Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Warszawa: Modernizacja i adaptacja budynku Markoniówki wpisanego do rejestru zabytków jako pałac królewski z łazienką Lubomirskiej (zw. Markoniówką) pod nr 639-2, wchodzącego w skład zespołu pałacowo-parkowego w Wilanowie, na pomieszczenia ekspozycyjno-magazynowe i na pracownię konserwatorską
Numer ogłoszenia: 66575 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie , ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5442 700, faks 22 842 31 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Narodowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i adaptacja budynku Markoniówki wpisanego do rejestru zabytków jako pałac królewski z łazienką Lubomirskiej (zw. Markoniówką) pod nr 639-2, wchodzącego w skład zespołu pałacowo-parkowego w Wilanowie, na pomieszczenia ekspozycyjno-magazynowe i na pracownię konserwatorską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, których celem będzie zaaranżowanie w budynku Markoniówki nowych przestrzeni wystawienniczo - magazynowych dla zbiorów wrażliwych, o specjalnych wymaganiach i otwartej dla zwiedzających pracowni konserwacji malarstwa. W obrębie 2 piętra przewidziano, że funkcja magazynu zbiorów zostanie połączona z funkcją ekspozycyjną tym samym rozszerzono istniejącą ekspozycję w południowym skrzydle Pałacu o 4 pomieszczenia Markoniówki. Na piętrze tym zaprojektowano również pracownię konserwatorską, która zostanie udostępniona zwiedzającym. W pozostałych przestrzeniach 2 i 1 piętra oraz parteru ulokowane będą magazyny zbiorów zamknięte dla publiczności. Magazyny wyposażone będą w gabloty muzealne specjalnie projektowane do ww. wnętrz. W zakres robót wchodzą : a) prace konstrukcyjne przy wzmocnieniu stropów i wykonaniu kładki dla zwiedzających b) prace wykończeniowe w pomieszczeniach c) roboty stolarskie i ślusarskie d) dostawa, montaż i uruchomienie windy na klatce schodowej e) wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych f) wykonanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych g) wykonanie systemu wentylacji i klimatyzacji h) dostawa i montaż systemu gaszenia pożaru i) wykonanie zawiesi dla wskazanych przez Zamawiającego gablot wystawienniczych ok. 3 pozycje, opisanych w projekcie technicznym gablot muzealnych j) wykonanie wymiany stolarki w oknach budynku Stajni określonych w projekcie zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku Stajni k) wykonanie konserwacji istniejącej stolarki. Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia robót budowlanych i konserwatorskich, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie będzie czynne i udostępniane do zwiedzania. Powyższe okoliczności należy uwzględnić sporządzając ofertę. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia Plan Robót, w którym opisze i umieści w części rysunkowej: - drogi transportowe do przewozu materiałów; - rodzaj pojazdów oraz sprzętu budowlanego jakie zamierza wykorzystać do realizacji przedmiotu zamówienia; - planowany sposób zabezpieczenia dojść i wejść do budynku. Plan Robót powinien uwzględniać etapowanie prac oraz osiąganie wymaganych przez Zamawiającego terminów przejściowych w realizacji zadania. Zamawiający informuje o ograniczeniach logistyczno-transportowych w zakresie możliwości dojazdu sprzętem ciężkim oraz możliwości zorganizowania stałego zaplecza na placu budowy. Wykonawcy udostępniony zostanie jedynie, fragment terenu dookoła budynku niezbędny do ustawienia osłon i zabezpieczeń. Zamawiający informuje, iż zaplecze socjalne Personelu Wykonawcy nie będzie mogło się znajdować w bliskim sąsiedztwie placu budowy. Najbliższy dostępny Zamawiającemu teren, który potencjalnie można zaadaptować na zaplecze budowy znajduje się przy ul. St. Kostki Potockiego w pobliżu parkingu dla pracowników muzeum. Teren ten jest wyposażony w instalację elektryczną. Brak jest jednak możliwości podłączenia bieżącej wody i kanalizacji sanitarnej. W sąsiedztwie wykonywania robót przy Markoniówce oraz Pałacu nie ma także możliwości składowania większych ilości materiałów. Dopuszczalne będzie składowanie tylko podręcznych materiałów niezbędnych do wykonywania prac w danym dniu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zachował szczególną ostrożność podczas transportu, w trakcie wykonywania prac budowlanych i konserwatorskich, celem uniknięcia wszelkich uszkodzeń na całym terenie Muzeum i w najbliższym otoczeniu. Ewentualne szkody będą naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do odtworzenia i rekultywacji (trawniki i roślinność, nawierzchnie drogowe itp.) otoczenia terenu Muzeum Pałacu w Wilanowie zgodnie ze stanem wyjściowym w przypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie prowadzonych prac lub w wyniku transportu sprzętu i materiałów. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia ograniczeń tonażowych przy transportach sprzętu lub materiałów budowlanych na terenie Muzeum, a w szczególności w jego najbliższym otoczeniu; np. mostek na ul. Kostki Potockiego (przy dawnej siedzibie Dzielnicy Wilanów - ograniczenie do 3,5 ton) i na osi głównej pałacu przy ul. Przyczółkowej (do 30 ton), co należy uwzględnić sporządzając ofertę. Ustawianie rusztowań i zabezpieczeń na zewnątrz budynku będzie mogło być wykonywane tylko w godzinach od 5.00 do 9.00 rano i od 18.00 do 22.00 po południu. Wszystkie dostawy materiałów w okolice Markoniówki mogą być wykonywane tylko w godzinach porannych, wyjazd samochodów dostarczających materiały powinien nastąpić z dziedzińca do godziny 9.00. Zamawiający wymaga aby w czasie trwania robót na terenie budowy stale przebywał Kierownik Budowy lub osoba działająca w jego zastępstwie, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności i zakresie tożsamym jak Kierownik Budowy. Zamawiający w miarę posiadanych możliwości oraz dostępności swojej infrastruktury postara