eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ"Pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Oczyszczanie Ścieków na Podhalu"



Ogłoszenie z dnia 2005-12-16

POZYCJA 66590

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Targ: "Pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Oczyszczanie Ścieków na Podhalu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., do kontaktów: Mirosław Soból, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, tel. 018 2665242, fax 018 2640779, e-mail: ppk@ppkpodhale.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Oczyszczanie Ścieków na Podhalu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) pełnienie przez wykonawcę funkcji Pomocy Technicznej, tj. przygotowanie kompletnych dokumentacji przetargowych i umów (specyfikacji istotnych warunków zmówienia) oraz doradztwo podczas przeprowadzania procedur przetargowych na wyłonienie wykonawców trzech Kontraktów na Roboty, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia b) pełnienie przez wykonawcę funkcji Inżyniera w rozumieniu "Warunków Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego" i zgodnie z polskim prawem budowlanym. Kontrakty na roboty obejmują: - modernizację oczyszczalni ścieków w Czarnym Dunajcu: budowę stacji zlewnej, montaż sita mechanicznego i spiralnego, wymianę pomp ściekowych, zabudowę piaskownika i separatora piasku, rozbudowę stacji dmuchaw. W wyniku modernizacji obecna przepustowość ok. 400 m sześc./d. ulegnie zwiększeniu do 850 m sześc./d.; - modernizację oczyszczalni ścieków w Niedzicy: modernizację punktu zlewnego, wykonanie przelewu burzowego, pompowni wstępnej, mechanicznej stacji oczyszczania, budowę reaktorów biologicznych SBR, zagęszczacza grawitacyjnego osadów, stacji odwadniania osadów wraz z prasą taśmową, modernizację budynku socjalno-biurowego. W wyniku modernizacji obecna przepustowość ok. 400 m sześc./d. ulegnie zwiększeniu do 1000 m sześc./d.; - budowę mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Sromowcach Niżnych o przepustowości 140 m sześc./d.; - budowę sieci kanalizacji sanitarnej na terenach gmin: Nowy Targ, Biały Dunajec, Czarny Dunajec, Kościelisko, Poronin, Biały Dunajec, Szaflary, Czorsztyn, Ochotnica Dolna, Krościenko i miasta Szczawnica. Długość sieci kanalizacyjnej przewidzianej do realizacji w ramach projektu wyniesie około 66 km plus przyłącza. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: województwo małopolskie, powiat nowotarski i tatrzański. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.13.30 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.49.20.00 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.30.00 - Doradcze usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.14.18.00 - Usługi doradcze w zakresie zaopatrzenia Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.80.00 - Usługi doradcze w zakresie zaopatrzenia 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie SIWZ dla 3 kontraktów realizowanych według Warunków Kontraktowych FIDIC na roboty budowlane, współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach Projektu "Oczyszczanie Ścieków na Podhalu", doradztwo podczas realizacji procedur przetargowych. 2. Nadzór nad realizacją 3 Kontraktów na Roboty: a) modernizację oczyszczalni ścieków w Czarnym Dunajcu i Niedzicy oraz budowę sieci kanalizacyjnej w Czarnym Dunajcu, Chochołowie i Podczerwonym oraz Witowie; b) budowę sieci kanalizacyjnej w Ludźmierzu i Krauszowie oraz Bańskiej Niżnej w Białym Dunajcu, Suchem, Poroninie, Zębie oraz Waksmundzie; c) budowę oczyszczalni ścieków Sromowce Niżne oraz budowę sieci kanalizacyjnej w Tylmanowej, Szczawnicy, Krośnicy, Kątach Niwkach oraz Sromowcach Niżnych w zakresie zarządzania technicznego, w tym pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru. Nadzór powinien być realizowany zgodnie z zapisami pozwoleń na budowę, prawem obowiązującym w Polsce, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, jak również z innymi wymogami wynikającymi z Kontraktów na Roboty, realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC; 3. Nadzór nad realizacją robót obejmujący administrowanie i zarządzanie finansowe, zgodnie z przepisami polskiej ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiami wynikającymi z Kontraktów na Roboty. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 50 000 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej, podanej w ofercie. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Płatności będą dokonywane na warunkach określonych w Umowie: (i) za nadzór nad Kontraktami na Roboty - w terminach półrocznych, (ii) za przygotowanie kompletnych SIWZ - po ich zatwierdzeniu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) w przypadku osób, o których mowa w p. III.2).1.3).a).1.; III.2).1.3).a).3.; III.2).1.3).a).4.; III.2).1.3).a).6. poniżej, wymagane jest posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. P.