To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Katowice: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery
Numer ogłoszenia: 66580 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14675 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, zwanych dalej materiałami.
2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3)Termin gwarancji.
Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane materiały: 12 miesięcy.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
4)Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj. Załącznik nr 2A (dla część A) i załącznik nr 2B (dla części B) stanowiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularz asortymentowo - cenowy).
5)Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymienione niżej wymagania:
a)W zakresie części A postępowania - materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji(rok produkcji - nie wcześniej niż 2014 r.), być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu). Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania;
b)W zakresie części B postępowania - materiały winny posiadać wszelkie cechy i parametry techniczne, funkcjonalne takie same jak fabrycznie nowe, a także nie mogą nosić śladów używania, uszkodzenia; Zamawiający dopuszcza materiały regenerowane, prefabrykowane lub pochodzące z recyklingu;
c)Materiały winny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy);
d)Materiały muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego ,pierwotnego ,muszą być pakowane pojedynczo ,dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta ,muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego , którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny).
e)Materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta;
f)Materiały muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: HP, CANON, LEXMARK, RICOH, BROTHER, EPSON, DELL, KYOCERA-MITA, KYOCERA, LANIER, MINOLTA, OKI, PANASONIC, SAMSUNG, TOSHIBA, XEROX, KONICA-MINOLTA;
g)Materiały winny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO - 9001:2008 oraz ISO -14001:2004 (lub równoważnymi).
6) Termin realizacji zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do momentu wyczerpania ilości asortymentu określonego w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
a)Część A: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery I
b)Część B: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery II
8) Adres dostawy.
Część A postępowania:
a) Materiały z poz. 1 - 369 Formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2A do SIWZ):
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Magazyn Artykułów Różnych
ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice
b) Materiały z poz. 370-385 Formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2A do SIWZ):
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Logistyki, pok. 420
ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
Część B postępowania:
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Magazyn Artykułów Różnych
ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 767047,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 656233,54
Oferta z najniższą ceną: 504270,48 / Oferta z najwyższą ceną: 777084,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.