się zapewnić Wykonawcy miejsce poboru wody oraz energii elektrycznej w pobliżu placu budowy ale Wykonawca winien przewidzieć w swojej ofercie także sytuacje, kiedy taki dostęp nie będzie mógł być zapewniony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W cenie oferty powinien on uwzględnić prace przy wykorzystaniu własnych agregatów prądotwórczych oraz konieczności dostaw wody do celów budowy. Zamawiający wymaga aby wszystkie osłony rusztowań, ogrodzeń itp., które będą znajdowały się na terenie budowy były z nim wcześniej uzgodnione. Nie powinny one posiadać, żadnych reklam ani treści, które nie zostały przez Zamawiającego wcześniej zaakceptowane. Zamawiający wymaga aby prace prowadzone były w trybie wielozmianowym co najmniej w godzinach od 7:00 do 19:00. Zamawiający zwraca uwagę, że z uwagi na prowadzenie prac budowlanych w obiekcie zabytkowym, w najbliższym sąsiedztwie pomieszczeń o wysokiej wartości historycznej Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć na czas prowadzonych prac budowlanych i instalacyjnych, program zabezpieczenia pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku Markoniówki, a nie objętych ww. pracami tj.: Białej Sypialni, Gabinetu i Łazienki Marszałkowej Lubomirskiej. W szczególności w pomieszczeniu Białej Sypialni podczas prac przy wykonaniu nowego stropu ponad sufitem tego pomieszczenia. Następnie zabezpieczyć wskazane pomieszczenia według tego programu. Program zabezpieczenia wymaga zatwierdzenia ze strony Zamawiającego. W związku z tym, że do modernizowanych pomieszczeń zostało zaprojektowane wyposażenie w postaci regałów i gablot muzealnych Wykonawca prowadząc prace budowlane musi mieć na względzie przyszły montaż powyższego wyposażenia, które zostało opisane w projekcie technicznym gablot muzealnych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, w skład których na tym samym obiekcie wchodziły prace konstrukcyjne, wykończeniowe, roboty w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz systemów wentylacji i klimatyzacji , w obiekcie zabytkowym (zabytku nieruchomym ) objętym ochroną konserwatorską, o łącznej wartości co najmniej 2 000 000 zł netto.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej który: - odbył co najmniej 3-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) - uczestniczył jako Kierownik Budowy lub kierownik robót w realizacji robót budowlanych na co najmniej trzech obiektach objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków b) Kierownikiem Robót Elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych który: - odbył co najmniej 3-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) - uczestniczył jako Kierownik Budowy lub kierownik robót w realizacji robót budowlanych w co najmniej trzech obiektach objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków c) Kierownikiem Robót Sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych który : - odbył co najmniej 3-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) - uczestniczył jako Kierownik Budowy lub kierownik robót w realizacji robót budowlanych na co najmniej trzech obiektach objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków d) Konserwatorem Zabytków Dzieł Sztuki o specjalności: konserwacja drewna zabytkowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011r. nr165 ,poz.987): § 22. 1.Prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: 1)na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub 2)w specjalności w zakresie konserwacji zabytków -oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. 2.W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić osoba, która posiada: 1)świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub 2)dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie -oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. UWAGA! Zamawiający określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 1994, Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008, nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 500.000 zł (pięćset tysięcy zł), oraz b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł (dwa miliony zł). W przypadku gdy w dokumentach składanych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w walutach innych niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP dla: - kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na dzień wystawienia dokumentu, - dla posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej - na dzień wystawienia dokumentu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Okres gwarancji jakości - 10
- 3 - Termin wykonania - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia, w szczególności: -) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub konserwatorskiej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany materiałów, na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą wymagane wobec materiałów zastępujących te wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej; -) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania całości przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; -) konieczności wykonania robót/prac wynikających z zaleceń organów administracji (np. nadzór budowlany, nadzór konserwatorski, itd.), wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia. b) zmiany obowiązującej stawki VAT c) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ d) zmiany części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców, na inne części zamówienia. Zmiany, o których mowa wyżej w podpunktach a) i b), mogą stanowić podstawę do zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow-palac.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
02-958 Warszawa
Dział Zamówień Publicznych
www.wilanow-palac.art.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych (budynek Kordegardy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.