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ). Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający ko-rzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie do 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w da-nym zadaniu, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) udzielą: - nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, na oferowany przedmiot zamówienia we wszystkich zadaniach, f) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji należy rozumieć czas , do upływu którego serwisant stawi się w siedzibie końcowego użytkow- nika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek, g) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, etc.), h) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarczą, wniosą, rozładują i zmontują zamawiane meble w siedzibach końcowych użytkowników, w ramach ceny ofertowej, i) przed wykonaniem mebli, dokonają sprawdzenia wszystkich wymiarów w naturze oraz ustalą z Użytkownikiem ostateczną kolorystykę mebli i tapicerek. 1.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; c) nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej nie-zwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na części Nr 1, Nr 2, Nr 3 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zesta-wiona w sposób trwale połączony. 10. Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełniony szczegółowy formularz cenowy (części Nr 1, Nr 2, Nr 3) - należy podać ceny i wartości, dokładne modele (typ) oferowanego mebla oraz producenta (załącznik Nr 2 do SIWZ); c) wypełniony załącznik Nr 8- tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opi-sem przedmiotu zamówienia; d) oświadczenie, że oferowane w poszczególnych zadaniach meble, spełniają wymaga-nia opisu przedmiotu zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; e) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych zadaniach, spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz, że wykonany jest z elementów i materiałów, które posiadają stosowne atesty dopuszczające do użytkowania w RP, a parametry techniczne sprzętu spełniają wymogi Polskich Norm oraz, że dokumenty te Wykonaw-ca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego- na formularzu ofertowym - Za-łącznik Nr 1 do SIWZ; f) oświadczenie odnośnie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; g) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwy-konawcom (jeżeli są przewidywani) - załącznik nr 4 do SIWZ, h) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; j) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają za-świadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i od-rębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku; k) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wyko-nawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; l) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cy-wilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie usta-wowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.1 Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 1.2 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 1.3. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważnio-ny przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważ-nienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. h), i), j), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. h), i), j) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 2.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi po-stanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z ory-ginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnie-nie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Usta-nowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 3.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 3.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oznacza to, że: dłużnik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne zachowanie za działania lub zanie-chania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu dłużnika), jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.c.) - przy czym dłużnik - Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli; wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonaw-cy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówie-nia tj. roli jaką osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementy istotne za-mówienia wchodzą do umowy, zaś uchybienie im w przyszłości oznaczać będzie nie-wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części robót Podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody Zamawia-jącego na zawarcie umowy pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą będzie zawarcie umowy o przejęcie długu przyszłego pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; Jeśli Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonaw-ców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się z zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Sekcja d/s zamówień publicznych, ul. Mickiewicza 2 C, pokój 12 A, 15-089 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 11:15, miejsce: Kancelaria Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, Lewe Skrzydło Pałacu Branickich, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji UMB.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.70-7, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej UMB.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.15.12.00-6, 36.12.11.70-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji i Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Kliniki Rehabilitacji i Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej UMB.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.70-7, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.