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, - spółką jawną - wspólnika, - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, - spółką komandytową - komplementariusza, - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza, - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Kluczowy specjalista: Kierownik Zespołu Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Szczególne doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczeń w zarządzaniu zespołem nadzorującym realizacje robót budowlanych, w tym przynajmniej jednego kontraktu na roboty prowadzonego wg Warunków kontraktowych FIDIC, polegającego na inwestycjach w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Wymagane jest zatrudnienie kierownika na pełnym etacie; 2. Kluczowy specjalista: Projektant technolog Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 10-letnie doświadczenie w projektowaniu obiektów ochrony środowiska; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie w projektowaniu oczyszczalni ścieków, w tym zaprojektowanie i udział w uruchomieniu co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m sześc./d.; 3. Kluczowy specjalista: Inspektor nadzoru budowlanego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Doświadczenie zawodowe: W okresie ostatnich 5 lat nadzorował budowę lub modernizację co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 1000 m sześc./d. oraz budowę i modernizację kanalizacji sanitarnej o łącznej długości co najmniej 20 km. 4. Kluczowy specjalista: Inspektor nadzoru budowlanego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich 5 lat nadzorował budowę co najmniej 2 oczyszczalni ścieków. 5. Kluczowy specjalista: Kosztorysant Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie jako kosztorysant w inwestycjach budowlanych; Szczególne doświadczenie zawodowe: doświadczenie w rozliczaniu robót budowlanych w oparciu o Przedmiary Robót i obmiary ilościowe w kontraktach realizowanych według warunków FIDIC, współfinansowanych przez UE i/lub IFI (międzynarodowe instytucje finansowe); 6. Kluczowy specjalista: Inspektor nadzoru budowlanego w branży konstrukcyjno-budowlanej Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej na kierunku budownictwo; uprawnienia budowlane wymagane polską ustawą Prawo budowlane, w szczególności uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; przynależność do właściwego Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa; Szczególne doświadczenie zawodowe: w okresie ostatnich 5 lat nadzorował budowę co najmniej 2 oczyszczalni ścieków; 7. Kluczowy specjalista: Specjalista ds. rozliczeń finansowych Kwalifikacje: dyplom ukończenia wyższej uczelni, co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie; Szczególne doświadczenie zawodowe: doświadczenie w rozliczaniu Kontraktów na Roboty, w tym co najmniej jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 4 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako załącznik nr 4 oraz załącznik nr 5 wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla specjalistów wskazanych w p. III.2.1.1(b). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie załączniki nr 4 i 5. b) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa kontrakty, których przedmiotem jest pełnienie funkcji Inżyniera dla przedsięwzięć realizowanych wg warunków kontraktowych FIDIC, w tym przynajmniej jeden o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. dotyczącym budowy oczyszczalni ścieków i kanalizacji. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie. Łączna wartość wykazanych usług nie może być niższa niż 1 500 000 PLN (bez VAT). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienie składają jeden wspólny wykaz; c) opracować w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dwie dokumentacje przetargowe (tj. specyfikacje istotnych warunków zamówienia) dla inwestycji realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC oraz przepisów prawa polskiego z zakresu zamówień publicznych, z czego jedną w zakresie budowy kanalizacji, a drugą w zakresie budowy lub modernizacji/rozbudowy oczyszczalni ścieków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług, sporządzony według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako załącznik nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienie składają jeden wspólny wykaz; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczny przychód netto ze sprzedaży wynoszący co najmniej 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; 5) wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej winni podać wymagane dane finansowe w walucie ich kraju oraz ich równowartość w PLN, przeliczoną według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie; ten średni kurs wymiany winien być podany przez wykonawców; 6) złożyć oświadczenie (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzone według wzoru włączonego do Części I SIWZ jako załącznik nr 2, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Stosownie do treści par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2).1.1).a).; III.2).1.2).b). i III.2).1.2).c). składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt III.2).1.1).a).; III.2).1.2).a).; III.2).1.2).b). i III.2).1.2).c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń wodnokan., urządzeń elektrycznych, w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane z dnia 27 lipca 1994 - dla osób wymienionych w p. III.2.1.3(a). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2/JRP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 50 PLN + koszty przesyłki. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w siedzibie Spółki lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.01.2006, godzina 12:30, w siedzibie zamawiającego Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "Oczyszczanie ścieków na Podhalu", współfinansowany z Funduszu Spójności UE. 4) Informacje dodatkowe: Obszar objęty projektem znajduje się w Województwie Małopolskim na południowym krańcu Polski, w powiatach: tatrzańskim i nowotarskim. Obejmuje tereny trzynastu gmin zamieszkiwanych przez 161 tysięcy osób: Poronin, Kościelisko, Biały Dunajec, Czarny Dunajec, Czorsztyn, Krościenko, Łapsze Niżne, Nowy Targ, Ochotnicę Dolną, Szaflary, Miasto Szczawnicę. 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.